Stol på dePresno

"Å skrive musikk med mennesker man ikkje kjenner e det rareste som finnes." Forteller Bjarte dePresno Borthen "Man blir plassert i et rom og tvinger seg til å være sårbar og åpen om noe man ikkje snakker med venner om engang".

dePresno Trust artwork

Låten "Trust" skrev dePresno, i et bittelite rom i Oslo, sammen med Anton Göransson, Isabella Sjöstrand og Frida Amundsen.

Inspirasjonen bak er hvor vanskelig det er å være ærlig, tillitsfull og åpen, spesielt når det kommer til kjærlighet.

Selv bestreber dePresno seg til å være så ærlig som mulig, men innrømmer at det ikke er lett.
"Tror egentlig eg aldri e helt ærlig. Ganske sikker på at det e umulig. Men eg e til å stole på. Selv om eg e distre, og ofte kommer sent, så har jeg ryggen din. Og eg kan holde på en hemmelighet!"

Noe som ikke er hemmelig er at "Trust" er hentet fra det kommende albumet "Monochrome" - oppfølger og partner til "Technicolor" - og kan høres overalt fra og med 30. august

dePresno Trust artwork
dePresno (c) Kenny McKracken