Stjernetrioen Migos slipper etterlengtet oppfølger!

Stjernetrioen Migos er klare med sitt nye album Culture III.

Hør albumet HER!

Albumet inneholder 17 låter med tidligere utgitte "Straightenin" og den nye singelen "Having Our Way" med Drake.

På den svært etterlengtede oppfølgeren til Culture II har Migos fått med seg et stjernelag av gjesteartister som Drake, Cardi B, Future, Justin Bieber samt de avdøde artistene Pop Smoke og Juice WRLD.

Denne uken gjorde Migos en opptreden av den nye låten "Avalanche" hos Jimmy Fallon, se opptreden HER.

Culture II fra 2018 har solgt godt over Platina i Norge og har sanket inn over 35 millioner strømninger her til lands.

Singlene "Walk It Talk It" og "MotorSport" er begge Platina og "Stir Fry", "Notice Me" og "Narcos" har solgt til Gull.

Tracklist:

1. AVALANCHE
  2. HAVING OUR WAY FT. DRAKE
  3. STRAIGHTENIN
  4. TYPE SHIT FT. CARDI B
  5. MALIBU FT. POLO G
  6. BIRTHDAY
  7. MODERN DAY
  8. PICASSO FT. FUTURE
  9. ROADRUNNER
  10. WHAT YOU SEE DT. JUSTIN BIEBER
  11. JANE (BIRKIN)