Superstjernene Swift og Mendes slår seg sammen på ny versjon av "Lover"

Lover Remix - Cover

Taylor Swift er i dag ute med en ny remix av "Lover", og har fått med seg superstjernen Shawn Mendes.

Hør låten HER!

Låten er fra Swifts seneste album Lover, som inkluderer låtene "ME!", "You Need To Calm Down" og "The Man", har solgt til Gull i Norge og fått strålende kritikker, deriblant:

Med Lover demonstrerer Taylor Swift nok en gang at hun er en av verdens beste popsnekrere. Og hun har en hel karriere foran seg til å fortsette å bevise det. Hun er rett og slett "The Man" - Dagbladet

Tidligere i høst ble det annonsert at verdensstjernen kommer til Oslo for å spille under Oslo Sommertid 2020, som en del av hennes kommende festivalturné. I 2020 er det ni år siden superstjernen sist gjestet Norge.

Shawn Mendes gjør for tiden stor suksess med den massive hiten "Señorita" med Camila Cabello. "Señorita" har blitt streamet over 20 millioner ganger i Norge og toppet VG-lista i fem uke. Norske Magnus August Høiberg, kjent som Cashmere Cat, er blant de krediterte produsentene og låtskriverne.

Taylor Swift, en vår tids største superstjerner, har hatt massiv suksess siden hun ga ut det selvtitulerte debutalbumet i 2006. Den tidligere country-popstjernen har gitt ut syv album, vunnet flere Grammy Awards (blant annet for Album of the Year og Best Pop Vocal Album), blitt kåret til Woman of the Year av Billboard og har over 43 millioner månedlige lyttere på Spotify.

Lover Remix - Cover
Taylor Swift
Shawn Mendes

Nyhetsbrev fra Universal Music6.12.2019 13:52:23 CETPressemelding

612 slipper ny låt på den offisielle 612 dagen Avicii – Fades Away Tribute Concert Version feat. MishCatt OnklP annonserer nytt album og vinterturné Niall Horan er klar for å slippe ny musikk! «Put A Little Love On Me” ble sluppet i dag kl 06:00. Kevin Boine – legenden fra nord – er tilbake med sin rykende ferske singel «Julebord». Låta tar for seg en stakkarslig kar som ender opp på sofaen etter å ha vært litt for interessert i servitøren. Kevin har store og spennende planer for å kickstarte 2020. The Weeknd slapp denne uken en musikkvideo til den nye singelen “Heartless”, som har sanket inn over syv millioner visninger på to døgn. Abel Tesfaye er også aktuell med den nye låten “Blinding Lights”. Billie Eilish slapp i natt musikkvideoen til “xanny”! Hun tok også hjem hele 3 av 5 priser på nye Apple Music Awards, inkludert Artist of the Year, Top album of the year og Songwriter of the year sammen med sin bror Finneas. Jacob Collier er ute med video til låten "Time Alone With You" hvor

612 slipper ny låt på den offisielle 612 dagen6.12.2019 10:00:00 CETPressemelding

612, rapcrewet fra dypeste Oslo, har hits som «612 For Alltid» og «Papir», slipper i dag en ny låt, “Manda til fredag” som de tar med seg i Moncler-jakkeermet, når de basskickstarter det nye tiåret på Rockefeller 10. Januar 2020. Det er ingen tilfeldighet at det slippes en låt akuratt 6. desember. Det er nemlig den offisielle 612 dagen! Med uimotståelig gatesjarme og klokkeren melodisk teft, utsolgte klubbkonserter med hylende småjenter, og en selvtillit og stilsikkerhet man skal lete lenge etter er 612 førsterekka i en helt ny generasjon norsk hiphop. Hør 612 - “Manda til freda” HER 612 gjorde to sinnssyke konserter på både John Dee i fjor og Parkteatret i vår som ga dem spillejobber på flere av landets største festivaler i sommer, inkludert Stavern, Palmesus og Festningen i Trondheim. Med oppgradert liveshow og opptil flere nye låter rett rundt hjørnet er Lille Leon, T_boyofficial, SlimTim, Mogger og ikke minst hypemaster Bønna mer enn klare for å vise fram hva 612 er gode for i 2020

Ny musikk fra The Weeknd, Michael Kiwanuka, OnklP, Norah Jones29.11.2019 14:25:11 CETPressemelding

The Weeknd er tilbake The Kacey Musgraves Christmas Show ute nå Filmmusikken til Jikŋon 2 – den samiske versjonen av Frost 2 – er ute! OnklP med siste singel før jul fra kommende album Michael Kiwanuka er en av vår tids mest begavede artister, og med lekende letthet fremfører han tradisjonell men samtidig moderne soul, inspirert av folkrock og afrofolk med jazzaktige overtoner. Han slapp nylig albumet KIWANUKA og spiller på et utsolgt Sentrum Scene nå på søndag. Tanya Tucker slapp denne uken låten «The Winner’s Game». Låten ble spilt inn i samme session som albumet «While I’m Livin’» som kom i sommer, og ble i likhet med albumet produsert av GRAMMY-vinnerne Shooter Jennings og Brandi Carlile.Tucker ble selv nominert til hele 4 GRAMMY-priser forrige uke inkludert Song Of The Year, Best Country Solo Performance, Best Country Song, Best Country Album. Rapduoen City Girls er på samme label som Migos, Lil Yachty og Lil Baby, og gjorde stor suksess med en feature på superhiten “In My Feeling

The Weeknd er tilbake!29.11.2019 14:23:32 CETPressemelding

Den verdenskjente hitmaskinen The Weeknd slapp overraskelseslåten «Heartless» denne uken. Bangeren er produsert av Metro Boomin (Future, Post Malone, Migos, Drake), Illangelo og The Weeknd selv. Hør låten HER! I dag følger Abel Tesfaye opp overraskelsesslippet med en splitter ny låt kalt «Blinding Lights», produsert av Max Martin, Oscar Holter og The Weeknd. The Weeknd har tidligere toppet den norske albumlisten med sine tre siste album; "Beauty Behind The Madness" fra 2015, "Starboy" fra 2016 og "My Dear Melancholy" fra 2018. Til sammen har musikken til The Weeknd blitt streamet over 250 millioner ganger bare i Norge.