Stjerneskuddet Ylva er tilbake med ny singel!

Etter en sommer fylt med refleksjoner rundt det å vokse opp, flytteplaner, skoleslutt og siste sommerferie med gjengen er tiden inne for å slippe neste singel for den talentfulle sørlandsjenta Ylva (Olaisen).

Foto: Paul Edwards

"Come Get Your Boyfriend" er en kjærlighetslåt med masse attitude, som kan tolkes på flere måter:

- Jeg vil at publikum skal tolke sangen som de vil, men for meg er dette en selvsikker og morsom kjærlighetslåt.- Ylva

Hør "Come Get Your Boyfriend" HER!

Låten er skrevet av Ylva selv i samarbeid med flere talentfulle låtskrivere (Stefan Forrest, David Labrell, Henrik Bryld Wolsing, Lilian Caputo), og er produsert av den LA-baserte dansken Hennedub (Gilli, Kesi, Lukas Graham) og fremadstormende Feels.

Ylva har samarbeidet med en rekke produsenter og låtskrivere de siste årene, og katalogen hennes har passert 15 millioner lyttestreams i løpet av hennes korte karriere så langt. Hun har også rukket å gjøre en rekke fine samarbeid med norske artister; som "Too Late Too Love Me" med Sonny Alven og nå sist med Unge Ferrari sin hitsingel "Bagasje" - et samarbeid som også resulterte i mange store gjesteopptredener samt support-turne i Norge.

Ylva er også med i årets sesong av Generasjon Z på TV2 og Sumo, som har premiere i november.

Frozen 2 soundtrack slippes i dag!15.11.2019 13:01:00 CETPressemelding

Walt Disney Animation Studios` kommende spillefilm “Frozen 2” har et fantastisk soundtrack som inkluderer sanger fra Oscar og Grammy-vinnende låtskrivere som Kristen Anderson-Lopez og Robert Lopez, samt originalspor fra Grammy-nominerte Christophe Beck og artister som Panic! At The Disco, Kacey Musgraves og Weezer. Det norske koret Cantus er også med på soundtracket. «Frozen 2» er oppfølgeren til «Frozen» fra 2013 som er den mest innbringende animasjonsfilmen gjennom tidene. Filmen vant Oscar-pris for årets beste animerte spillefilm, og filmens ikoniske sang, «Let It Go», med musikk og tekster av Kristen Anderson-Lopez og Robert Lopez, vant også en Oscar for beste film-musikk. «Frozen 2» soundtrack slippes 15.november 2019 klokken 16:00. Filmen har premiere på kino i Norge 25.desember. Tracklist: 1. “All is Found” – performed by Evan Rachel Wood 2. “Some Things Never Change” – performed by Kristen Bell, Idina Menzel, Josh Gad and Jonathan Groff 3. “Into the Unknown” – performed by Idin

Nyhetsbrev fra Universal Music15.11.2019 08:36:35 CETPressemelding

God fredag! Her er ukens nyhetsbrev: Ny singel fra Billie Eilish "everything i wanted" Superstjernene Swift og Mendes slår seg sammen på ny versjon av "Lover" Astrid S annonserer “Astrid_S: World Tour Part One” Larsiveli tar det tilbake til Gjeddehjerte-tidene Jessie Reyez slipper låta "Crazy", som er en cover av Willie Nelson/Patsy Cline-slageren fra 1961. Denne, i likhet med "Far Away", er med på debutalbumet som slippes i 2020. Tory Lanez er i dag ute med Chixtape 5, hvor han har remikset de gode gamle klassikerne fra 2000 tallet som Snoop Doog, T-Pain, Lil Wayne, Jagged Edge, The-Dream og Mya for å nevne noen. Marshmello slipper ny singel, og tar denne gang en litt mer alternativ retning med låten "Tongue Tied" med YUNGBLUD og blackbear. Se videoen HER. I forbindelse med det kommende Vin og Rap 2-albumet, slipper Djoy sin første singel "En ting". På den lekne afropop-låten har han fått med seg Wavy Marley fra den populære duoen Snow Boyz. Etter stor suksess med remaken av låten "Al