Stor satsing på Apetina
Arla satser stort i sommer med nytt design på fetaostene, et høyt trykk i media og en ny løsning for kokebok på mobil.
Arla har et høyt trykk på Apetina i media i sommer, og kommer med ny reklamefilm i uke 20–22 og 32–33. Annonser i magasiner og på internett vil gå over hele sommeren i ukene 20–35. I tillegg satses det på demonstrasjoner, grilltorg og andre butikkaktiviteter.
- Sommeren er høysesong for fetaoster. I fjor mai økte vi med 25% i verdi mot fjoråret, og i år satser vi enda sterkere i media enn noen gang før, uttaler Johnny Persson, markedssjef i Arla Foods.
Fetaostene fra Arla endrer også design denne våren og blir mer moderne. Serien er merket med forskjelli-ge farger, slik at det er lettere for forbrukerne å skille de forskjellige sortene fra hverandre. Emballasjene kommer med fristende matbilder, som inspirerer til å lage utradisjonelle retter med Apetina.
Arla lanserer i tillegg en kokebok for mobiltelefon med opptil 200 gode oppskrifter med Apetina Feta. Den-ne kan enkelt lastes ned ved å sende APETINA til 2004 og følge instruksjonene. Å laste ned kokeboken koster kun det samme som å sende en vanlig SMS.
- Oppskriftene i kokeboken kommer med handleliste, slik at man kan ha denne med seg i butikken, og huske hva man skal ta med hjem til middag. Nå kan man ha med seg gode oppskrifter hvor enn man fer-des, sier Johnny Persson.
For mer informasjon, ta kontakt med
Johnny Persson, Markedssjef, Tlf.: 23 14 18 60
E-post: joper@arlafoods.com
Om Arla Foods
Følg saker fra Arla Foods
Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Arla Foods på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste saker fra Arla Foods
Tilbaketrekking av Castello® kremostring med rom15.11.2013 16:14:13 CET | Pressemelding
Arla tilbakekaller et parti Castello® kremostringer med rom fra det norske markedet.
Arla skal være nærmere naturen7.11.2008 10:38:29 CET | Pressemelding
Arla Foods presenterer sin helt nye logotype, som fremover skal kjennetegne virksomheten. Logotypen markerer samtidig at Arla skal fokusere enda mer på naturen og det naturlige i produktene.
Vedr. saken om italiensk mozzarella:27.3.2008 16:41:16 CET | Pressemelding
I dag har den norske pressen omtalt saken med at EU truer med forbud mot import av mozzarella fra Italia laget på bøffelmelk.
I vårt presserom finner du alle våre siste saker, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom