Stor undersøkelse: Frende har Norges mest fornøyde forsikringskunder - igjen!

For andre året på rad vinner Frende Forsikring den store kundeundersøkelsen EPSI Rating. Frende har både Norges mest fornøyde forsikringskunder og Norges beste skadeoppgjør.
Vegar Styve, konsernsjef i Frende Forsikring.

Mange tusen kunder har blitt intervjuet i høst og nå er resultatene klare.

- I privatsegmentet så er det Frende som gjør det best. Frende-kundene har de høyeste forventningene, men selskapet leverer godt på disse. Frende er et selskap det er enkelt å forholde seg til, de er konkurransedyktige på pris, og er dessuten best på skadehåndtering, sier daglig leder i EPSI, Fredrik Høst.

Krevende konkurranse
- Konkurransen er beinhard for tiden og det jages voldsomt mot vekst, lønnsomhet og kundetilfredshet. I en slik setting er det fantastisk når kundene sier at vi leverer landets beste kundeopplevelser, sier konsensjef i Frende Forsikring Vegar Styve.

- Dette er enormt gledelig og viktig å ha med oss i en krevende markedssituasjon som bare vil bli enda mer krevende framover, sier Styve.

Les mer om hvor fornøyde norske kunder er med forsikringsselskapet sitt hos EPSI Rating Norge

Vegar Styve, konsernsjef i Frende Forsikring.