Sinch AB (publ): Sinch slutför första delen i förvärvet av ACL Mobile

Stockholm, Sverige – Sinch AB (publ) – XSTO: SINCH

Sinch AB (publ), en ledande global leverantör av molntjänster för kundinteraktion via mobilen, meddelar idag att bolaget har slutfört den första steget i förvärvet av ACL Mobile Limited. I ett pressmeddelande den 15 juni 2020 meddelades det att Sinch hade ingått ett bindande avtal att förvärva ACL Mobile i två steg, där den första delen omfattar huvuddelen av de utestående aktierna samt en köpoption för att förvärva resterande del efter den 1 december 2020.

ACL Mobile grundades 2000 och är en ledande leverantör av molnbaserade kommunikationstjänster i Indien och Sydostasien. Med bolagets plattform kan företag kommunicera med sina kunder genom flera kanaler som SMS, röstsamtal, epost, IP-meddelanden och WhatsApp. ACL har över 500 företagskunder och är särskilt framgångsrika inom bank och finans, där bolagets egenutvecklade Axiom-plattform erbjuder avancerad meddelandehantering och system för behörighetstilldelning som särskilt efterfrågas i finanssektorn.

”Det är fantastiskt roligt att ACL nu är en del av Sinch och att vi positionerar oss för tillväxt i en av världens mest dynamiska tillväxtmarknader”, säger Oscar Werner, VD Sinch.

Pressmeddelandet från den 15 juni och relaterade presentationsmaterial finns tillgängliga
investors.sinch.com.

För ytterligare information vänligen kontakta

Thomas Heath
Strategichef och ansvarig för investerarrelationer
Sinch AB (publ)
Mobil:            +46-722-45 50 55
E-post:           thomas.heath@sinch.com

Om Sinch

Sinch utvecklar digitala verktyg som möjliggör en personlig interaktion mellan företag och individer. Med Sinch molnbaserade kommunikationsplattform kan företag nå världens alla mobiltelefoner – inom en eller ett par sekunder – via meddelanden, röstsamtal, och video. Flera av världens största företag använder Sinch avancerade teknikplattform för att kommunicera med sina kunder, och Sinch är en etablerad mjukvaruleverantör till mobiloperatörer över hela världen. Sinch har vuxit med lönsamhet sedan det grundades 2008. Koncernen har huvudkontor i Stockholm, Sverige, samt närvaro i mer än 30 ytterligare länder. Aktien är noterad på Nasdaq Stockholm: XSTO:SINCH. Besök oss på sinch.com.

Denna information lämnades för offentliggörande den 1 september 2020 kl. 18:45 CET genom ovanstående kontaktpersons försorg.

Millicom CEO Mauricio Ramos to be keynote speaker at GSMA Thrive Latin America30.11.2020 21:00:00 CETPress release

Millicom CEO Mauricio Ramos to be keynote speaker at GSMA Thrive Latin America Luxembourg, November 30, 2020 – Millicom, a leading provider of cable and mobile services operating as TIGO in Latin America, is pleased to announce that CEO Mauricio Ramos will present at GSMA Thrive Latin America as an invited keynote speaker on December 2. As a global leader in the telecommunications sector, Mr. Ramos will discuss the importance of accelerating connectivity to reinvigorate economies in Latin America and its positive effect on communities. GSMA Thrive Latin America brings together Latin America’s policymakers, digital leaders, and innovators to uncover the opportunities of emerging next-generation technologies and inspire thought leadership to solve the challenges of realizing a truly connected world. Mr. Ramos’s keynote presentation at GSMA Thrive Latin America is scheduled for Wednesday, December 2 at 10:00 a.m. ET. Free registration and the keynote can be accessed here [LINK]. -END- For

GOGL – Declaration of options30.11.2020 19:40:09 CETPress release

The Board of Golden Ocean Group Limited (NASDAQ and OSE: GOGL) (“Golden Ocean” or the “Company”) announced an option holder has exercised options to acquire 50,000 shares in the Company in accordance with the terms previously disclosed. The option exercise will be settled in full with treasury shares held by the Company. Following the delivery of the shares, Golden Ocean will hold a total of 945,000 treasury shares. November 30, 2020 Hamilton, Bermuda The Board of Directors Golden Ocean Group Limited This information is subject to the disclosure requirements of section 5-12 of the Norwegian Securities Trading Act.

