Skandinavisk design er det hottest innen interiør!

Drømmen til Stine Dahle var en butikk full av unike, skandinaviske møbler. Med åpning av Nobu Home på Sirkus Shopping og tilhørende nettbutikk, er drømmen blitt virkelighet. Høstens interiørtrend er en kombinasjon av naturmaterialer som mange lekre tresorter, fløyel i varme tonearter mikset med metall som gull og grønne store planter. En trendperiode som alle vil kunne sette sammen til sin stil og fortsatt være IN.

-Det er nesten som å få barn, ler Stine, daglig leder og medeier i Trondheim nyeste interiørbutikk. Stine har hatt en stor drøm lenge om å skape en arena full av lekkert skandinavisk design. Endelig er drømmen oppfylt!

-Nå har vi stått på og jobbet nesten døgnet rundt i mange uker, så det er utrolig flott å endelig kunne åpne dørene for kundene, fortsetter hun.

• Vi treffer henne på formiddagen på torsdag, samme dag som Nobu Home åpnet dørene for første gang. 400 kvadratmeter med skandinavisk interiørdesign og gaveartikler står nå klar for kundene i først etasje av Sirkus Shopping. En stor butikk full av skandinavisk design. Mange spennende merker som bl.a by Lassen, &tradition, Fredericia og Ferm Living. Valget av de ulike merker er på bakgrunn av en grundig analyse av beliggenhet, kundebehov og butikkmiksen på Sirkus Shopping.

www.nobuhome.no

-Vi mener dette passer godt i forhold til hva forbrukerne ønsker. Sirkus er et stort og flott kjøpesenter, med god variasjon i butikker. Det bygges dessuten enormt med kontorer og boliger i området, så vi tror markedet lokalt er i vekst, samtidig som at det et gode parkeringsmuligheter her, sier Stine.

Hun synes også at det er flott at butikken ligger sammen med Ci Pedersen og tips som er en av mange interiørbutikker på Sirkus Shopping.

-VI skal være best på service. Kundenes opplevelse er det viktigste for oss. Vi skal ta oss god tid til kundene, gi råd og veiledning, forteller Stine som har med seg 8 dyktige ansatte. Foruten den fysiske butikken, så kommer Nobu Home til å ha en egen nettside med nettbutikk, sammen med stor aktivitet på Facebook og Instagram.

https://www.facebook.com/nobuhome.no/ - https://www.instagram.com/nobuhome/

De digitale kanalene er viktig. Å bare ha en fysisk butikk holder ikke lenger. Mange kunder lar seg inspirere på nett og handler senere, ikke minst innen interiør. Vi skal både selge varer i nettbutikk eller la folk bestille for å hente i butikken. Vi må legge til rette for kundene, uansett hvor de er, sier Stine.

Ikke lavpris

Produktene i butikken er så godt som alle av skandinavisk design og opphav. Det er ikke først og fremst pris Nobu Home konkurrerer på. I stedet er det ting som skiller seg ut på utseende og kvalitet, som skal sørge for omsetning.

-Nordmenn pusser opp hele tiden. Kundene våre vil nok være de som er interessert i interiør, og som vet av – og vil ha - den type produkter som vi har. Vi vet at det er etterspørsel etter disse produktene. Det fins noen andre butikker har dem, men ikke slik som vi har dem her på Sirkus Shopping.

Og navnet?

-Nobu kan både henspille på «nordisk» og det å «bu». Videre er dette det japanske ordet for tillit, eller det å strekke seg litt lenger – noe som er nettopp det vi ønsker å gjøre for kundene.

Rundt oss rusler det allerede flere kunder rundt i butikken. En av medarbeiderne nærmer seg smilende og hilser på de som er kommet inn i de store åpne områdene. Et par Nobu-kolleger pakker ut varer for harde livet. Jo, butikken har åpnet, men alt er ikke på plass. Så Stine må løpe.

-Jobben starter nå. Vi gleder oss, smiler hun.

www.sirkusshopping.no

Stine Dahlen 91152837

stol og lampe fra &TRADITION
stilfulle sittegrupper i kombinasjon med trendy plakater og soft fløyelseputer
Innredning fra by Lassen. Mix & match

Sirkus Shopping er et av Midt Norges største kjøpesenter ligger på kollektiv knutepunkt  i Trondheim øst ved innkjøringen til Trondheim sentrum. Kjøpesenteret har visjon "STORE OPPLEVELSER" som vi lever etter med å gi våre gjester en annerledes handelseopplevelse. Vi har mange event som skal være med å innfri denne visjonen.

Følg pressemeldinger fra Sirkus Shopping

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Sirkus Shopping på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Sirkus Shopping

Ny Bærekraftig Sykkelparkering åpner for Grønn Mobilitet på Sirkus Shopping9.2.2024 12:47:45 CET | Pressemelding

Sirkus Shopping er stolte av å kunngjøre den offisielle åpningen av en moderne og bærekraftig sykkelparkering, designet for å fremme grønn mobilitet og sykkelvennlighet for ansatte som jobber på Sirkus Shopping. Denne sykkelparkeringen representerer en betydelig investering i bærekraftige transportløsninger og støtter Sirkus Shopping sitt engasjement for en mer miljøvennlig fremtid.

Jobber du på Sirkus Shopping får du nesten 30% rimeligere reise med bussen!26.5.2023 14:03:52 CEST | Pressemelding

Sirkus Shopping sine ansatte er så glade for å komme i gang med HjemJobbHjem! NÅ er tiden for endring! «Interessen var veldig stor blant ansatte når vi tok en undersøkelse blant ansatte for å sjekke interessen for dette» sier senterleder Trine Foosnæs. Sirkus har i dag på plass en rekke tilbud som skal gjøre det enklere for de som jobber på Sirkus. Med ca 800 ansatte i butikkene og 400 på etasjene som er med leietakere innen helse og næring så er det mange dette gjelder. «Vi har det meste tilrettelagt for at man kan få dette til å bli en del av sin nye hverdag. Som kollektivt knutepunkt med over 1450 avganger daglig går det en buss til de fleste bydeler i Trondheim». «Utbyggingen av sykkelveier har vært stor i vårt område de siste årene. Vi har sykkelveier som er kjempefine å bruke stort sett alle dager i året. Pluss at vi ha bysykkel finner man rett utenfor en av våre innganger». Forteller senterlederen. Nytt innendørs sykkelparkeringshus for ansatte! «Det vi jobber med nå er å bygge