Set opp 30 kilometer nytt rekkverk

Det er snakk om to kontraktar.
3. mai er det frist for å levera tilbod på ein kontrakt på stålrekkverk i gamle Hordaland.
– Det er 15 kilometer nytt rekkverk som skal opp. 30 prosent skal gjerast i år, 70 prosent neste år. Mesteparten i år blir på E39, i grenseområdet mellom Bergen og Bjørnafjorden kommunar, mellom Sandven (ved Kalandsvatnet) og Søfteland, seier byggeleiar Jan Bremer Remø i Statens vegvesen.
Det er mest snakk om erstatning av gammalt rekkverk. Nokre plasser blir det sett opp rekkverk der det ikkje har vore tidlegare.
9. mai er det frist for å levera på en tilsvarande kontrakt i gamle Sogn og Fjordane. Også her er det snakk om 15 kilometer, der 30 prosent skal gjerast i år og 70 neste år. I år blir truleg område i Nordfjord prioritert.
Difor gjer Statens vegvesen dette
Det er fleire årsaker til at Statens vegvesen set opp nytt rekkverk.
– Eksisterande rekkverk kan vera gammalt og slite. Det kan vera ulike grunnar til at det ikkje tilfredsstiller dagens krav. Og det kan vera plassar det ikkje står rekkverk i dag, som det bør vera rekkverk på, seier Remø.
Slik påverkar arbeida trafikken
Arbeida for Sogn og Fjordane-kontrakten vil stort sett føregå på dagtid.
Trafikkavviklinga i samband med stålrekkverk-arbeida vil stort skje i form av trafikklys, og det vil ikkje verta lang ventetid.
For Hordalands-kontrakten vil det i stor grad verta nattarbeid. Dette fordi vegstrekninga som skal asfalterast, har høg trafikk, rundt 13.000 køyretøy i døgnet. Det er dette som kallast årsdøgntrafikk (ÅDT). Nærare 1700 av desse (13 prosent) er lange køyretøy.
Ta vare på det vi har
For å få oversikta over vegarbeid før ein skal ut og køyra, vert bilistar oppmoda til å sjekka trafikkmeldingane på 175.no. Her finst det til ei kvar tid oppdatert oversikt over nosituasjonen på norske vegar.
– Me har forståing for at vegarbeid kan vera krevjande for bilistane, men då er det viktig å minna om at me gjer det for dei; for å vareta trafikktryggleiken også i framtida. Vegdrift handlar ikkje berre om å byggja nytt, men også om å ta vare på det vi har, og gode rekkverk er ein del av dette, legg Remø til.
Nøkkelord
Kontakter
Jan Bremer RemøByggeleiarStatens vegvesen Drift og vedlikehold
Tel:99331310jan.remo@vegvesen.noLars Olve HesjedalKommunikasjonsrådgjevarStatens vegvesen Drift og vedlikehold
Tel:+4795245839lars.olve.hesjedal@vegvesen.noBilder

Om Statens vegvesen
Statens vegvesen arbeider for å skape et smart og sammenhengende transportsystem på vei for hele Norge. Det skal være enkelt å reise og transportere varer – på sikre veier tilpasset framtidens behov.
Følg pressemeldinger fra Statens vegvesen
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Statens vegvesen på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Statens vegvesen
Prioriterer militær mobilitet og ladeinfrastruktur15.10.2025 10:11:17 CEST | Pressemelding
Vegdirektøren er fornøyd med at forslaget til 2026-budsjett gir rom for sterkere satsning på nullutslipp i veitrafikken.
E6 Steinkjer: Fullskala beredskapsøvelse i Eggetunnelen15.10.2025 08:38:51 CEST | Pressemelding
Fra mandag 20. oktober kl. 21:00 og utover kvelden og natta gjennomføres det en fullskala beredskapsøvelse i Eggetunnelen på E6 ved Steinkjer.
Brannøving i E16 Lærdalstunnelen15.10.2025 08:00:00 CEST | Pressemelding
Statens vegvesen arrangerer, i samarbeid med Aurland brann og redning samt Årdal/Lærdal brann og redning, brannvernøving i Lærdalstunnelen onsdag 22. oktober.
Vedlikeholdsarbeid om natta for E6 Mjøsbrua14.10.2025 15:45:17 CEST | Pressemelding
Mandag kveld 20. oktober starter vedlikehold av alle bruas fugeterskler. Målet er å ferdigstille arbeidene i løpet av uke 43.
Anleggsarbeider i Rådhusgata i Oslo for å etablere pullerter13.10.2025 15:14:29 CEST | Pressemelding
Mandag 20. oktober starter arbeidet med å etablere hev- og senkbare barrierer øst i Rådhusgata. Omkjøring blir skiltet.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom