Thon Eiendom

Ski Storsenter lanserer hentepunkt for post og pakker

Kjøpesenteret har åpnet en ny og elegant kundeservice med hentepunkt for post, personal shopper og andre tjenester.
INNOVATIVT: Kundeservice hos Ski Storsenter har fått hentepunkt, prøverom og personal shopper.

– Vi har åpnet et nytt og spennende konsept ved vårt nye kundeservicesenter. Nå kan besøkende hente og sende pakker hos oss på Ski Storsenter. Vi jobber for å gjøre hverdagen enklere for kundene våre. Derfor har vi også to prøverom her. Slik kan man prøve ting man har kjøpt på nett og sende varer i retur med en gang dersom det ikke skulle passe, sier senterdirektør Gro Collett.

Får Ski Storsenter som hentepunkt
Posten har lagt postnumrene 1406, 1408 og 1409 til det nye hentepunktet på Ski Storsenter. Disse postnumrene får automatisk Ski Storsenter som hentepunkt. I tillegg til Posten, så vil dette være et utleveringssted som kunder kan velge for DHL og Post Nord. Utleveringsstedet heter: «Ski Storsenter Postpunkt». Kunder kan også kjøpe emballasje og frimerker, samt sende brev og pakker.

– Kundeservice holder åpnet til kl. 21 på hverdager og til kl. 19 på lørdager, så kundene har dermed mulighet til å hente pakker i et lengre tidsrom enn de har hatt tidligere. Vi tror også at mange besøkende vil sende årets julegaver herfra i år, sier Collett.

Personal shopper
Senterets personal shopper har også fått lokaler hos kundeservice og vil være tilgjengelig for å hjelpe til med nye antrekk og styling.

– En viktig del av vår nye kundeservice, er at vår personal shopper har et eget konsultasjonsrom i dette lokalet. Her kan man få hjelp til å finne et spesifikt antrekk eller med å skaffe seg en ny garderobe eller finne en ny stil. Det er også mulig å få make-upkonsultasjon, noe vi vet at kundene våre ønsker, sier Gro Collett.

Ski Storsenters kundeservice tilbyr også hjemlevering av varer og selger gavekort.

Kundeservice ligger i de gamle lokalene til Soundgarden.

Ski Storsenter er Norges 10. største kjøpesenter, målt i omsetning.
I 2018 var omsetningen 2 milliarder kroner, en oppgang på 2,2 prosent fra 2017.
Antall besøkende i 2018 var ca. 4,6 millioner. Ski Storsenter har tidligere vunnet blant annet prisene Årets kjøpesenter og Årets miljøsenter.

Les mer om personal shopper her

Personal shopper på Ski Storsenter kan hjelpe til med antrekk, styling og sminke.
Det er flere prøverom slik at kunder kan prøve varer de har fått tilsendt.
Kundeservice hjelper kundene på Ski Storsenter.

Om Thon Eiendom

Thon Eiendom
Stenersgata 2A

+47 23 08 00 00http://www.thoneiendom.no

Thon Eiendom er eiendomsdivisjonen i Olav Thon Gruppen, som eies av Olav Thon Stiftelsen. Divisjonen består av bolig, kjøpesenter og næringseiendom. Olav Thon Gruppen eier ca. 500 eiendommer i Norge og utlandet, og eier/forvalter 94 kjøpesentre i Norge og Sverige.

Følg pressemeldinger fra Thon Eiendom

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Thon Eiendom på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Thon Eiendom