Sista dag för handel med teckningsoptionerna av serie (2020:2) TO2 B i TerraNet Holding AB är idag, den 12 mars 2021

Idag, den 12 mars 2021, är den sista dagen för handel med teckningsoptioner av serie TO2 B i TerraNet Holding AB (”TerraNet” eller "Bolaget"). Teckningsperioden för teckningsoptionerna av serie TO2 B pågår till och med den 19 mars 2021. Varje teckningsoption av serie TO2 B ger rätt att teckna en (1) ny aktie i TerraNet. Teckningskursen för teckningsoptionerna av serie TO2 B är 0,80 SEK per B-aktie.

Notera att handel och nyttjande av teckningsoptioner av serie TO2 B som är förvaltarregistrerade ska ske i enlighet med anvisningar från respektive förvaltare. Innehavare av teckningsoptioner bör säkra med respektive förvaltare hur teckningsförfarandet är anvisat.

Sammanfattande villkor för teckningsoptionerna av serie TO2 B:

Teckningsperiod: 8 mars – 19 mars 2021

Emissionsvolym: 50 502 653 teckningsoptioner av serie TO2 B berättigar till teckning av 50 502 653 B-aktier. Vid fullt nyttjande tillförs Bolaget cirka 40,4 MSEK före emissionskostnader.

Teckningskurs: 0,80 SEK per B-aktie

Sista dag för handel med teckningsoptioner av serie TO2 B: 12 mars 2021.

Utspädning m.m.: Vid fullt nyttjande ökar aktiekapitalet med 505 026,53 SEK, från 2 170 062,63 SEK, till 2 675 089,16 SEK. Antalet aktier ökar vid fullt nyttjande med 50 502 653 B-aktier, från 217 006 263 aktier (fördelat på 2 855 900 A-aktier och 214 150 363 B-aktier), till 267 508 916 aktier. Utspädningen vid fullt nyttjande uppgår till 18,9 procent av antalet aktier och 18,7 procent av antalet röster.

Notera att de teckningsoptioner som inte nyttjas senast den 19 mars 2021, alternativt avyttras senast den 12 mars 2021, förfaller värdelösa. För att teckningsoptionerna inte ska förfalla krävs aktiv teckning av aktier alternativt avyttring av teckningsoptioner.

Hur teckningsoptionerna nyttjas:

Förvaltarregistrerade teckningsoptioner (depå):

Teckning och betalning genom nyttjande av teckningsoptionen ska ske i enlighet med anvisningar från respektive förvaltare. Vänligen kontakta er förvaltare för ytterligare information.

Direktregistrerade teckningsoptioner (VP-konto):

Ingen emissionsredovisning eller inbetalningsinstruktion kommer att skickas ut. Teckning ska ske genom samtidig kontant betalning enligt instruktioner på anmälningssedeln. Teckningsoptionerna ersätts därefter med interimsaktier i väntan på registrering hos Bolagsverket.

Anmälningssedel med instruktion för betalning kommer att finnas tillgänglig på Bolagets hemsida www.terranet.se och på Mangold Fondkommission AB:s hemsida www.mangold.se

Rådgivare

Mangold Fondkommission AB är finansiell rådgivare till TerraNet avseende teckningsoptionerna.

För frågor avseende teckningsoptionerna, vänligen kontakta:
Mangold Fondkommission AB
E-post: emissioner@mangold.se

För med information vänligen kontakta:
Pär-Olof Johannesson
Tel: +46 70 332 32 62
E-post: parolof.johannesson@terranet.se

Om TerraNet

TerraNet utvecklar mjukvara för radiobaserade lösningar och tredimensionell bildanalys för avancerat förarstöd och självkörande fordon (ADAS och AV). I linje med Sveriges historia när det gäller att föra innovativa säkerhetsåtgärder till bilindustrin, är TerraNet banbrytande genom sin säkerhetsteknik VoxelFlow™ för ADAS- och AV-industrier med sitt huvudkontor i Lund, Sverige och dess kontor i Kiev, Ukraina och i Stuttgart, Tyskland. TerraNet Holding AB (publ) är noterat på Nasdaq First North Premier Growth Market (Nasdaq: TERRNT-B.ST). Se mer information på www.terranet.se.

Utsedd Certified Adviser till TerraNet Holding AB är Mangold Fondkommission AB, 08-503 015 50, ca@mangold.se

Immunicum Announces Presentations at Upcoming Scientific Conferences in April and May19.4.2021 08:00:00 CEST | Press release

Press Release 19 April 2021 Immunicum Announces Presentations at Upcoming Scientific Conferences in April and May Immunicum AB (publ) today announced that it will participate and deliver multiple presentations featuring its proprietary Phase II clinical candidates, immune primer ilixadencel and cancer relapse vaccine DCP-001, at the following upcoming scientific conferences: Neoantigen Summit Europe, April 20 – 22, 2021 Alex Karlsson-Parra, Chief Scientific Officer at Immunicum, will make an oral presentation on “Harnessing the immune-priming function of allogeneic dendritic cells in neoantigen-based vaccines”, on Wednesday, April 21st at 2:45 pm CET / 8:45 am ET. Cancer Immunotherapy (CIMT) Annual Meeting, May 10 – 12, 2021. Alex Karlsson-Parra will deliver an oral presentation on “Combining intratumoral administration of inflammatory allogeneic DCs with systemic anti-CTLA-4 treatment leads to tumor eradication and is associated with peripheral expansion of CD8+ effector cells with a

Immunicum tillkännager presentationer vid kommande vetenskapliga möten i april och maj19.4.2021 08:00:00 CEST | Pressemelding