Sebastian Zalo og Odd Nordstoga med energitung låt!

Etter suksessen med låter som «Kjære frykten min» og «Verdensmester» så vi også Sebastian Zalo imponere med sin norske versjon av låten «Svag», fremført på P3. Nå kommer den erfarne, men nye artisten med nok en singel og denne gang sammen med noen han lenge har sett opp til. Sebastian Zalo har nemlig fått med seg Odd Nordstoga på sin neste låt «Duracell».

«Duracell handler om den rastløsheten jeg alltid har kjent på i kropp og hode. Jeg er alltid sugen på noe mer og har en trang til å alltid løpe med vinden. Den uroen har gjort at jeg har havnet i positive, men også kjipe situasjoner.»

- Sebastian Zalo

HØR SEBASTIAN ZALO MED ODD NORDSTOGA – DURACELL HER

«Å møte gjengen bak prosjektet, med deira enorme energi og entusiasme, var skikkeleg moro. Det minte meg om då eg sjølv var 25 og med i ein gjeng som med friskt mot og ubedt banka på dørene i musikkbransjen. Flott å sjå at det funkar litt på den måten i dag også. Sebastian Zalo og gjengen hans, ikkje tull med dei – dei meiner alvor!»

- Odd Nordstoga

Sebastian Zalo er selv stor «fan» og kjenner godt til både Odd Nordstoga og musikken hans.

«Låta er absolutt skrevet med Odd i tankene. Han var også den eneste jeg hadde på lista og kunne tenke meg å ha med. Jeg har liksom alltid sett opp til han, samtidig som at jeg tror den rastløsheten er noe vi begge kan relatere til?»

- Sebastian Zalo

Sebastian Zalo er 23 år gammel og kommer fra Horten. Musikken hans bærer et personlig preg samtidig som den reflekterer hans karismatiske vesen. Han har de siste årene fått det norske folks øyne til å sperre opp med sine knallsterke liveopptredener og fullstappede festivalkonserter.

Odd Nordstoga har gjennom årene blitt en musikalsk legende i de mange norske hjem. Den folkekjære artisten har blant annet vunnet 5 spellemannspriser for sitt virke innen folkemusikken og har sjarmert mange med låter på dialekt og nynorsk.

Ny musikk fra Astrid S, Odd Nordstoga, Lido, Keith Urban, Justin Bieber med flere!18.9.2020 11:09:06 CESTPressemelding

Astrid S slipper ny singel og annonserer debutalbum: Leave It Beautiful til 16. oktober! Nytt album fra Odd Nordstoga! Vidar Villa vil bare ha "En Time Til"! Lido slipper albumet "PEDER" i dag! Keith Urban ute med sitt 10. album! Yusuf / Cat Stevens med nytt album "Tea for the Tillerman²"! Sam Smith ute med ny singel og annonser nytt album i høst! El Papi ute med ny låt om hun som alltid skilte seg ut! Justin Bieber er i dag klar med sin nye låt «Holy» med Chance The Rapper. Sammen med låten har de sluppet en musikkvideo, se den HER. På tirsdag kom det en splitter ny singel fra den kritikerroste britiske artisten slowthai. Den nye singelen «fhttps://slowthai.lnk.to/FeelAway_JamesBlake_MountKimbie eel away (feat. James Blake & Mount Kimbie)» hadde premiere på BBCs Hottest Record in The World og kom sammen med en video som kan ses HER. Slowthai gjorde tre hyllede konserter i Oslo i fjor på by:Larm, Øya, samt et klubbshow på Vulkan Scene. I dag kunngjorde YUNGBLUD slippdatoen for albumet

El Papi ute med ny låt om hun som alltid skilte seg ut!18.9.2020 11:06:14 CESTPressemelding

El Papi er ute med ny låt! Den unge artisten følger opp suksessen «Sykepleiereinnen» (Sykehuset 2020) med en ny singel, «VOGUE». Den relativt ferske, men talentfulle artisten har gjort navnet sitt bemerket og har millionvis med streams hvor «Sykepleierinnen» alene nesten har hele 18 millioner streams på Spotify. Låta er en hyllest til helsevesenet og deres innsats under Covid-19. I sensommer slapp El Papi låta «Igjen og Igjen» i samarbeid med TIX som gikk rett til topps her i landet. El Papi er nå aktuell med nok en catchy, feel-good låt som får det til å rykke både i nakke og dansefot. «VOGUE» handler om følelsene du får når du faller for en jente som ikke er som de andre. Akkompagnert av opp-tempo gitar-akkorder og sterke melodier forteller El Papi en historie om lykkerusen du får ved en forelskelse - her ved et møte på fest. - «Jeg klarer ikke helt å glemme henne, og jeg tror mange har følt på den samme følelsen. Derfor ville jeg skrive en låt om nettopp det; om den personen som all