Stor interesse for boligprosjektet Akershøyden

Thon Eiendom leier ut nye leiligheter i et attraktivt område like ved St. Hanshaugen i Oslo.
BOLIGPROSJEKT: Akershøyden har adresse Fredrikke Qvams gate 1 og 3 i Oslo.

– Vi har 137 leiligheter og 5 hybler som vi leier ut. Boligene har mulighet for parkering i underjordisk parkeringsanlegg. Eiendommen ligger på en høyde like ved Gamle Aker Kirke i Oslo. Boligene er tilbaketrukket fra de mest trafikkerte gatene. Få boligprosjekter ligger så sentralt i Oslo og kan tilby kvaliteter som Akershøyden. Vi opplever stor interesse for disse leilighetene, sier Thon Eiendoms utleiesjef, Torill Larsen.

Akershøyden har adresse Fredrikke Qvams gate 1 og 3. Boligene varierer i størrelse fra ca. 35 m2 til 180 m2. Leilighetene har høy standard, åpne planløsninger, gulvvarme og er lyse med store vinduer fra gulv til tak.

– Flere av leilighetene i de øverste etasjene har en fantastisk utsikt over Oslo og fra toppen kan du se helt til Oslofjorden. Enkelte leiligheter har også flere balkonger eller privat takterrasse som gir svært gode solforhold, sier Larsen.

Thongård AS kjøpte eiendommen i 2014 og begynte å bygge leilighetene i 2017. Det er Thon Eiendom som står for utleie ved Akershøyden.

Leilighetene er klare for innflytting.

Les mer om Akershøyden her

BOLIGPROSJEKT: Akershøyden har adresse Fredrikke Qvams gate 1 og 3 i Oslo.
Boligprosjektet Akershøyden består av 137 leiligheter og 5 hybler.
– Flere av leilighetene i de øverste etasjene har en fantastisk utsikt over Oslo og fra toppen kan du se helt til Oslofjorden, sier Torill Larsen.
Thongård AS kjøpte eiendommen i 2014, og begynte å bygge leilighetene i 2017. Nå er leilighetene klare for innflytting.
– Få boligprosjekter ligger så sentralt i Oslo og kan tilby kvaliteter som Akershøyden, Vi opplever stor interesse for disse leilighetene, sier Thon Eiendoms utleiesjef, Torill Larsen.