Sinch AB (publ): Inbjudan till telefonkonferens och webbpresentation av Sinch delårsrapport Q2 2020

Stockholm, Sverige – Sinch AB (publ) – XSTO: SINCH

Sinch AB kommer att publicera sin delårsrapport för det andra kvartalet 2020 vid 07:30 CET på fredag 17 juli 2020. VD Oscar Werner och CFO Roshan Saldanha kommer att presentera rapporten i en webbsänd telefonkonferens klockan 14:00 samma dag. Efter presentationen finns de tillgängliga för att svara på frågor.

Tid för publicering av delårsrapport

Fredag den 17 juli 2020 kl 07:30 CET

Tid för telefonkonferens och webbpresentation

Fredag den 17 juli 2020 kl 14:00 CET

Telefonkonferens

Försäkra dig om att du är uppkopplad till telefonkonferensen genom att ringa in och registrera dig några minuter innan konferensen börjar.

Sverige:             +46 (8) 506 921 85
Storbritannien:   +44 (0) 203 009 5710
USA:                  +1 917 720 0178

Access code:       27 56 118#

Webbpresentation

Direktsändningen nås genom investors.sinch.com/webcast

Presentationsmaterial och rapporten kommer att finnas tillgängligt på investors.sinch.com efter offentliggörandet.

För ytterligare information vänligen kontakta

Thomas Heath
Strategichef och ansvarig för investerarrelationer
Sinch AB (publ)
Mobil:            +46-722-45 50 55
E-post:           thomas.heath@sinch.com

Om Sinch

Sinch utvecklar digitala verktyg som möjliggör en personlig interaktion mellan företag och individer. Med Sinch molnbaserade kommunikationsplattform kan företag nå världens alla mobiltelefoner – inom en eller ett par sekunder – via meddelanden, röstsamtal, och video. Flera av världens största företag använder Sinch avancerade teknikplattform för att kommunicera med sina kunder, och Sinch är en etablerad mjukvaruleverantör till mobiloperatörer över hela världen. Sinch har vuxit med lönsamhet sedan det grundades 2008. Koncernen har huvudkontor i Stockholm, Sverige, samt närvaro i mer än 30 ytterligare länder. Aktien är noterad på Nasdaq Stockholm: XSTO:SINCH. Besök oss på sinch.com.

Avance Gas Holding Ltd - Notice of Annual General Meeting 202010.8.2020 19:16:03 CESTPress release

Bermuda, 10 August 2020 - Avance Gas Holding Ltd (the "Company") annouces that its 2020 Annual General Meeting will be held on August 31, 2020. A copy of the Notice of Annual General Meeting and associated information including the Company's Consolidated Financial Statements for 2019 can be found on our website at www.avancegas.com and attached to this press release. For further queries, please contact: Peder C. G. Simonsen, interim CEO and CFO Tel: +47 22 00 48 15 Email: p.simonsen@avancegas.com ABOUT AVANCE GAS Avance Gas operates in the global market for transportation of liquefied petroleum gas (LPG). The Company is one of the world's leading owners and operators of very large gas carrier (VLGC), and operates a fleet of fourteen modern ships and two Dual Fuel LPG newbuildings due for delivery in 2021 and 2022. For more information about Avance Gas, please visit: www.avancegas.com. This information is subject to the disclosure requirements pursuant to Section 5-12 the Norwegian Secu

GOGL – Notice of Annual General Meeting 202010.8.2020 19:00:00 CESTPress release

Golden Ocean Group Limited (the “Company”) announces that its 2020 Annual General Meeting will be held on August 31, 2020. A copy of the Notice of Annual General Meeting and associated information including the Company`s Consolidated Financial Statements on Form 20-F for 2019 can be found on our website at www.goldenocean.bm and in the links below. August 10, 2020 The Board of Directors Golden Ocean Group Limited Hamilton, Bermuda This information is subject to the disclosure requirements pursuant to Section 5-12 the Norwegian Securities Trading Act Attachments GOGL - 2019 Form 20-FGOGL - Notice of Annual General Meeting 2020