Avarn SecurityAvarn Security

Sikkerhetsselskapet Nokas bytter navn til Avarn Security

Mandag 15. juni skriver Nokas et nytt kapittel i vår selskapshistorie når vi bytter navn til Avarn Security.
Sikkerhetsselskapet Nokas har byttet navn til Avarn Security

Etter oppkjøpet av Avarn Security- selskapene i fjor, besluttet Nokas-konsernet å videreføre Avarn Security-merkevaren i alle land. Navnebyttet fra Nokas til Avarn Security i Sverige er allerede gjennomført. Siste land ut er Norge, som fra 15.juni 2020 heter Avarn Security AS.

Avarn Security har helt siden 2016 hatt et solid fotavtrykk i finske markedet, det samme i Sverige. Mer enn 60 prosent av konsernets totale omsetning på rundt NOK 8,1 milliarder vil i 2020 komme fra disse to landene.

- Vi ønsker å være et tydelig valg for kundene våre på tvers av de nordiske landegrensene, og da ble det et naturlig tidspunkt for oss å bytte ut Nokas- navnet med Avarn Security. Kontanthåndteringsvirksomheten vår fortsetter imidlertid som i dag som under Nokas AS, sier konsernsjef Vidar Berg.

Trygger mennesker og verdier

16.000 medarbeidere i Norge, Sverige og Finland står nå samlet under ett felles navn for å trygge mennesker og verdier.

- Vi skal fortsette å utvikle oss som totalleverandør av sikkerhet i det nordiske markedet innenfor alarm- og vakttjenester, flyplass-sikkerhet, industrivern og beredskapsløsninger, sier konsernsjef Vidar Berg.

Han er også opptatt av å videreføre den solide tilliten Nokas i Norge har opparbeidet gjennom mange år.

- Vi lover å ha fortsatt fokus på høy leveransegrad og skal sørge for å innfri forventningene våre kunder stiller til oss når det kommer til både kvalitet og konkurransedyktige priser.

På bildet:
Konsernsjef Vidar Berg ser frem til å videreutvikle Avarn Security-merkevaren også i Norge.

Sikkerhetsselskapet Nokas har byttet navn til Avarn Security

Om Avarn Security

Avarn Security
Alf Bjerkes vei 1

915 02580http://www.avarnsecurity.no

Avarn Security er en ledende nordisk sikkerhetsleverandør til offentlige og private virksomheter. Avarn Security er en totalleverandør av sikkerhet i det nordiske markedet innenfor alarm- og vakttjenester, flyplass-sikkerhet, industrivern, beredskapsløsninger og cash handling. Konsernet har ca. 16.000 medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Finland med hovedkontor i Oslo.

Følg pressemeldinger fra Avarn Security

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Avarn Security på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Avarn Security