Stig Brenner slipper «Atlantern»

Unge Ferrari ble til Stig Brenner og slapp «Lukten av høst» i midten av november. Nå følger han opp med «Atlantern».

“Mitt liv i Hotel Cæsar, Toto og Rick Ross inspirerte meg til å lage Atlantern.
Jeg vil egentlig ikke være her, men jeg vil ikke miste synet av hun. Enten ser hun meg ikke, eller så overser hun meg.” – Stig Brenner

Som Unge Ferrari har Stig satt preg på norsk musikk siden debuten i 2015. Med tre album i bakhånd og låter som «Lianer», «Balkong» og «Vi kanke være venner», har han toppet listene, blitt nominert til både Spellemann og P3 Gull og spilt på store scener på tvers av landegrensene. Med Stig Brenner tar han karrieren et reflektert steg videre.