Sommeren er ikke over med Vidar Villa og Celine Madelen!

Vidar Villa, kjent for sine feststemte låter og morsomme tekster, har nettopp fullført Norges mest unike sommerturné, til sjøs ombord i sin egen flytende konsertvenue – Kulturbåten MS Bjørvika.

Nå avslutter han sommeren med en vakker sensommer-låt med glimt i øyet nemlig “Klisjé”, en duett med TikToker og den fremadstormende artisten Celine Madelen.

Låten er årets sensommerperle, som tviholder på sommernostalgien og mykner overgangen til høsten.

Denne låta er lagd for å høres på når høsten kommer og man vil bade litt i nostalgien fra sommeren – Celine Madelen.

Nå som sommeren nærmer seg slutten ville vi dra på litt ekstra med sommerklisjéene for å forlenge den en liten stund til. Det er en grunn til at det som blir klisjéer blir nettopp det. På avstand kan man fnyse av dem, men om man møter den rette personen, så begynner plutselig de sviskete kjærlighetsklisjéene å gi mening – Vidar Villa.

Gjennom året har Vidar sluppet flere låter, inkludert hitten “Samme Jævla Sangen” sammen med Halva Priset. Låten ble fremført på Rådhusplassen under VG-Lista Showet og har i skrivende stund nærmere 3,6 millioner avspillinger på Spotify.

Villa er soleklart en av Norges største norskspråklige artister, med over 100 millioner avspillinger på Spotify og utsolgte konserter over hele landet de siste årene.

Siden den sterke debuten har Vidar skrevet all sin musikk selv, sammen med låtskriverkollega Jonas Thomassen og resten av sitt bandet.

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Ramón, Post Malone, Ariana Grande, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Ny musikk fra Jada, Sammy Hagar, Bree Runway, Kid Cudi og Shawn Mendes!30.9.2022 13:43:04 CEST | Pressemelding

Ramón med etterlengtet debutalbum: SÅ KLART DET GJØR VONDT SALTI finner endelig sin plass i verden på singelen “DFWM” Hearts On The Run varmer opp til første albumslipp! Danske Jada har tatt hjemlandet med storm de siste årene og med sine ærlige, autentiske og oppløftende låter har hun blitt en stor rollemodell og inspirasjon for mange. Nylig slapp hun sitt nye kritikerroste album Elements – og er nå klar med en ny versjon av “Saturn Return”, hvor hun har fått med seg superstjernen MØ. Popsensasjonen er for tiden ute på sin første europeiske turné og 11. november entrer hun scenen på Royal Arena for å gjøre sitt hittil første store headliner-show. Sammy Hagar er sammen med bandet The Circle ute med albumet Crazy Times. The Circle består av tidligere bandkompis i Van Halen bassist Michael Anthony, trommis Jason Bonham og Vic Johnson på gitar. Innspillingen av albumet fant sted i Nashvilles historiske RCA Studio A med produsent Dave Cobbat. Det nye albumet inneholder ti låter, ni origina

Hearts On The Run varmer opp til første albumslipp!29.9.2022 11:02:08 CEST | Pressemelding

12. august markerte begynnelsen for dette megaprosjektet, hvor den anonyme produsenten Hearts On The Run gir ut én ny låt hver uke i et helt år. Dette skal resultere i totalt 52 sanger og 4 album! Den mystiske figuren har et eneste mål om å skape musikk og innhold som samler folk verden rundt. Den gåtefulle produsenter varmer nå opp til første albumslipp med utgivelsen av “We’re The Ones With The Broken Hearts”. Det første av fire album slippes 28. oktober og inneholder alle tidligere utgitte spor. Hearts On The Run eksperimenterer med forskjellige typer dansemusikk, og kombinerer både elektroniske og organiske elementer, noe som gir fansen et bredt spekter av musikk for enhver stemning og anledning. Artisten bak prosjektet har med sin ekte identitet allerede blitt streamet over 500 millioner ganger, og markerer med dette starten på et nytt, ambisiøst og uhemmet prosjekt med full kreativ frihet.

Ramón med etterlengtet debutalbum: SÅ KLART DET GJØR VONDT29.9.2022 09:30:00 CEST | Pressemelding

Fredag 30. september slipper Ramón sitt etterlengtede debutalbum SÅ KLART DET GJØR VONDT. Sammen med albumet slippes en kortfilm med samme navn, som har premiere med to utsolgte visninger på Vega Scene 29. september. Kortfilmen slippes også på TikTok samme dag. Etter det som har vært et rekordår for Ramón, har folk ventet i spenning på albumet. De nære og ærlige tekstene er hjertet i Ramón sitt univers, skrevet og produsert med sin faste makker Andreas Bache-Wiig. Om prosessen sier han selv: “Da jeg gikk inn i denne prosessen var tanken at dette albumet skulle handle om forskjellige faser av kjærlighetssorg, men det har endt opp med å bli en skildring av alt som har skjedd i mitt liv de siste årene. Ting ble helt snudd på hodet etter “ok jeg lover”, og flere av låtene er en direkte konsekvens av at livet mitt tok en helomvending.” “Jeg føler jeg har jobbet med dette albumet i flere år allerede. Tidligere har jeg jobbet veldig prosjektbasert med EP’ene jeg har sluppet, mens nå har jeg h

SALTI finner endelig sin plass i verden på singelen “DFWM”29.9.2022 09:21:15 CEST | Pressemelding

SALTI kjemper sine indre demoner og får endelig en følelse av tilhørighet på singelen “DFWM”. Låten slippes 30. September, og er å finne på den kommende EP’en Demons. Med sin uanstrengte og ufiltrerte tilnærming til å fortelle sin historie, besitter SALTI et talent som strekker seg langt lengre enn sine 27 år. Den Tanzania-fødte, Oslo/bergensbaserte artisten bruker produksjon og melodi som drar inspirasjon fra hip hopens råskap, R&Bs sjelfullhet, poppens struktur og diasporamusikkens dynamikk i sin låtskriving. Tidligere i år slapp SALTI singlene “Love Poor” og “Talk About Me & U”, som markerte startskuddet for hans andre EP, Demons. Kort tid etter fulgte han opp med utgivelsen av “Switch Up”. Med EP’en inviterer SALTI lyttere til skildringer fra hans turbulente liv, og det personlige oppgjøret med hans indre demoner. Med Demons håper han å kunne gi andre som har, eller befinner seg i lignende situasjoner, tilhørighet og styrke. Nå er han klar med fjerde og nest siste singel, “DFWM”, f