Stockwik ändrar antalet aktier och röster

Stockwik Förvaltning AB (publ) har under september 2019 registrerat 119.046 nya aktier hos Bolagsverket samt i bolagets aktiebok med anledning av tilldelning i riktad nyemission till säljarna av Team Hälso & Friskvård i Göteborg Aktiebolag innebärande en ökning av Stockwiks aktiekapital med 59.523 kronor.

Före registrering uppgick Stockwiks aktiekapital till ca 2.091.666,523 kronor fördelat på 4.183.333 aktier. Varje aktie hade ett kvotvärde om 0,5 kronor och medförde en röst.

Per den 30 september 2019 uppgår Stockwiks aktiekapital till ca 2.151.189,523 kronor fördelat på totalt 4.302.379 aktier. Varje aktie har ett kvotvärde om 0,5 kronor och medför en röst.

Informationen i detta pressmeddelande är sådan information som Stockwik Förvaltning AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt 4 kap. 9 § lag (1991:980) om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades, genom nedanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 30 september 2019 kl. 08:00 (CET).

För ytterligare information kontakta:

David Andreasson, VD
Stockwik Förvaltning AB (publ)
Telefon: Nollsjunolltresexåttatrettonnittionio

Om Stockwik

Stockwik ger sina aktieägare möjlighet att vara delägare i en portfölj av välskötta, stabila och lönsamma, mindre, svenska kvalitetsföretag. Stockwik erbjuder en stabil plattform för småföretag att utvecklas organiskt och via kompletterande förvärv. Stockwik tar tillvara på de mindre bolagens spetskompetens och erbjuder det stora bolagets trygghet och möjligheter. Vi investerar långsiktigt och förvärvar bolag för att behålla dem. I vår investeringsprocess ställer vi krav på såväl kvantitativa parametrar såsom kapitaleffektivitet som kvalitativa värden såsom god affärsetik samt ordning och reda. Vårt arbete baseras på tre grundprinciper; Rätt människor, rätt värderingar, rätt bolag. Stockwik är noterat på Nasdaq OMX Stockholm Small Cap med koden STWK.

ABN AMRO announces call of EUR 1.5bn Tier 2 instrument1.6.2020 07:00:00 CESTPress release

Not for release, publication or distribution, in whole or in part, in or into or from US, Japan, Australia or any other jurisdiction where to do so would constitute a violation of the relevant laws or regulations of such jurisdiction. ABN AMRO announces call of EUR 1.5bn Tier 2 instrument (XS1253955469) With reference to the Terms and Conditions of the EUR 1.5 billion Subordinated Fixed-to-Fixed Rate Notes due June 2025 callable on Year 5 under the Programme for the issuance of Medium Term Notes of ABN AMRO Bank N.V. with ISIN XS1253955469 ABN AMRO Bank N.V. announces to exercise its right to redeem these Notes in full on 30 June 2020. Trading will be suspended as of 26 June 2020. This press release shall not constitute an offer to purchase or the solicitation of an offer to purchase, nor shall there be any offer or sale of these Subordinated Fixed-to-Fixed Rate Notes in any jurisdiction in which such offer, solicitation or sale would be unlawful prior to registration or compliance wit

Ress Life Investments A/S: Ress Life Investments A/S publishes Net Asset Value (NAV)29.5.2020 20:50:00 CESTPress release

Ress Life Investments Holbergsgade 14, 2 tv DK-1057 Copenhagen K Denmark CVR nr. 33593163 www.resslifeinvestments.com To: Nasdaq Copenhagen Date: 29 May 2020 Corporate Announcement 22/2020 Ress Life Investments A/S publishes Net Asset Value (NAV). Ress Life Investments A/S publishes the Net Asset Value (NAV) per share and performance data as of 15 May 2020. NAV per share in USD: 1955.92 NAV per share in EUR: 1811.38 The performance during the first half of May was 0.01% in USD. The year-to-date net performance is -0.15% in USD. Assets under management (AUM) was 184.6 million US dollars. Questions related to this announcement can be made to the company's AIF-manager, Resscapital AB. Contact person: Gustaf Hagerud gustaf.hagerud@resscapital.com Tel + 46 8 545 282 27 Note: The terms for subscription of shares, minimum subscription amount and redemption of shares are provided in the Articles of Association, Information Brochure and in the Key Investment Information Document (KIID) availabl