Seeb og Julie Bergan med nytt samarbeid - "Always Will"

Den norske EDM-duoen Seeb slipper singelen Always Will” med Julie Bergan. Siden de først etablerte seg om et av landets mest ettertraktede produsenter har de samarbeidet med blant annet Ed Sheeran, Taylor Swift, Clean Bandit, Shawn Mendes og Coldplay, og de har totalt blitt streamet 5 milliarder ganger.

Always Will” markerer Seebs tredje samarbeid med Julie Bergan, etter å tidligere ha samarbeidet på låtene «Kiss Somebody» og «Don’t You Wanna Play». Julie har per dags dato blitt streamet 1.5 milliarder ganger, og har toppet listene med to ulike singler. Hun har tidligere samarbeidet med blant annet Alan Walker, R3HAB, Benjamin Ingrosso og Astrid S.

Låten er skrevet med Mimi Webb og Eg White, som tidligere har jobbet med blant andre Adele, Sam Smith og Florence + The Machine.

Seeb hadde dette å si om låten, “Vi er begeistret over å få jobbe med Mimi Webb og Eg White på denne låten. Teksten og melodien er veldig emosjonell og vi lente oss mer mot en retro lyd enn det vi hadde tenkt i utgangspunktet. Vi elsker stemmen til Julie, og hun nailet vokalen på en måte som bare hun klarer!”

Julie legger til, “Jeg elsker å samarbeide med Seeb igjen. “Always Will” gir meg en nostalgisk følelse, og er den perfekte låten for å gråte på dansegulvet! Jeg elsker den melankolske energien, kombinert med følelsen av å se tilbake  din første kjærlighet og hvordan alt føltes så enkelt da. Jeg kan ikke vente å få fremført låten for dere hele sommeren!”

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Post Malone, Ariana Grande, The 1975, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Ny musikk fra Carly Rae Jepsen, Roc Boyz, Elton John, Olivia Lobato/Ramón, The Killers og Benny Blanco!5.8.2022 10:54:03 CEST | Pressemelding

Carly Rae Jepsen har sluppet sin nye singel “Beach House” fra det kommende albumet The Loneliest Time som slippes 21. oktober. I låten tar hun for seg uforutsigbarheten ved nåtidens online dating med uhell og skuffelser det kan bringe, på en ærlig og morsom måte. “Beach House” sementerer til syvende og sist Jepsens arv som en av pophistoriens skarpeste fortellere om de endeløse nyansene av kjærlighet og forhold. Den amerikanske artisten og produsenten Benny Blanco har fått med seg BTS og Snoop Dogg på sin nye låt “Bad Decisions” som ble sluppet i dag. Låten følger med en musikkvideo du kan se her The Killers er ute med låta “boy” i dag, som er produsert av Stuart Price som også produserte albumet Day & Age som toppet den norske albumlista i 2008. Bandet legger ut på turne i Nord-Amerika senere denne måneden, og skal også turnere i Australia og New Zealand i år. Produsentlegenden T Bone Burnett er nå aktuell med albumet The Invisible Light: Spells - en del av trilogien The Invisible Lig

Snow Boyz slipper ny musikk for sommeren – Kom da21.7.2022 14:49:48 CEST | Pressemelding

Snow Boyz har den siste tiden vært i studio og kokt opp låter for å servere fansen i sommer. Fredag 22. Juli slipper brødrene “Kom da”. “Kom da, navnet sier for seg selv. Drip og kommas er alltid velkomne hos oss. Derfor vi sier "Kom da" til drip og kommas. Drip står for stil og kommas står for flus til de som lurer.” sier Snow Boyz. "Vi var i studio med gutta mens vi hørte gjennom noe beats. Wavy var keen på å høre noe Bennochio beats og ba Bennochio sette på sine beats, men han var opptatt med noe annet og hørte ikke på det Wavy ba om. Plutselig ropte Wavy, "Ey Bennochio kom da, sett på noe beats mann" Med en gang han viste oss den første beaten begynte Wavy å synge "Kom da, Kom da". Ja mann, det var sånn låta ble til as.." Fredag 22. Juli slipper duoen endelig ny musikk. De er klare for å gi ut “Kom da”. Tidligere i år gjestet de Tina & Bettina på singelen “Brannbil”. Brødrene Rafael og Paulo Domingos alias Wavy Marley og $k!p utgjør duoen Snow Boyz. Etter duoen ble dannet i 2009, h