Seks Ungdommer Klare For Junior-VM I Wroclaw, Polen

7. august reiser seks av våre ungdommer for å delta i Junior-VM i Wroclaw, Polen. Skytterne skal delta i Compound & Recurve, i Kadett og Junior.

Utøvergruppa er fra hele landet, med Ylva Hjelle fra Oslo til Amalie Storelv fra Harstad.

Navn

Torjus Ovedal Landsvik

Recurve Herrer Kadett

Stavanger Bueskyttere

Eva C. Thesen har rollen som Team Manager, og Benjamin Backofen reiser med som Coach.

For enkelte av skytterne blir dette første matching internasjonalt og vi håper det blir en positiv opplevelse for dem.

Utøverne møttes på Camp Klepp i forrige uke og fikk da muligheten til å ha en siste gjennomføring før det braker løs i Polen 9.8.

Vi ønsker alle lykke til og gleder oss til å få daglige rapporter fra Wroclaw.