Suksessen fra serveringsbransjen skal nå løse krisen i barnehage!

Time2Staff utnyttet nedstengningene til å lansere en digital plattform i Oslo, Trondheim, Stavanger og Bergen med stor suksess. Etter covid-19 har mange blitt permittert og en høyere andel står utenfor arbeidslivet. Vi snakker daglig med personer som står fast i en jungel av stillingsannonser og intervju prosesser. Vi har allerede bidratt til å få ut arbeidsledige i faste stillinger. Gjennom vår unike løsning kan arbeidssøkere prøve seg i forskjellige stillinger, og bli ansatt fast når kunden og arbeidssøkeren er klar for det. Nå lanserer vi til skoler og barnehage om kort tid!

Vi fjerner det fordyrende mellomleddet som bemanning og rekrutteringsselskapet idag er:
- App som tilbyr ekstravakter på tvers av forskjellige arbeidsgivere.
- Digitale opplæringskurs gir god innføring før første dag.
- Kutter administrasjon, hever lønnsnivået.
- Bonus til brukere som får god rating.
- Gratis rekruttering til kunder som kan tilby fast jobb til brukeren.
- Bidrar sterkt til integrering og mangfold.
- Forenkler veien ut i arbeidslivet til fast stilling.
- Jobber aktivt for å motvirke svart arbeid.
- Fast lav pris pr time for kundene.

Siden lanseringen i Juni 2021 har vi:

• Lansert i HORECA (Hotell, Restaurant og Catering)
  • Lansert i Bergen.
  • Lansert i Oslo.
  • Lansert i Trondheim.
  • Lansert i Stavanger.
  • Lanset i butikk og dagligvare.
  • Lanserer snarlig i skole og barnehage.
  • 6000 brukere.
  • 150 kunder.

Fremover ser vi mot:

• Sverige
  • Danmark
  • Resten av Europa.
  • Åpne tjenestene våre for de mellom 16 og 18 år.
  • Lansere i helse sektoren.

For å se denne videoen, må du gi ditt samtykke øverst på denne siden.Lansering i barnehage og skole!Videokanal

Grunderne bak Time2Staff er selskapene Aktiv Serviceutleie AS og Kokke & Serveringstjenester AS som er veletablerte i Oslo og Bergen innen rekruttering og utleie til HORECA. Alt basert på en visjon om å revolusjonere serveringsbransjen med en helautomatisert app for å få tak i ekstra personell på en rask og enkel måte.

På jakt etter faste eller deltids medarbeidere?21.1.2022 11:39:53 CET | Aktuelt

Time2Staff har lansert en digital plattform i Oslo, Trondheim, Stavanger og Bergen med stor suksess. Hos oss kan du enkelt legge ut ekstravakter, som våre ansatte blir varslet om basert på geolokasjon. Gjennom digitale opplæringskurs og en unik stjernerangering skal vi tilby personell med kvalitet. Vi tar kun betalt en fast timepris på utleie. Om du er på jakt etter faste ansatte, kan du leie de inn til prøvejobb og ansette de selv helt uten rekrutteringsgebyrer.

Servitører, kokker og bartendere i kø for å jobbe i Trondheim!5.11.2021 09:00:00 CET | Aktuelt

Vi er i full gang med å løse personalmangelen, nå lanserer vi i Stavanger!1.11.2021 14:50:43 CET | Pressemelding