StrongPoint

StrongPoint adopts new logo

Del

(Oslo, Norway, 20 October 2020) StrongPoint, a leading retail technology provider, announced today its new logo and the start of a broader brand redesign. The new logo reflects the renewal of StrongPoint as a company.

The decision to change StrongPoint’s logo reflects the changes that are happening within the company following the announcement of the 2025 strategic ambitionslast February which outlined a three-step approach to a significant organic revenue increase and improvement in profitability  

StrongPoint has over 35 years' experience working closely with retailers to understand their pain points and designing innovative technology-based solutions to solve them  

Today,retailers are under unprecedented margin pressure from renewed competitioand need to respond to customerdemands for more online grocery shopping optionsThis has led to an increased interestfrom retailers fortechnology-basedsolutionsto boost their stores’ productivitymake online shopping more efficient and providingalternative delivery and pick-up options.  

“We launched our 2025 strategic ambitions in early 2020 and we wanted to communicate the change in direction through our brand identity. The logo change is the first step in this broader brandingprocess as we look to growand focus on retail technology solutions, said Jacob Tveraabak, Chief Executive Officer of StrongPoint.  

The new logo better represents whoStrongPoint is, the value we bring to our customers and our unique approach. We are dedicated to serving retailers and our priority is offering world-class products and solutions to our customers.  

The international roll-out of the new brand identity will be phasedin over the coming months.  

Nøkkelord

Kontakter

For additional information please contact:
Jacob Tveraabak
CEO, StrongPoint ASA
Phone +47 90 82 13 70

Bilder

Lenker

Om StrongPoint

StrongPoint
StrongPoint
Slynga 10
2005 Rælingen

https://www.strongpoint.com/

StrongPoint is driving productivity for European retailers by providing innovative, integrated technology solutions for multi-channel retailing based on long-standing relationships with customers and partners. StrongPoint is also a leader in IBNS solutions for Cash-In-Transit (Cash Security), and Labels for customers in Norway and Sweden. StrongPoint offers best-in-class service and consultancy expertise through its team of 512 employees in Norway, Sweden, the Baltics, France, Belgium, Spain and Russia. StrongPoint is headquartered in Rælingen, Norway, and listed on the Oslo Stock Exchange.

Følg pressemeldinger fra StrongPoint

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra StrongPoint på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra StrongPoint

StrongPoint investerer i, og blir partner med, Halodi Robotics3.3.2021 07:30:00 CET | Pressemelding

StrongPoint, en ledende leverandør av teknologiløsninger til dagligvare og detaljhandel, er glad for å kunngjøre at de har investert i, og inngått et strategisk partnerskap med, Halodi Robotics. Halodi er en ledende leverandør av humanoide roboter, og vil sammen med StrongPoint utvikle en robotisert dagligvareløsning i butikk. Verdien av partnerskapet er estimert til ca. 8 millioner norske kroner, hvor ca. halvparten er til forskning og utvikling i prosjektet og halvparten som en direkte investering i Halodi Robotics. Målet med partnerskapet er å utvikle en robotisert løsning for dagligvarehandelen som vil hjelpe de ansatte med repetitive oppgaver, slik at de kan fokusere på mer komplekse oppgaver og kundene. “I StrongPoint tror vi at teknologi er en viktig del av løsningen for å øke effektivitet og produktivitet i butikk. Vi har en lang historie og et stolt rykte som leverandør av nyskapende og verdensledende teknologiløsninger til våre kunder i dagligvarehandelen, og gjennom dette pa

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom