Stjerneskuddet Ylva er tilbake med ny singel!

Etter en sommer fylt med refleksjoner rundt det å vokse opp, flytteplaner, skoleslutt og siste sommerferie med gjengen er tiden inne for å slippe neste singel for den talentfulle sørlandsjenta Ylva (Olaisen).

Foto: Paul Edwards

"Come Get Your Boyfriend" er en kjærlighetslåt med masse attitude, som kan tolkes på flere måter:

- Jeg vil at publikum skal tolke sangen som de vil, men for meg er dette en selvsikker og morsom kjærlighetslåt.- Ylva

Hør "Come Get Your Boyfriend" HER!

Låten er skrevet av Ylva selv i samarbeid med flere talentfulle låtskrivere (Stefan Forrest, David Labrell, Henrik Bryld Wolsing, Lilian Caputo), og er produsert av den LA-baserte dansken Hennedub (Gilli, Kesi, Lukas Graham) og fremadstormende Feels.

Ylva har samarbeidet med en rekke produsenter og låtskrivere de siste årene, og katalogen hennes har passert 15 millioner lyttestreams i løpet av hennes korte karriere så langt. Hun har også rukket å gjøre en rekke fine samarbeid med norske artister; som "Too Late Too Love Me" med Sonny Alven og nå sist med Unge Ferrari sin hitsingel "Bagasje" - et samarbeid som også resulterte i mange store gjesteopptredener samt support-turne i Norge.

Ylva er også med i årets sesong av Generasjon Z på TV2 og Sumo, som har premiere i november.

Foto: Paul Edwards

Ny musikk fra The 1975, Dagny, Kuselofte & Postgirobygget, Lady Gaga & Ariana Grande, Ellie Goulding med flere22.5.2020 13:28:07 CESTPressemelding

https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/dagny-med-forste-del-av-etterlengtet-debutalbum?publisherId=6987388&releaseId=17885850 Dagny med første del av etterlengtet debutalbum https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/nytt-album-fra-the-1975?publisherId=6987388&releaseId=17885914 Nytt album fra The 1975 https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/kuselofte-og-postgirobygget-gir-deg-arets-sommerlat-vi-tar-det-igjen-neste-ar?publisherId=6987388&releaseId=17885889 Kuselofte og Postgirobygget gir deg årets sommerlåt "Vi Tar Det Igjen Neste År"! https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/the-voice-vinner-maria-engas-halsne-slipper-debutsingelen-down-to-the-water?publisherId=6987388&releaseId=17885736 The Voice-vinner Maria Engås Halsne slipper debutsingelen "Down To The Water"! Taylor Swift slapp åtte liveversjoner av låter fra hennes nyeste album, Lover, denne uka. Opptakene er fra intimkonserten https://open.spotify.com/playlist/37i9dQZF1DWThgNheFWFyv?si=sq5m4czxTUWyqHyY-7WWRw City Of L

Nytt album fra The 197522.5.2020 12:45:17 CESTPressemelding

The 1975s fjerde album Notes On A Conditional Form er ute i dag. Frontmannen Matty Healy og co-låtskriver George Daniel, bassist Ross MacDonald og gitarist Adam Hann dannet gruppen for 17 år siden som barndomsvenner i Wilmslow. Mellom det forrige albumet, A Brief Enquiry Into Online Releationships og Notes On A Conditional Form, har The 1975 kontinuerlig gitt ut musikk. Hvert slipp har vært et fullstendig skifte, ikke bare musikalsk, alt fra UK garage til elektronika til indie-pop, men også lyrisk- og imagemessig. Et bevis på The 1975s fleksibilitet evne til å utforske flere ulike markeder og samtidig levere gigantiske pop-hiter. Om det nye albumet sier vokalist Matty: “And I think that Notes is an interesting record, because it has our most aggressive moments and our most tranquil moments and they're quite harshly lined up against each other. I don't have a playlist of one type of music, so I don't consume music like that, and when I'm inspired it'll never happen twice in one genre".

Kuselofte og Postgirobygget gir deg årets sommerlåt «Vi Tar Det Igjen Neste År»!22.5.2020 10:09:28 CESTPressemelding

Kuselofte gir deg soundtracket til Sommer’n 2020, «Vi Tar Det Igjen Neste År». Med seg på laget har de gudfedrene av norske sommerlåter, også kjent som Postgirobygget. Kuselofte sier følgende om låta: «Vi satt oss ned for å skrive en sommerlåt om alt chill man gjør på sommeren, så kom vi på at vi ikke skal noe av det vi vanligvis skal. Så da skrev vi en sang om alt vi ikke skal istedenfor. At Postgirobygget ville bidra, toppet det hele.» Bak navnet Kuselofte finner du de norske guttene Terje T. Kristensen & Emil A. Hals. Navnet Kuselofte kommer fra ordet «Lusekofte», som er en strikket ulljakke, og er av mange sett på som et symbol på det «typisk norske». Kuselofte har eksistert siden 2015, men ble en duo først i 2017 da de ga ut sin første låt sammen. To år senere har duoen over 100 millioner streams på Spotify og økende popularitet først og fremst i Skandinavia, men også utover i Europa i land som Tyskland og Finland. Med sanger som «Om Sverige Vinner VM (feat. B3nte)» og «Dominanten