SJUR & Lovespeake holder tempoet oppe med singelen «Me In The Middle»

Sliter du litt med motivasjonen for tiden? Sett på denne låten med volumet på
det høyeste – det er den desidert beste kuren vi har å anbefale. Med over 186 millioner streams i ryggen er SJUR klar for å slippe låten «Me In The Middle» med Lovespeake på vokal fredag 5. februar.

SJUR og Lovespeake startet på låten i studio til Jesper Borgen en kald vinterdag i Oslo i fjor. De hadde med seg hver sine skisser og demoer som de raskt fant ut at ble en sykt fengende match og etter litt arbeid med både vers og en produksjon som ble enda mer up beat fikk de det resultatet de ønsket. En låt som sørger for at du blir på dansegulvet.

«For meg så er dette en veldig motiverende låt. Den handler om å kunne nå sine mål og ha seg selv i fokus for å nå disse. Jeg har jobbet med Lovespeake på flere sessions tidligere og han er svært dyktig! Med Jesper med på laget også ble vi et skikkelig bra team», forteller SJUR.

Lovespeake slapp nylig låten «Save My Life» med David Guetta og er hett navn på spillelister verden rundt. Han er en av landets fremste toplinere med hele 3,4 millioner månedlige lyttere på Spotify.

«Me In The Middle» er tilgjengelig på alle plattformer fredag 5. februar.

Med opphav fra en liten by på Norges vestkyst, kan SJUR vise til suksess med over 186 millioner streams hos Spotify, inkludert låter som «What Do I Do» og «Rich & Famous» med Isac Elliot. Coveren av Marios «Let Me Love You» har over 108 millioner avspillinger hos Spotify alene, og gikk inn på topplister i både Norge, Canada, Finland, Danmark, Nederland og Sverige.

Etter et litt annerledes år gleder SJUR seg til 2021 – et år som han håper blir mer sosialt, fullt av konserter og ny musikk.

Spotify