STOLT OG GLAD OVER GULLRUTEN-SEIER FOR "FØDT I FEIL KROPP

- Dette er en merkedag for oss, sier en stolt og glad Mikael Scott Bjerkeli, styreleder i Harry Benjamin Ressurssenter (HBRS). - Serien "Født i feil kropp" har hatt utrolig stor betydning for mennesker som er født i feil kropp, og deres familie og venner. Gullruten-seieren er toppen på kransekaken.

- Petter Vennerød og hans team, og deltakerne i serien, har fått en svært fortjent pris, fortsetter Tone Maria Hansen, daglig leder i HBRS. - Vi er utrolig takknemlige for arbeidet de har lagt ned i dette, og for den respekten de har møtt vår gruppe med. Serien har helt klart ført til større forståelse og oppmerksomhet for dem som opplever at de er født i feil kropp.
HBRS var initiativtaker til dokumentaren, som er laget av Petter Vennerød. Dokumentaren var en publikumssuksess, med gjennomsnittlig 500 000 seere pr episode.
- Vi sender våre varmeste gratulasjoner til Petter og alle deltakerne i serien, avslutter Bjerkeli og Hansen.

.