Superstjernene Swift og Mendes slår seg sammen på ny versjon av "Lover"

Lover Remix - Cover

Taylor Swift er i dag ute med en ny remix av "Lover", og har fått med seg superstjernen Shawn Mendes.

Hør låten HER!

Låten er fra Swifts seneste album Lover, som inkluderer låtene "ME!", "You Need To Calm Down" og "The Man", har solgt til Gull i Norge og fått strålende kritikker, deriblant:

Med Lover demonstrerer Taylor Swift nok en gang at hun er en av verdens beste popsnekrere. Og hun har en hel karriere foran seg til å fortsette å bevise det. Hun er rett og slett "The Man" - Dagbladet

Tidligere i høst ble det annonsert at verdensstjernen kommer til Oslo for å spille under Oslo Sommertid 2020, som en del av hennes kommende festivalturné. I 2020 er det ni år siden superstjernen sist gjestet Norge.

Shawn Mendes gjør for tiden stor suksess med den massive hiten "Señorita" med Camila Cabello. "Señorita" har blitt streamet over 20 millioner ganger i Norge og toppet VG-lista i fem uke. Norske Magnus August Høiberg, kjent som Cashmere Cat, er blant de krediterte produsentene og låtskriverne.

Taylor Swift, en vår tids største superstjerner, har hatt massiv suksess siden hun ga ut det selvtitulerte debutalbumet i 2006. Den tidligere country-popstjernen har gitt ut syv album, vunnet flere Grammy Awards (blant annet for Album of the Year og Best Pop Vocal Album), blitt kåret til Woman of the Year av Billboard og har over 43 millioner månedlige lyttere på Spotify.

Lover Remix - Cover
Taylor Swift
Shawn Mendes

Boyzvoice lanserer legendarisk album verden rundt!13.12.2019 11:37:28 CETPressemelding

Den norske gruppa Boyzvoice lanserer i dag endelig albumet «Get Ready To Be Boyzvoiced» for streaming i hele verden. Albumet, som for lengst har gått til platina, har siden det ble utgitt i 2000 oppnådd legendestatus her hjemme. Nå er bandet klare til å legge verden for sine føtter med blant annet låtene «Let Me Be Your Father X-Mas», «We Are The Playmomen» og «Quanta Costa Cerveza». Hør albumet HER! I påvente av verdenslanseringen uttaler manager Timothy Dahle: «Mange stusser over at albumet «Get ready to be Boyzvoiced» ikke har vært tilgjengelig i utlandet før, men jeg vil understreke at dette har vært i henhold til vår langsiktige kvalitetssikringstrategi. Gjennom effektiv geoblocking har vi sultefora det internasjonale markedet i 20 år, slik at hungeren etter Boyzvoice nå e nærmest umettelig! Fra USA til Kina har det bygget seg opp et fullstendig Boyzvoice-vakum. Og alle som kan litt naturfag vet hva som skjer når vi nå bryter vakumet: Det vil oppstå et ukontrollert Boyzvoice-sug!

Astrid S slipper nedstrippet låt i ny drakt med R3HAB13.12.2019 09:17:35 CETPressemelding

Astrid S er aktuell med popballaden "Years", som hun har skrevet til Netflix-serien "Hjem til jul" med Ida Elise Broch i hovedrollen. Serien hadde premiere 5. desember, og låten ligger nå på #1 på Shazam i Norge. "Years" var også med på hennes siste EP "Down Low", som ble sluppet som en overraskelse til fansen i september. I dag slipper Astrid S en remix av "Favorite Part Of Me" gjort av selveste R3HAB – en energisk og fresh versjon av den nedstrippede låten fra hennes siste EP "Down Low". Hør låten HER. Om R3HAB: R3HAB har tidligere samarbeidet med stjerner som Madonna, Taylor Swift, Rihanna og Drake. Den nederlandske DJ-en og produsenten ble nylig kåret til #14 beste DJ-en i verden av DJ Mag. Sommerhiten "All Around The World (La La La)" ble en massiv suksess, og sanket inn 160 millioner lyttestreams på Spotify alene. Til våren setter Astrid i gang med sin største turné noensinne: "Astrid_S: World Tour Part One", og denne uken ble det annonsert at stjerneskuddet Emma Steinbakken blir

Nyhetsbrev fra Universal Music6.12.2019 13:52:23 CETPressemelding

612 slipper ny låt på den offisielle 612 dagen Avicii – Fades Away Tribute Concert Version feat. MishCatt OnklP annonserer nytt album og vinterturné Niall Horan er klar for å slippe ny musikk! «Put A Little Love On Me” ble sluppet i dag kl 06:00. Kevin Boine – legenden fra nord – er tilbake med sin rykende ferske singel «Julebord». Låta tar for seg en stakkarslig kar som ender opp på sofaen etter å ha vært litt for interessert i servitøren. Kevin har store og spennende planer for å kickstarte 2020. The Weeknd slapp denne uken en musikkvideo til den nye singelen “Heartless”, som har sanket inn over syv millioner visninger på to døgn. Abel Tesfaye er også aktuell med den nye låten “Blinding Lights”. Billie Eilish slapp i natt musikkvideoen til “xanny”! Hun tok også hjem hele 3 av 5 priser på nye Apple Music Awards, inkludert Artist of the Year, Top album of the year og Songwriter of the year sammen med sin bror Finneas. Jacob Collier er ute med video til låten "Time Alone With You" hvor