Sommerhits og ny musikk fra Ellie Goulding, Julia Michaels, TIX, Vidar Villa m.fl

Magnus Eliassen er tilbake med ny musikk for første gang på fire år.

Henrix Borg er ute med den nye singelen “Crazy” feat. Mathea Lødemel.

TIX har sluppet nok en sommerslager; «Neste Sommer»

Amerikanske Daya slapp slapp låten "Left Me Yet", samme dag som hun sto på scenen på VG-lista på Rådhusplassen

Ellie Goulding har fått med seg Juice WRLD på sin nye singel “Hate Me”.
Om låten sier Goulding selv; “I love how this song is a bit tongue in cheek, it’s definitely lyrically different to most of my other songs but it’s fun to play around a bit”.

I dag slapp Julia Michaels den andre delen av hennes album Inner Monologue-serie: Inner Monologue Part 2. Albumet inneholder 8 låter, inkludert ”17” som er produsert av Louis Bell (Post Malone, Halsey, Selena Gomez). Julia Michaels har over 50 millioner streams i Norge, og 4x platina ”Issues”. I september spiller hun blant annet i Stockholm og København.

To av latinamerikas hotteste og mest suksessrike artister har slått seg sammen og laget albumet OASIS.
J Balvin og Bad Bunny har laget åtte låter, og albumet inkluderer hiten “QUE PRETENDES”.

Agnes stakk av med seieren i Idol Sverige i 2005, kun 16 år gammel. I 2008 hadde hun en superhit med låten "Release Me", en låt som gikk topp 10 i Europa og solgte nærmere 1 million. Gjennom en 15 år lang karriere er hun nå tilbake med låten "Limelight".
Låten er produsert av Vincent Pontare og Salem Al Fakir.

Ole Ivars slipper i dag sommersingel, med den passende tittelen «Sommarslåta»

Less Pål slipper den minst like sommerlige låta «Oslofjord»

Vidar Villa er for tiden med på innspillingen av Farmen Kjendis 2020. Han rakk akkurat å ferdigstille den nye singelen "Elske Den Du Får" før Farmen-oppholdet startet. Låten er en hyllest til den alminnelige kjærligheten og erkjennelsen av at det faktisk er helt greit å bare være “midt på treet”. Låten er skrevet av Vidar og hans band, sammen med produsentene Anders Nilsen og André Jensen som har herjet hitlistene det siste året med bl.a. "Sommerkroppen", "Juletragedien" og "Raske Briller".

God helg og god sommer😊

Filmmusikk fra AD Astra av Max Richter20.9.2019 15:55:50 CESTPressemelding

Brad Pitt har hovedrollen i ci-fi eventyret «AD Astra» som har verdenspremiære i dag. Filmmusikken er komponert og spilt inn av Max Richter, som i de siste årene har gjort musikk til flere store Hollywood produksjoner. Vanity Fair “Hoyte Van Hoytema’s cinematography, Kevin Thompson’s production design, and Max Richter’s score all achieve a stunning kind of symphony” Time Out - “Max Richter’s lovely, understated score fills the vast canvas” The Film Stage - “Max Richter provides a characteristically moving score” The Playlist - “Featuring an outstanding score by Max” Awards Circuit - “Melancholic, Terrifying, Sensational” Hør "To the Stars" her: https://open.spotify.com/album/3SapFtmMw8WCjCRLaABmZ1?si=HrdOnAdlRTCp_xpcJPUA5Q

Ny musikk fra Cashmere Cat, Emelie Hollow, Maroon 5 samt Taylor Swift til Norge!20.9.2019 09:19:44 CESTPressemelding