StrongPoint signerer langsiktig avtale om å levere CashGuard kontanthåndteringsløsninger til Rema 1000

StrongPoint AS har i dag inngått en ny avtale med REMA 1000. Selskapet skal være eneleverandør av kontanthåndteringsløsninger til dagligvarekjeden de neste 5 årene.

Rema 1000 har antydet at antallet skal ligge mellom 200 og 1000 enheter, og avtalen inkluderer levering, installasjon og support av CashGuard kontanthåndteringsløsning fra StrongPoint.

«Vi er stolte over å ha vunnet et anbud fra en av Norges ledende dagligvarekjeder og ser frem til en vellykket utrulling. Det blir brukt betydelig mindre kontanter i Norge enn i andre markeder, men detaljistene ser fortsatt et behov for løsninger som forenkler kontantsalget og reduserer risikoen. I tillegg frigjør det tid for de butikkansatte til hjelpe kundene», sier Jacob Tveraabak, CEO i StrongPoint.

StrongPoint er et detaljhandelsteknologiselskap som tilbyr løsninger som gjør butikkene smartere, handleopplevelsen bedre og netthandelen av dagligvarer mer effektiv. Med over 450 ansatte i Norge, Sverige, Baltikum og Spania og et bredt partnernettverk, hjelper StrongPoint bedrifter i mer enn 20 land. StrongPoint har hovedkontor i Norge og er notert på Oslo Børs.

Om Rema 1000
REMA 1000 AS omfatter virksomheten til REMA 1000 i Norge og Danmark. Virksomheten eies 100% av Reitangruppen. REMA 1000 er Norges ledende dagligvarekjede og en av landets sterkeste merkevarer.