Superfredag med Davai

Davai feirer fredager med "Friday Song", ute fredag 7. februar.

Artwork "Friday Song" med Davai

Fredag er ukedagenes superhelt. Endelig er en lang uke over, og det er helg.
Fredag 7. februar slippes "Friday Song" som feirer følelsen av frihet og hjelper deg gire opp.

Den dansbare låten har artist og produsent Davai laget i samarbeid med Alex Pavelich og Alida, og den er perfekt lydspor for deg som bruker fredagen på å skape historiene du kan fortelle på mandag.

Davai debuterte med låten "Replay" i 2017. Den var topp 200 i 9 land, gikk til #13 i Norge og er hittil streamet over 64 millioner ganger.
Oslo-DJ'en og produsenten Benjamin Strand har fulgt opp med millionstrømmere som "Loco", "Cry Like Kim K" feat Lisa Ajax og Call Me Loop, "Broken Hearts" feat Lovespeake,"Somebody I'm Not" feat Doug Panton og, nylig, "Tear Me Down" feat Philip Rustad. Sistnevnte låt fikk en liten boost da den nylig ble brukt i en episode av det britiske TV-fenomenet "Love Island".

Du kan glede deg like mye til "Friday Song" som til fredagen.

Artwork "Friday Song" med Davai

Travis Scott slipper ny singel og musikkvideo25.9.2020 07:30:00 CESTPressemelding

Travis Scott slipper i dag sin nye singel og musikkvideo «FRANCHISE», sammen med Young Thug og M.I.A. HØR DEN HER: https://TravisScott.lnk.to/FRANCHISE Sangen kommer med en offisiell musikkvideo regissert av Travis Scott og White Trash Tyler, filmet i Michael Jordans legendariske herregård i Chicago. SE DEN HER: https://TravisScott.lnk.to/FRANCHISEOfficial Musikkvideoen ble premiert på IMAX-kinoer i USA i går, i forkant av visningen av Christopher Nolans film TENET, hvis lydspor også inneholder Travis Scott-låten «The Plan». I tillegg til den offisielle musikkvideoen slippes det også tre alternative videoer for å fullføre «FRANCHISE»-verdenen; en lyric-video, en visualizer og etinnblikk i studioet. Link: https://travisscott.lnk.to/FRANCHISELyricVideo Link: https://travisscott.lnk.to/FRANCHISEVisualizer Link: https://travisscott.lnk.to/FRANCHISECactusSlatt Artwork er laget av den verdenskjente samtidskunstneren George Condo. Kan sees HER, samt ligger også som vedlegg lenger ned i presse