Snow Boys slipper debut-album – Hvitt

Fredag 27. September slipper brødrene Paulo og Rafael Domingos debut-albumet sitt, “Hvitt”, som er første del av to albumslipp. “Hvitt” består av rolige og dansbare låter, som brødrene selv beskriver det.

Snow Boyz har allerede rukket å gi ut fire singler i år, Heia ft. Arif & Unge Ferrari, 1%, Sommerfugl og “Dropp Det” med Kamelen, samt en akustisk versjon av Himmelen og mer. I dag er duoen klar for å slippe debut-albumet deres, “Hvitt”, som er første del av to kommende albumslipp. (“Svart” kommer 7. februar 2020).

Snow Boyz forteller om “Hvitt”:
“Albumet er delt i to, hvitt album som er del 1 har nesten bare låter som er rolige eller dansbar. Afrobeat, pop, osv. Mens den svarte delen som er del 2 har bare låter som er mere rap, for det meste trap musikk! Svarte delen slipper vi, neste år!

Det vi egentlig har gjort er å beskrive låtene som er i albumet med farger.

Siden hvitt står for renhet, fred osv, har vi bestemt oss for å gi del 1 navnet hvitt. Som sagt så er nesten alle låtene på hvitt mere clean i forhold til svart album som slippes neste år. Man finner til og med låter som kan spilles i bryllup i en kirke på dette albumet!”

HØR ALBUMET HER

Trackliste:
Albumet er skrevet i samarbeid med en rekke produsenter som for eksempel JNS, Palme og Basmo Fam.

1. Finesse
  2. For alltid
  3. Sånn det går
  4. Dans med meg
  5. Sommerfugl
  6. Himmelen og mer
  7. 1%
  8. Dropp det
  9. Fin
  10. Tarzan & Jane
  11. Dança comigo

I morgen spiller også Snow Boyz på Vulkan med Temur og Chris Abolade!

Ny musikk fra Ylva, Beck, CLMD, Katy Perry med flere.18.10.2019 12:49:20 CESTPressemelding

Stjerneskuddet Ylva er tilbake med ny singel! https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/clmd-og-tungevaag-har-teamet-opp-pa-deres-nye-singel-dance?publisherId=6987388&releaseId=17872898 CLMD og Tungevaag har teamet opp på deres nye singel «DANCE»! Beck ute med nye singelen "Uneventful Days" Øystein Hegvik kan stolt krone seg med tittelen “vinner av Idol 2018” etter å ha blitt stemt frem som seernes favoritt. Hans forrige singel "Before I Go" har passert over 4 millioner streams siden den ble sluppet og Øystein er i dag klar for å slippe sin nye låt “Dancing When You're Gone”. “Dancing When You’re Gone” er en majestetisk ballade som forteller historien om å la de negative tingene være igjen i fortiden og se framover. Låten drar assosiasjoner til Lewis Capaldis hjerteskjærende tekster og melodiske landskap, og er det perfekte soundtracket til høsten. Katy Perry slapp låta “Harley’s In Hawaii” på onsdag, se den kule videoen her. Katy er om dagen i studio og skriver på nytt material. Vi k

Nyhetsbrev fra Universal Music11.10.2019 11:38:04 CESTPressemelding

God fredag! Her er ukens nyhetsbrev fra Universal. Ruben er ute med ny musikk og klar for Senkveld! Nick Strand og Mio med en helt ny versjon av hiten "Can't Get Over You" Tracklisten til filmen Charlie's Angels er nå ute. Albumet inneholder elleve låter hvor man finner artister som blant annet Ariana Grande, Nicki Minaj, Alma, Donna Summer, Stefflon Don og Danielle Bradbery og slippes 1. november. Filmen har premier på norske kinoer 29. november. Denne uken kom den fantastiske videoen til Halseys låt "Graveyard". Videoen er regissert av Anton Tammi og billettene til konserten i Oslo Spektrum er ute for salg nå. Britiske YUNGBLUD (Dominic Harrison) har teamet opp med Dan Reynolds fra Imagine Dragons på den nye låten "original me". Låten er skrevet av Harrison og Reynolds og blir å finne på YUNGBLUDS EP the underrated youth som slippes 18. oktober. "fortjent" er første låt ut fra Ka2s kløbbete alias Kløbb Ka2, et klubbkonsept skreddersydd for lange lørdagskvelder på dansegulvet – med be