Snow Boys slipper debut-album – Hvitt

Fredag 27. September slipper brødrene Paulo og Rafael Domingos debut-albumet sitt, “Hvitt”, som er første del av to albumslipp. “Hvitt” består av rolige og dansbare låter, som brødrene selv beskriver det.

Snow Boyz har allerede rukket å gi ut fire singler i år, Heia ft. Arif & Unge Ferrari, 1%, Sommerfugl og “Dropp Det” med Kamelen, samt en akustisk versjon av Himmelen og mer. I dag er duoen klar for å slippe debut-albumet deres, “Hvitt”, som er første del av to kommende albumslipp. (“Svart” kommer 7. februar 2020).

Snow Boyz forteller om “Hvitt”:
“Albumet er delt i to, hvitt album som er del 1 har nesten bare låter som er rolige eller dansbar. Afrobeat, pop, osv. Mens den svarte delen som er del 2 har bare låter som er mere rap, for det meste trap musikk! Svarte delen slipper vi, neste år!

Det vi egentlig har gjort er å beskrive låtene som er i albumet med farger.

Siden hvitt står for renhet, fred osv, har vi bestemt oss for å gi del 1 navnet hvitt. Som sagt så er nesten alle låtene på hvitt mere clean i forhold til svart album som slippes neste år. Man finner til og med låter som kan spilles i bryllup i en kirke på dette albumet!”

HØR ALBUMET HER

Trackliste:
Albumet er skrevet i samarbeid med en rekke produsenter som for eksempel JNS, Palme og Basmo Fam.

1. Finesse
  2. For alltid
  3. Sånn det går
  4. Dans med meg
  5. Sommerfugl
  6. Himmelen og mer
  7. 1%
  8. Dropp det
  9. Fin
  10. Tarzan & Jane
  11. Dança comigo

I morgen spiller også Snow Boyz på Vulkan med Temur og Chris Abolade!

Ny musikk fra Sandra Lyng, Lady Gaga, Emelie Hollow & Ruben, Juice WRLD, Celeste med flere29.5.2020 13:50:35 CESTPressemelding

Emelie Hollow x Ruben: Hjerteskjærende og emosjonelt i den nye singelen «Break It Right» Sandra Lyng debuterer som barnebokforfatter og slipper tilhørende musikk Yusuf / Cat Stevens nyinnspilte Tea for the Tillerman² slippes 18. september Lady Gaga slipper etterlengtet album I dag annonserer den globale superstjernen Ellie Goulding at hun slipper sitt svært etterlengtede fjerde studioalbum "Brightest Blue" med en utgivelsesdato 17. Juli. Albumet vil inneholde en rekke nylige utgivelser sammen med en mengde nye sanger. Singlen «Power» er ute allerede nå. Vinneren av BBC Sound of 2020, Celeste er ute med sin nye singel «I Can See The Change» gjennom Polydor Records. Låten handler om å finne håp i kjølvannet av motgang og det å innse at en lysere fremtid ligger foran oss. «I Can See Change» er produsert av Grammy vinnende produsent FINNEAS. Baby Queen slipper sin debutsingle «Internet Religion», en skarp pop-satire fylt med psykedeliske synther, og tekster som skjærer rett til hjertet av

Lady Gaga slipper etterlengtet album29.5.2020 13:42:43 CESTPressemelding

Lady Gaga er i dag ute med sitt etterlengtede album Chromatica. Albumet blir Gagas sjette i rekken, og har allerede debutert på topplisten på iTunes i 58 land. Hør her! Albumet inneholder gjestebidrag fra Ariana Grande, Elton John og Blackpink og er produsert av Bloodpop med Lady Gaga. Singelen «Rain On Me» med Ariana Grande gikk rett til topps på den globale Spotify-listen og på Spotify i USA.Førstesingelen «Stupid Love» har sanket inn over 235 millioner lyttestreams globalt og er Lady Gagas sekstende Topp 10-låt på Billboard. Musikkvideoen ble i sin helhet filmet med en iPhone 11 Pro. Det svært suksessrike albumet A Star Is Born fra 2018 tok førsteplassen på albumlisten i Norge, har solgt til fem ganger Platina og har sanket inn i underkant av 110 millioner lyttestreams her i Norge. Lady Gaga mottok også sin første Oscar for låten «Shallow» som beste originallåt i 2019. Tracklist: 1. "Chromatica I" 2. "Alice" 3. Stupid Love" 4. "Rain On Me" (with Ariana Grande) 5. "Free Woman" 6. "Fu