Saudi Arabian Oil Company and Shell & AMG Recycling B.V. Sign Agreement to Explore the Feasibility of Building a Recycling “Supercenter” in The Kingdom of Saudi Arabia30.11.2020 18:00:00 CETPress release

Amsterdam, 30 November 2020 (Regulated Information) --- The Saudi Arabian Oil Company (Saudi Aramco), Shell & AMG Recycling B.V. signed a memorandum of understanding (MOU) to evaluate the feasibility of creating a venture in support of Saudi Arabia’s (“The Kingdom”) vision to maximize value from its vast natural resources. The Kingdom is becoming a globally important region for the supply and demand of vanadium, and desires to enable the development of a world class vanadium recycling industry. In support of this initiative, Shell & AMG Recycling B.V., along with Shell Catalysts & Technologies, will explore the feasibility of building a catalyst manufacturing and recycling “supercenter” in The Kingdom. This “supercenter” will enable Saudi Aramco to refine its crudes in an environmentally sustainable manner through the manufacturing of fresh residue upgrading catalysts required to convert heavy oil fractions into valuable products and recycling the resulting spent catalysts and gasifica

Orange Belgium expands its Executive Committee with Isabelle Vanden Eede as Chief Brand, Communication & CSR Officer and Bart Staelens as Chief Transformation & Customer Experience Officer30.11.2020 18:00:00 CETPress release

Press release Brussels, November 30, 2020 Orange Belgium expands its Executive Committee with Isabelle Vanden Eede as Chief Brand, Communication & CSR Officer and Bart Staelens as Chief Transformation & Customer Experience Officer Orange Belgium's Board of Directors validated the nomination of Isabelle Vanden Eede as Chief Brand, Communication & CSR Officer and Bart Staelens as Chief Transformation & Customer Experience Officer, both starting December 1, 2020. Isabelle Vanden Eede, 45 years old, has 23 years of branding and communication experience. She started her career at Ogilvy & Mather Advertising, managing the agencies’ telecom clients. She continued to refine her communication skills at VVL BBDO and Famous agencies, before joining Mobistar in 2010 to be responsible for the residential communication. For the past 10 years Isabelle evolved to Brand & Communication Director, responsible for the rebranding from Mobistar to Orange Belgium. Known for her strategic skills and broad exp

PRESS RELEASE: BIGBEN: Half year results 2020/2130.11.2020 18:00:00 CETPress release

Bigben Press release Lesquin, 30 November 2020 18:00 Half year results 2020/21: ·Current Operating Income: 16.9 M€ (+26.4%) i.e. 12.5% of sales ·Net result: 9.7 M€ (+16.7%) Rise of target for FY 2020/21 Current Operating Income rate: > 12% BIGBEN INTERACTIVE (ISIN FR0000074072) today releases its consolidated results for the first half of fiscal year 2020/21 (from April 1 to September 30) as approved by its Board of directors on 30 November 2020. Consolidated in M€ - IFRS09/202009/2019 ChangeSales135.8127.0+6.9%Gross margin (1) In % of Sales EBITDA (2) In % of Sales 57.3 42.3% 33.4 24.6% 54.9 43.2% 27.7 21.8%+4.4% +20.5% Current operating income In % of Sales Non recurrent items16.9 12.5% (2.3)13.4 10.5% (1.5) +26.4% Operating result In % of Sales14.7 10.8%11.9 9.4%+23.2%Financial result Including currency gain (loss)(1.2) (0.7)(1.0) (0.3) Earnings before tax In % of Sales13.5 9.9%10.9 8.6%+23.0%Tax(3.7)(2.6)Net result for the period In % of Sales9.7 7.2%8.3 6.6% +16.7% Of which Minori

PRESS RELEASE: NACON: Strong increase in profitability in 1st half30.11.2020 18:00:00 CETPress release

Nacon Press release Lesquin, 30 November 2020, 18:00 hrs Strong increase in profitability in 1st half: ·Current Operating Profit : 15.7 M€ (+47.3%) i.e. 18.2% of sales ·Net Result: 9.6 M€ (+46.7%) Outlook: New Upward revision of FY 2020/21 sales: 160-170 M€ NACON (ISIN FR0013482791) today releases its audited consolidated results for the first half of fiscal year 2020/21 (from April 1 to September 30) as approved by its Board of directors on 30 November 2020. Consolidated in M€ - IFRS09/2020 09/2019 (3) ChangeSales86.663.7+35.9%Gross margin (1) In % of Sales EBITDA (2) In % of Sales 45.3 52.3% 30.4 35.1% 39.2 61.5% 23.5 37.0%+15.5% +29.2%Current operating income EBITA In % of Sales Non recurrent items (including Bonus Shares)15.7 18.2% (1.8)10.7 16.8% (1.0) +47.3% Operating result In % of Sales13.9 16.1%9.7 15.2%+43.3%Financial result Including currency gain (loss)(0.8)(0.5) Earnings before tax In % of Sales13.1 15.2%9.3 14.5%+41.8%Tax(3.6)(2.7)Net result for the period In % of Sales9.