Arla Foods

Stor satsing på Apetina

Del

Arla satser stort i sommer med nytt design på fetaostene, et høyt trykk i media og en ny løsning for kokebok på mobil.

Arla har et høyt trykk på Apetina i media i sommer, og kommer med ny reklamefilm i uke 20–22 og 32–33. Annonser i magasiner og på internett vil gå over hele sommeren i ukene 20–35. I tillegg satses det på demonstrasjoner, grilltorg og andre butikkaktiviteter.
- Sommeren er høysesong for fetaoster. I fjor mai økte vi med 25% i verdi mot fjoråret, og i år satser vi enda sterkere i media enn noen gang før, uttaler Johnny Persson, markedssjef i Arla Foods.

Fetaostene fra Arla endrer også design denne våren og blir mer moderne. Serien er merket med forskjelli-ge farger, slik at det er lettere for forbrukerne å skille de forskjellige sortene fra hverandre. Emballasjene kommer med fristende matbilder, som inspirerer til å lage utradisjonelle retter med Apetina.

Arla lanserer i tillegg en kokebok for mobiltelefon med opptil 200 gode oppskrifter med Apetina Feta. Den-ne kan enkelt lastes ned ved å sende APETINA til 2004 og følge instruksjonene. Å laste ned kokeboken koster kun det samme som å sende en vanlig SMS.
- Oppskriftene i kokeboken kommer med handleliste, slik at man kan ha denne med seg i butikken, og huske hva man skal ta med hjem til middag. Nå kan man ha med seg gode oppskrifter hvor enn man fer-des, sier Johnny Persson. 


For mer informasjon, ta kontakt med
Johnny Persson, Markedssjef, Tlf.: 23 14 18 60
E-post: joper@arlafoods.com

Om Arla Foods

Arla Foods
Arla Foods
Jerikoveien10 C
1067 OSLO

23 14 18 60 http://www.arla.no