Stig Brenner slipper «Når alt ikke er nok» med Molly Sandén

Etter å ha lagt Unge Ferrari bak seg med «Lukten av høst» og «Atlantern» tidligere i høst, teamer Stig Brenner nå opp med en av Sveriges største popstjerner. «Når alt ikke er nok» feat. Molly Sandén er ute fredag 25. desember.

“Molly hjelper meg å fortelle historien om den store stygge ulven som blåste huset ned.
Men for hvert steg hun kom nærmere, så ble det bare verre.
Jeg er ingen helt, tror jeg trenger hjelp” – Stig Brenner

”När man har gett allt och det ändå inte är nog - vad gör man då? Jag och Stig hittade varann snabbt i studion och synkade som fan över den frågan...” – Molly Sandén

Siden Molly Sandén begynte å slippe låter på svensk har hun streamet nærmere 315 millioner ganger på Spotify med hits som «Det bästa kanskje inte hänt än», «Sand» og seneste «Jag mår bra nu» feat. Newkid. De siste årene har hun solgt ut store turnéer, sluppet kritikerroste album og vunnet priser som «Årets Pop» og «Årets Artist» på Grammisgalaen og «Årets Pop» på svenske P3 Gull.

Som Unge Ferrari har Stig satt preg på norsk musikk siden debuten i 2015. Med tre album i bakhånd og låter som «Lianer», «Balkong» og «Vi kanke være venner», har han toppet listene, blitt nominert til både Spellemann og P3 Gull og spilt på store scener på tvers av landegrensene. Med Stig Brenner tar han karrieren et reflektert steg videre.