Servitører, kokker og bartendere i kø for å jobbe i Trondheim!

Vi har drevet tradisjonelle bemanningsbyråer i Bergen og Oslo lenge.

Hvilke utfordringer skal vi løse for deg?

• Rimelig personalutleie (299,- pr time eks mva.)
  • Gratis rekruttering (0,- dersom du ansetter i fast stilling.)

Vi samler alt i en fleksibel og enkel app som vi håper vil gjøre hverdagen enklere for deg.

• Rating av personal
  • Åpen 24/7
  • Live oversikt over inn og utstempling.
  • Du velger selv hvem som skal få din jobb.
  • Fri avbestilling av bestilt personell inntil 4 timer før jobbstart.
  • Fastpris per time.
  • Vi betaler bonus til de ansatte som du rater høyt.
  • Vi har digitale opplæringskurs for å heve kvaliteten på personalet.

Vi er i full gang med å løse personalmangelen, nå lanserer vi i Stavanger!1.11.2021 14:50:43 CET | Pressemelding