Snow Boyz slipper siste singel fra kommende debut-album

I dag slipper Snow Boyz den siste singelen, Dropp Det, fra det kommende debut-albumet Hvit. Med seg på har de ingen andre enn Bergens store sønn, Kamelen.

Snow Boyz har allerede rukket å gi ut tre singler i år, Heia ft. Arif & Unge Ferrari, 1% og Sommerfugl, samt en aksutisk versjon av Himmelen og mer. I dag er brødrene klare med en solid banger featuring Bergens store sønn, Kamelen. Dette er siste låt ut før debut-albumet Hvit slippes 13. September. Dropp Det er produsert av JNS.

HØR SNOW BOYZ FEAT. KAMELEN - DROPP DET  HER

Kamelen fortteller:

- “Jeg liker Snow Boyz, og de sendte meg en låt som jeg følte, så det var lett å hoppe på”

Snow Boyz om Dropp Det:

- “Når snømennene og ørkendyret Kamelen kommer inn på klubben så er det ikke noe vits å ha en diskusjon om hvem som eier stedet, alle ser det på oss! Det er bare å droppe det.

Når jeg mener at hun har rompa, så har hun faktisk det. Ikke start en diskusjon med meg om det, dropp det!

Du smiler til meg, men innerste inne er du en hater, bare dropp det!”

Tidligere i år kunne duoen motta gulltrofé for gjennombruddsingelen «42» fra 2016. Låten, som senere ble utgitt som en uendelig rekke remikser, der Chirag (Karpe) og Arif står for den desidert mest kjente, ble av Dagbladet omtalt som «…det største fenomenet i norsk hip hop det siste året».

Siden den gang har Snow Boyz levert oss singler som perler på en snor, som f.eks Combo, Himmelen og Mer, Snøhvit, 1%, Heia og Sommerfugl – samt en hel rekke forrykende live-shows på blant annet Roskilde, Slottsfjell og Havna 0150.

28. September spiller de på Vulkan med Temur og Chris Abolade

Bon Jovi med ny låt og politisk album21.2.2020 18:05:00 CETPressemelding

Rockelegendene i Bon Jovi er ute med den nye låten "Limitless". "Limitless" er første smakebit ut fra deres kommende album Bon Jovi 2020 som slippes 15. mai og oppmuntrer til optimisme i en ellers usikker verden. Dette er gruppas 15. studioalbum med en tittel som refererer til årets valg i USA og et cover som viser en ettertenksom Jon Bon Jovi gjemt bak solbrillene foran justisdepartementet. Albumet inneholder 10 låter og tar opp aktuelle og tøffe temaer som blant annet våpenlov, krigsveteraners problemer, rasisme, politikk og betydningen av familie. Som Jon selv sier om albumet: "It encompasses life, love and loss". TRACKLISTE: 1. Beautiful Drug 2. Unbroken 3. Limitless 4. Luv Can 5. Brothers In Arms 6. Story Of Love 7. Lower The Flag 8. Let It Rain 9. Shine 10. Blood In The Water

Nyheter fra OnklP, Halsey, Taylor Swift, Bon Jovi med flere21.2.2020 09:55:06 CETPressemelding