Staysman slipper episk break up anthem

Nå får du kanskje aldri se Norges mest rølpete kar kaste klærne igjen. Eller?

Samlivsbrudd er tøffe uavhengig av hvem som gjør det slutt eller hva situasjonen er, men hva kan egentlig hjelpe en rådvill nysingel person? Vi tror litt tips fra Stian Thorbjørnsen dyppet i tung bass og høyt energinivå kan hjelpe enhver. Fredag 21. mai slipper han låten «Du får aldri se meg naken igjen».

«Låta er jo ment ut til alle kjønn som går igjennom et samlivsbrudd, men kanskje aller mest til mannfolk som går igjennom en breakup etter 6-8 år i et forhold og brått blir litt rådville. Ja, så har du kanskje lagt på deg noen kilo de siste årene. Ja, så har det kanskje dukka opp noen grå hår. Det er allikevel lov til å i hvert fall prøve og tenke at det er eksen din sitt tap at hun aldri får se deg uten klær igjen. Ta på deg findressen, blås noen hotte bilder av deg selv på insta og vis at du går inn i en ny epoke av livet ditt - like a boss», Stian Thorbjørnsen.

Foto: Mikael Engebretsen
Foto: Mikael Engebretsen