St1 forlenger kontrakten i Drammensveien 134

Det nordiske energiselskapet St1 fornyer sin kontrakt med Entra. Avtalen gjelder for 2.320 kvadratmeter i Entras kontorbygg i Drammensveien 134 på Skøyen i Oslo.

SKØYEN: Med fem nye år blir St1 værende i Entrabygget i Drammensveien 134 i Oslo.

Eiendommen fra 2005 ligger tett på Skøyen stasjon og har direkte tilgang til buss- og trikk utenfor døren. St1 har vært leietaker i bygget siden 2012. Nå forlenger de avtalen med Entra og kan se frem til nyoppussede lokaler.

- St1 har allerede lang fartstid i disse lokalene. Vi trives godt her, så det var naturlig for oss å forlenge leieavtalen. Her ligger vi også nært kollektive knutepunkt som er viktig for de tilreisende som besøker oss. Vi ser nå spesielt frem til å ta i bruk lokalet etter oppussingen, sier Oscar Sandström, direktør for Nettverk i St1.

Kontrakten gjelder for fem nye år.

— Vi er glade for at St1 viser tillit til Entra og har valgt å forlenge leieforholdet med oss. Vi har hatt et godt kundeforhold fram til nå og vil også i forlengelsen stå på for at St1 skal forbli en fornøyd leietaker, sier Kjetil Hoff, direktør for eiendomsforvaltning i Entra ASA.

Drammensveien 134 er et av flere Entrabygg sentralt plassert i vår klynge på Skøyen med full tilgang til offentlig transport både vestover og til Oslo sentrum, samt områdets restaurant- og forretningstilbud, like utenfor døren.

Entra er et av Norges ledende selskaper innen forvaltning og utvikling av næringseiendommer. Entra eier og drifter omtrent 90 bygg, med et samlet areal på omlag 1,3 millioner kvadratmeter, i Oslo og omegn, Bergen, Stavanger og Trondheim. Entra har en solid kundeportefølje med en høy andel offentlige leietagere. Selskapets forretningsstrategi er å være ledende på kundeopplevd kvalitet, levere lønnsom vekst og å være miljøledende i bransjen.

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Entra ASA på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.