Subwoolfer med julemusikk!

Fullspekket med julestemning og festlige toner, 18. november slipper Subwoolfer låten “Having Grandma Here For Christmas”. Skrevet og fremført av Keith og Jim, med en hjelpende hånd fra DJ Astronaut og kor fra Subkids, oppfyller den alle dine ønsker for julen.

"Å få besøk av bestemor til jul er noe vi har forberedt oss på hele året. Hun har vært en hard nøtt, men vi fikk endelig overtalt henne til å fylle både hjertene og magene våre med juleglede”, sier Subwoolfer.

Subwoolfer er galaksens største band, og består av brødrene Keith og Jim. Duoen har vært aktiv i ca. 4,5 milliarder år, og har vært bosatt på månen det siste århundret. Der har de brukt tiden på å slappe av, pleie fansen og skrevet ny musikk. Keith og Jim stakk av med en 10. plass i årets Eurovision finale, men reiste fornøyde hjem til månen som åpenbare fan-favoritter. Etter finalen har “Give That Wolf A Banana” klatret opp Top 10-listene i blant annet Norge, Estland, Finland, Island, Latvia, Litauen, Sverige og Ukraina, og Top 50 i enda flere land. Ulvene har så langt samlet i underkant av 600.000 fans på TikTok.

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Ramón, Post Malone, Ariana Grande, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Ny musikk fra Lana Del Rey, Sam Fender & Bree Runway + KISS sin siste Norgeskonsert!9.12.2022 09:47:21 CET | Pressemelding

Onsdag 7. desember slapp Lana Del Rey singelen “Did You Know That There’s A Tunnel Under Ocean Blvd”. Låten er skrevet i samarbeid med Mike Hermosa, og produsert av Jack Antonoff, Drew Erickson og Zach Dawes. Sammen med utgivelsen av singelen annonserte også Lana sitt niende album med samme navn. Albumet slippes 10. mars 2023, og følger opp Blue Banisters og Chemtrails Over The Country Club. Alt har sin ende - det gjelder også et av verdens største rockeband! KISS feirer til neste år sitt 50-årsjubileum og det markeres med en aller siste konsert i Norge. Det legendariske rockebandet inntar Slottsfjell sitt festivalområde, Kaldnes Vest, i Tønsberg lørdag 15. juli 2023. Sam Fender gir ut live-albumet Seventeen Going Under (Live Deluxe). Albumet er en innspilling av Sams helt utsolgte konsert for 45.000 fans i London i sommer. Som Sams største konsert til dags dato, og i kjølvannet av hans enorme opptreden på Glastonbury Festival, vitnet Finsbury Park til kulminasjonen av arbeidet til en

Ny musikk fra Lewis Capaldi, Olly Murs, The Beach Boys, Quinn XCII og RM!2.12.2022 10:06:41 CET | Pressemelding

The Rolling Stones annonserer det ultimate live-albumet – GRRR Live! Metallica er tilbake! Lewis Capaldi slipper singelen “Pointless” fra hans kommende album Broken By Desire To Be Heavenly Sent. Det har vært litt av en retur for Lewis, som gikk rett til toppen av den britiske singellisten i september med comeback-låten “Forget Me" - hans tredje britiske nummer 1 hit, noe som gjør ham til den femte artisten i år til å gå rett til topps den første uken etter utgivelse. Prestasjonen setter ham i selskap med Harry Styles, Taylor Swift, Dave og Sam Smith. Olly Murs slipper sitt syvende album Marry Me. Albumet er skrevet til Murs’ kone, og inneholder blant annet den tidligere utgitte låten “Die of a Broken Heart”. The Beach Boys album, Carl and the Passions - "So Tough" og Holland, vil bli satt I fokus på Sail On Sailor-1972, et ekspansivt sett med flere nye plater og samlebokser. Settet dokumenterer og dykker dypt inn i bandets transformative og fruktbare periode på starten av 70-tallet. Q