Sebastian Zalo og Odd Nordstoga med energitung låt!

Etter suksessen med låter som «Kjære frykten min» og «Verdensmester» så vi også Sebastian Zalo imponere med sin norske versjon av låten «Svag», fremført på P3. Nå kommer den erfarne, men nye artisten med nok en singel og denne gang sammen med noen han lenge har sett opp til. Sebastian Zalo har nemlig fått med seg Odd Nordstoga på sin neste låt «Duracell».

«Duracell handler om den rastløsheten jeg alltid har kjent på i kropp og hode. Jeg er alltid sugen på noe mer og har en trang til å alltid løpe med vinden. Den uroen har gjort at jeg har havnet i positive, men også kjipe situasjoner.»

- Sebastian Zalo

HØR SEBASTIAN ZALO MED ODD NORDSTOGA – DURACELL HER

«Å møte gjengen bak prosjektet, med deira enorme energi og entusiasme, var skikkeleg moro. Det minte meg om då eg sjølv var 25 og med i ein gjeng som med friskt mot og ubedt banka på dørene i musikkbransjen. Flott å sjå at det funkar litt på den måten i dag også. Sebastian Zalo og gjengen hans, ikkje tull med dei – dei meiner alvor!»

- Odd Nordstoga

Sebastian Zalo er selv stor «fan» og kjenner godt til både Odd Nordstoga og musikken hans.

«Låta er absolutt skrevet med Odd i tankene. Han var også den eneste jeg hadde på lista og kunne tenke meg å ha med. Jeg har liksom alltid sett opp til han, samtidig som at jeg tror den rastløsheten er noe vi begge kan relatere til?»

- Sebastian Zalo

Sebastian Zalo er 23 år gammel og kommer fra Horten. Musikken hans bærer et personlig preg samtidig som den reflekterer hans karismatiske vesen. Han har de siste årene fått det norske folks øyne til å sperre opp med sine knallsterke liveopptredener og fullstappede festivalkonserter.

Odd Nordstoga har gjennom årene blitt en musikalsk legende i de mange norske hjem. Den folkekjære artisten har blant annet vunnet 5 spellemannspriser for sitt virke innen folkemusikken og har sjarmert mange med låter på dialekt og nynorsk.

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, Post Malone, Ariana Grande, The 1975, Onkl P, Shawn Mendes, Dagny, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, Seeb, The Rolling Stones m.fl.

Ny musikk fra Gabrielle, Migos, Ylva, Tix, Lukas Graham, Katy Perry med flere!14.5.2021 09:05:16 CEST | Pressemelding

Gabrielle + Isah = <3 Stortalentet Ylva er klar med ny musikk på norsk! TIX slipper sangen om Aurora, til inntekt for Ønsketransporten Våre danske venner i Lukas Graham er ute med første release for året i form av låten "Happy For You". På den nye låten har Lukas teamet opp med produsent-trioen TMS, som tidligere har jobbet med artister som Dua Lipa, John Legend, Maroon 5 og Lewis Capaldi på hiten "Someone You Loved" Om låten sier Lukas: "It’s a song about the terrible `what if the worst came to pass` and we weren’t together. I’d want you to be happy whatever that entails, and if I didn’t want you to be happy, then was it ever real love? Or was it just infatuation and desire? "Happy For You" attempts to narrate the broken-heartedness of the breakup, acknowledging the difficulties and the struggle of the one left behind". Andre sesong av Disney+ suksesserien High School Musical: The Musical: The Series har premiere i dag. Olivia Rodrigo, Joshua Bassett og resten av skuespillerteamet bid

Stortalentet Ylva er klar med ny musikk på norsk!14.5.2021 09:00:00 CEST | Pressemelding

Ylva er i dag klar med sin nye singel DU VIL IKKE GÅ FRA MEG – første smakebit fra den norskspråklige EPen GULE ROSER som slippes til høsten. Hør låten HER! Singelen DU VIL IKKE GÅ FRA MEG er den aller første låten Ylva skrev sammen med produsenten Benji. Låten kom til og ble ferdigstilt allerede under deres første dag i studio sammen. De unge, talentfulle musikerne fant umiddelbart tonen og samarbeidet om EP-prosjektet GULE ROSER ble da et faktum. Denne låten handler om det å ikke ta imot dritt fra en partner, om å være selvsikker, vite hva man fortjener og har en befriende «cockyness» ved seg. I år har Ylva vært å se i NRK sin storsatsning «De Neste», hvor seks unge musikalske talenter får møte seks godt etablerte og folkekjære artister. Her har hun fremført seks særegne og sterke tolkninger av låtene «Sentimentalist», «Tigergutt», «Ingen som du», «Unforgivable Sinner», «Noia», «Kind of Love». Ylva har allerede vist en solid scenetilstedeværelse og en stjernefaktor uten like – hun ta