Sommerlige vibber fra Morgan Sulele!

Våren er i full gang, dansegulvene har åpnet og afterskiene fulle. Like sikkert som at nordmenn trekker mot fjellet i påsken, er det at Morgan Sulele kommer med sommerlige vibber. Der Morgan viste en litt annen side av seg selv på sin forrige singel «Da det var oss», er «Ikke ring meg» en glad poplåt i kjent Morgan-stil. Den handler om å miste alle hemninger, glemme alle restriksjoner og leve i nuet. Refrenget er catchy, rytmene og akkordene lette å svinge seg med til og budskapet tydelig.

- Låta handler om å kunne slippe seg totalt løs etter å ha vært rolig i laaange tider og det å kunne gi blaffen i alt annet enn det som foregår på (danse) gulvet.

Låten er laget av Morgan selv, med hjelp fra Anders Nilsen, Håkon «HÅWK» Guttormsen, og Mathias Nilsen.

«Ikke ring meg» er ute på alle plattformer fredag 1. april.

_________________________________________________________________________

Siden gjennombruddet med "Bare min" sommeren 2016, har Morgan Suleleturnert og spilt konserter og festivaler over hele landet, samt herjet på hitlister over hele Norden. Legger du sammen egne låter og låter han har skrevet for andre har han generert over 900 millionerstreams så langt.
Magnus Clausen, som han egentlig heter, er også en av låtskriverne på John Legends låt «In My Mind», som i skrivende stund har drøye 34 millioner streams. Clausen har i tillegg vært delaktig på det nye albumet til Alan Walker, og co-skrevet låten «Not You ft. Emma Steinbakken». Han har i tillegg jobbet med artistersom Matoma, Tungevaag & Raaban, Marcus & Martinus, Jesper Jenset, Katastrofe og Staysman.
Vinteren 2020 fikk vi muligheten til og bli bedre kjent med personen bak de folkekjære låtene da Morgan (Magnus) var med i den niende sesongen av «Hver gang vi møtes» på TV2.
Morgan har holdt aktivitetsnivået oppe til tross for pandemien, og i løpet av 2021 ga han ut «Danse Med Meg Selv» og «Sørenga» med Arne Hurlen og Postgirobygget, i tillegg til samarbeidet med Adrian Sellevoll på låtene «Bacardi fra en kopp» og «Skyene».

(C) Abdi Junior
(C) Abdi Junior

Kapteinen er tilbake, og slipper "Føle meg bedre"!5.5.2022 08:30:00 CEST | Pressemelding

Den 22 år gamle multiinstrumentalisten og liveartisten Kapteinen fra Stavanger slapp i 2020 P1-listede «Abstinenser» og den nære og personlige «Dagen pappa grein», før han fulgte opp EP´n «Døgn» i januar 2021. Nå er han klar med ny musikk, og først ut er «Føle meg bedre» - en låt som handler om de gangene der du bare blir slått i fjeset av en følelse av at nå går det bra og at livet smiler igjen. I kjent Kapteinen-stil er tekstuniverset fengslende og melodiene fengende.