Söderberg & Partners fortsetter veksten

Norges ledende rådgiver innen forsikring, pensjon og kapitalforvaltning etablerer seg nå i enda flere regioner, og jakter nye talenter. Nå står bl.a. Nord-Norge for tur.

I januar meldte selskapet om vellykket etablering i Ålesund. Nå er det Tromsø, Bodø, Sarpsborg/Moss, Tønsberg/Sandefjord og Porsgrunn/Skien som står for tur. Fra før er vi til stede i Oslo (Lysaker), Bergen, Ålesund, Ulsteinvik, Molde, Kristiansund, Trondheim, Larvik, Fredrikstad og Raufoss.

De nye etableringene er en viktig del av Söderberg & Partners' vekststrategi.

- Vi skal utvide vår rådgivningsvirksomhet til alle regioner i Norge. Erfaring viser at det er et økende behov for vår kompetanse og personlige rådgivning. Ved å styrke den lokale tilstedeværelsen kan vi tilføre vår fagkompetanse på tvers av enda fler regioner, bransjer og industrier, sier COO Agnar Nordeidet.

Söderberg & Partners i Norge kjøper årlig inn forsikringstjenester på vegne av kunder for NOK 6 mrd, noe som gjør selskapet til landets største innkjøper av forsikring. Vi er i dag nærmere 300 ansatte, og øker stadig.

- Vår størrelse gir oss en unik forhandlings- og innkjøpskraft som vi bruker for å sikre våre kunder optimale betingelser. Vi skal gi de beste rådene, og målet er markedets mest fornøyde kunder over tid, fortsetter Agnar.

Söderberg & Partners er hele tiden på jakt etter nye dyktige medarbeider som trigges av å ta ansvar og som deler vårt ønske om å lykkes.

- Vi har en sterk bedriftskultur preget av høye ambisjoner og stort engasjement. Organisasjonen er kreativ og dynamisk. Korte beslutningsveier gir stort rom for personlig initiativ, og skaper et inspirerende miljø hvor man har mulighet for å utvikle seg raskt – sier Jan Kjetil Hvamstad CCO/Leder Næring og Privat.

- Felles for alle nye etableringer er at vi er ute etter entreprenørene som brenner for å skape business. Vi ønsker kommersielle og fremoverlente profiler med salgsgener og nettverk, gjerne med erfaring fra meglervirksomhet, forsikringsselskap, agenter og bank/finans, avslutter han.

Söderberg & Partners har Nordens og Europas mest offensive approach, og har siden oppstart i 2004, etablert virksomhet i Norge, Sverige, Finland, Danmark, Luxembourg, Spania og Nederland. Samlet har Söderberg & Partners-gruppen i overkant av 600 mrd. kroner under rådgivning.  I 2021 omsatte konsernet for 6 mrd. kroner og har over 3000 ansatte.