Solo og Idol jakter på den nye Solo-stemmen
Solo er på jakt etter deg som er minst 16 år, er musikalsk og liker å lage din egen vri på låter. Uansett hvilken sjanger du er god på, om du spiller i band eller alene så ønskes din unike tolkning av Solo-låten.
- Vi er utrolig spente på hvilke bidrag som vil komme inn til konkurransen. Det er så mange dyktige artister og band her i landet, og jeg er sikker på at vi får mange både originale og fengende bidrag og en flott versjon som vi skal bruke i reklamen for Solo i 2021, sier Maria Heimisdottir Brennodden, som er ansvarlig for Solo hos Ringnes.
Vinneren annonseres i Idol-finalen i mai og får et artisthonorar på 50 000 kr. Den originale versjonen av låta og konkurranseregler finner man på soloidol.no. Der kan man laste opp sitt bidrag, samt se, dele og like andres bidrag.
Solo-Idol konkurransen starter i dag og siste frist for å melde på sitt bidrag er 24. april. Da blir det superfinale med de beste bidragene frem til vinneren annonseres i Idol-finalen fredag 8. mai.
Alle søknader vil bli vurdert av en jury bestående av Hani Jazzar (låtskriver/artist), Helge Gjertveit (konsulent i reklamebyrået TRY) og Maria Heimisdottir Brennodden (AS Solo), og det er juryen som velger finalister og endelig vinner av Solo-idol.
Nøkkelord
Kontakter
Maria Heimisdottir BrennoddenMerkevaresjef for Solo
Tel:97768042maria.heimisdottir.brennodden@ringnes.noBilder
Lenker
Om Ringnes
Ringnes AS er Norges største bryggeriselskap med ca. 900 medarbeidere. Selskapet eies av Carlsberg Group, som er et av verdens ledende bryggerikonsern. Vi leverer øl, brus og vann til hele det norske drikkemarkedet og vi er stolte av våre mange populære merkevarer!
Følg pressemeldinger fra Ringnes
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Ringnes på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Ringnes
Norges sprekeste 90-åring26.3.2024 11:36:23 CET | Pressemelding
Solo, en av Norges mest kjente og kjære merkevarer, fyller 90 år. I flere tiår har den gule brusen vært en selvskreven del av norske påsketradisjoner og skapt glede og god stemning i norske hjem og hytter.
Det blir Solofest i påsken21.3.2024 13:59:46 CET | Pressemelding
For veldig mange er Solo en ufravikelig del av påskehyggen. Med et forventet forbruk på rundt 7 millioner liter Solo i og rundt påske, tilsvarer dette over 20 prosent av det årlige salgsvolumet til den folkekjære brusen.
Pepsi MAX i ny drakt19.3.2024 13:31:27 CET | Pressemelding
Denne uken kommer de første Pepsi MAX-boksene og flaskene med nytt design ut i butikkene. Endringene er en del av en global konseptfornyelse fra PepsiCo.
Grøttland til Ringnes29.2.2024 15:28:59 CET | Pressemelding
Ringnes styrker seg på kommunikasjon og bærekraft når Jeppe Grøttland går inn i en nyopprettet rolle som senior kommunikasjonssjef med ansvar for ESG fra 1. mars.
30 år siden Imsdaleventyret startet12.2.2024 11:42:08 CET | Pressemelding
- Da vi under OL på Lillehammer lanserte Imsdal, var det mange som var skeptiske. Vi fikk høre at vann på flaske ville være som å selge sand i Sahara. 30 år senere – med fasiten i hånd – kan vi trygt si at skeptikerne tok feil, sier merkevaresjef for Imsdal i Ringnes, Josefine Hagatun.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom