Stol på dePresno

"Å skrive musikk med mennesker man ikkje kjenner e det rareste som finnes." Forteller Bjarte dePresno Borthen "Man blir plassert i et rom og tvinger seg til å være sårbar og åpen om noe man ikkje snakker med venner om engang".

dePresno Trust artwork

Låten "Trust" skrev dePresno, i et bittelite rom i Oslo, sammen med Anton Göransson, Isabella Sjöstrand og Frida Amundsen.

Inspirasjonen bak er hvor vanskelig det er å være ærlig, tillitsfull og åpen, spesielt når det kommer til kjærlighet.

Selv bestreber dePresno seg til å være så ærlig som mulig, men innrømmer at det ikke er lett.
"Tror egentlig eg aldri e helt ærlig. Ganske sikker på at det e umulig. Men eg e til å stole på. Selv om eg e distre, og ofte kommer sent, så har jeg ryggen din. Og eg kan holde på en hemmelighet!"

Noe som ikke er hemmelig er at "Trust" er hentet fra det kommende albumet "Monochrome" - oppfølger og partner til "Technicolor" - og kan høres overalt fra og med 30. august

dePresno Trust artwork
dePresno (c) Kenny McKracken

Harry Styles annonserer album og eksklusiv konsert!5.11.2019 16:00:00 CETPressemelding

Harry Styles har endelig annonsert sitt høyt forventende, nye album Fine Line som slippes globalt fredag 13. desember. Fine Line er tilgjengelig for forhåndsbestilling allerede nå på CD, vinyl og en spesialutgave som inneholder en 32-siders bok med eksklusive behind the scenes-bilder fra album-innspilling. Albumet, som har 12 spor, inneholder også den nye singelen «Lights Up», som har høstet over 100 millioner views og streams verden over. Harry skal feire releasen med en helt spesiell konsert, «Harry Styles – Fine Line live at the Forum – One Night Only», i Los Angeles den 13. desember. Allerede i dag kan fans forhåndsbestille albumet og få tilgang til det eksklusive forhåndssalget av konsertbilletter, som vil bli tilgjengelig torsdag 7. november 9 AM PT. Billettene blir tilgjengelig for vanlig salg fredag 9. novemer 9 AM PT. Det er maks to billetter per person, og billettene vil være mobile-only. 16. november skal Harry lede NBC’s Saturday Night Live, samt spille helt ny musikk fra a

Mariah Careys julegave til fansen 25 år etter: Slipper tidligere uutgitte opptak!1.11.2019 20:36:13 CETPressemelding

Siden Mariah Careys ikoniske julealbum "Merry Christmas" inntok verdens platehyller 1. november 1994, er "All I Want For Christmas Is You" blitt den 11. mest solgte singelen globalt gjennom tidene - og en essensiell del av julerepertoaret også her i Norge. På dagen 25 år senere leverer superstjernen en gavepakke til fansen. "Merry Christmas (Deluxe Anniversary Edition)" er ute overalt i dag, fullspekket med tidligere uutgitte opptak og bonusmateriale.