SpareBank 1 SMN : Meldepliktig handel – Viderefordeling av egenkapitalbevis i spareprogram for ansatte

Egenkapitalbevisene som SpareBank 1 SMN kjøpte 12. og 13. august 2020 til bruk i bankens spareordning for ansatte, er viderefordelt til de ansatte i henhold til deres sparebeløp til kurs 89,29 kroner per egenkapitalbevis.

Bankens egenbeholdning etter tildeling er 695 bevis.

Som deltakere i spareprogrammet har nedenstående primærinnsidere fått tildelt egenkapitalbevis som følger:

Navn:Tildelt antall egenkapitalbevis:Ny beholdning*:
Cathrine Aunvik671.746
Rolf Jarle Brøske6710.069
Tomm Bøyesen676.108
Kjell Fordal67246.168
Vegard Helland6735.058
Kjersti Hønstad674.770
Jan-Frode Janson6740.145
Unni Larsen671.095
Inge Lindseth678.769
Oddny Lysberg671.706
Nelly Maske6720.999
Ola Neråsen6742.620
Arne Nypan6726.554
Margrethe L. Resellmo17469
Berit Rustad673.831
Camilla Stang17469
Christina Straub17723
Hans Tronstad671.751

*) inkl. nærstående

Trondheim, 17. august 2020

Kontaktperson i SpareBank 1 SMN:

Finansdirektør Kjell Fordal, tlf. 905 41 672

Om GlobeNewswire

Følg saker fra GlobeNewswire

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra GlobeNewswire på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra GlobeNewswire

Ress Life Investments A/S: Ress Life Investments A/S publishes Net Asset Value (NAV)30.9.2020 17:05:00 CESTPress release

Ress Life Investments Holbergsgade 14, 2 tv DK-1057 Copenhagen K Denmark CVR nr. 33593163 www.resslifeinvestments.com To: Nasdaq Copenhagen Date: 30 September 2020 Corporate Announcement 36/2020 Ress Life Investments A/S publishes Net Asset Value (NAV). Ress Life Investments A/S publishes the Net Asset Value (NAV) per share and performance data as of 15 September 2020. NAV per share in USD: 2064.01 NAV per share in EUR: 1735.63 The performance during the first half of September was -0.49% in USD. The year-to-date net performance is 5.37% in USD. Assets under management (AUM) was 215.0 million US dollars. Questions related to this announcement can be made to the company's AIF-manager, Resscapital AB. Contact person: Gustaf Hagerud gustaf.hagerud@resscapital.com Tel + 46 8 545 282 27 Note: The terms for subscription of shares, minimum subscription amount and redemption of shares are provided in the Articles of Association, Information Brochure and in the Key Investment Information Docume

Vaisala’s financial information and Annual General Meeting in 202130.9.2020 17:00:00 CESTPress release