Sommeren er reddet med TIX sin nye låt «Nå Koser Vi Oss»

I starten av mai-måned hadde han 11 låter samtidig på topp 200 i Norge, med hits som «Karantene», «SKÅL» og «Kaller På Deg». Nå er TIX nok en gang klar for å slippe mer musikk, og «Nå Koser Vi Oss» er ute allerede søndag 28. juni

Etter at låtene «Karantene» og «SKÅL» reddet en corona-preget vår i Norgemener TIX nå at alle bør unne seg en deilig norsk sommerDen nye monsterlåten «Nå Koser Vi Oss»handler om at selvom sommeren blir litt utenom det vanlige i år, så skal vi klare å kose oss likevel.

TIX sier følgende om låta:
«Det har vært tunge tider i Norge, men nå går det mot lysere tider. Den nyeste låten handler om det vi nordmenn er aller mest glad i: Å kose oss.Det er en låt som passer like godt på fest som på stranden med småbarnsfamilien. Perfekt til enhver situasjon gjennom hele sommeren, for er det én ting den norske sommeren handler om, så er det å kose oss!Jeg tror dette er min hittil beste låt noensinne. Det blir rett og slett ikke mer sommer enn dette».

Bak navnet TIX finner du 26 år gamle Andreas Haukeland fra Bærum. Han er en av Norges aller største artister og personligheter, og har allerede rukket å ha et travelt 2020. Han åpnet året med å selge ut to konserter på Sentrum Scene i rekordfart, med et sceneshow uten like og utover vårenhar han vært aktuell somdommer i IdolI starten av mai-måned hadde han hele 11 låter samtidig på topp 200 i Norge, med hits som «Karantene», «SKÅL» og «Kaller På Deg», der sistnevnte var årets offisielle Paradise Hotel-låt. For bare 14 dager siden slapp han singelen «Deg Eller Ingenting» sammen med Morgan Sulele, som bare var oppvarmingen til sommerens gladsang «Nå Koser Vi Oss».

Ny musikk fra Astrid S, Odd Nordstoga, Lido, Keith Urban, Justin Bieber med flere!18.9.2020 11:09:06 CESTPressemelding

Astrid S slipper ny singel og annonserer debutalbum: Leave It Beautiful til 16. oktober! Nytt album fra Odd Nordstoga! Vidar Villa vil bare ha "En Time Til"! Lido slipper albumet "PEDER" i dag! Keith Urban ute med sitt 10. album! Yusuf / Cat Stevens med nytt album "Tea for the Tillerman²"! Sam Smith ute med ny singel og annonser nytt album i høst! El Papi ute med ny låt om hun som alltid skilte seg ut! Justin Bieber er i dag klar med sin nye låt «Holy» med Chance The Rapper. Sammen med låten har de sluppet en musikkvideo, se den HER. På tirsdag kom det en splitter ny singel fra den kritikerroste britiske artisten slowthai. Den nye singelen «fhttps://slowthai.lnk.to/FeelAway_JamesBlake_MountKimbie eel away (feat. James Blake & Mount Kimbie)» hadde premiere på BBCs Hottest Record in The World og kom sammen med en video som kan ses HER. Slowthai gjorde tre hyllede konserter i Oslo i fjor på by:Larm, Øya, samt et klubbshow på Vulkan Scene. I dag kunngjorde YUNGBLUD slippdatoen for albumet

El Papi ute med ny låt om hun som alltid skilte seg ut!18.9.2020 11:06:14 CESTPressemelding

El Papi er ute med ny låt! Den unge artisten følger opp suksessen «Sykepleiereinnen» (Sykehuset 2020) med en ny singel, «VOGUE». Den relativt ferske, men talentfulle artisten har gjort navnet sitt bemerket og har millionvis med streams hvor «Sykepleierinnen» alene nesten har hele 18 millioner streams på Spotify. Låta er en hyllest til helsevesenet og deres innsats under Covid-19. I sensommer slapp El Papi låta «Igjen og Igjen» i samarbeid med TIX som gikk rett til topps her i landet. El Papi er nå aktuell med nok en catchy, feel-good låt som får det til å rykke både i nakke og dansefot. «VOGUE» handler om følelsene du får når du faller for en jente som ikke er som de andre. Akkompagnert av opp-tempo gitar-akkorder og sterke melodier forteller El Papi en historie om lykkerusen du får ved en forelskelse - her ved et møte på fest. - «Jeg klarer ikke helt å glemme henne, og jeg tror mange har følt på den samme følelsen. Derfor ville jeg skrive en låt om nettopp det; om den personen som all