Sebastian Zalo og Odd Nordstoga med energitung låt!

Etter suksessen med låter som «Kjære frykten min» og «Verdensmester» så vi også Sebastian Zalo imponere med sin norske versjon av låten «Svag», fremført på P3. Nå kommer den erfarne, men nye artisten med nok en singel og denne gang sammen med noen han lenge har sett opp til. Sebastian Zalo har nemlig fått med seg Odd Nordstoga på sin neste låt «Duracell».

«Duracell handler om den rastløsheten jeg alltid har kjent på i kropp og hode. Jeg er alltid sugen på noe mer og har en trang til å alltid løpe med vinden. Den uroen har gjort at jeg har havnet i positive, men også kjipe situasjoner.»

- Sebastian Zalo

HØR SEBASTIAN ZALO MED ODD NORDSTOGA – DURACELL HER

«Å møte gjengen bak prosjektet, med deira enorme energi og entusiasme, var skikkeleg moro. Det minte meg om då eg sjølv var 25 og med i ein gjeng som med friskt mot og ubedt banka på dørene i musikkbransjen. Flott å sjå at det funkar litt på den måten i dag også. Sebastian Zalo og gjengen hans, ikkje tull med dei – dei meiner alvor!»

- Odd Nordstoga

Sebastian Zalo er selv stor «fan» og kjenner godt til både Odd Nordstoga og musikken hans.

«Låta er absolutt skrevet med Odd i tankene. Han var også den eneste jeg hadde på lista og kunne tenke meg å ha med. Jeg har liksom alltid sett opp til han, samtidig som at jeg tror den rastløsheten er noe vi begge kan relatere til?»

- Sebastian Zalo

Sebastian Zalo er 23 år gammel og kommer fra Horten. Musikken hans bærer et personlig preg samtidig som den reflekterer hans karismatiske vesen. Han har de siste årene fått det norske folks øyne til å sperre opp med sine knallsterke liveopptredener og fullstappede festivalkonserter.

Odd Nordstoga har gjennom årene blitt en musikalsk legende i de mange norske hjem. Den folkekjære artisten har blant annet vunnet 5 spellemannspriser for sitt virke innen folkemusikken og har sjarmert mange med låter på dialekt og nynorsk.

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Post Malone, Ariana Grande, The 1975, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Ny musikk fra Subwoolfer, Sabrina Carpenter, Tina og Bettina, Lauv og Ólafur Arnalds!1.7.2022 10:36:22 CEST | Pressemelding

Subwoolfer fyller det utenomjordiske fruktfatet sitt med fersken! Tina og Bettina gir bort musikk-inntektene for bekjemping av formueskatt på Oslo vest Smash Mouth, det ikoniske bandet bak monsterhitene "All Star" og "I’m A Believer" er nå tilbake med sin første utgivelse på fire år. "4th Of July" er en hyllest til bandets favoritthelligdag, nemlig USAs uavhengighetsdag. Med seg på låten har Smash Mouth med seg bandets nyeste medlem og vokalist, Zach Goode. Den anerkjente pianisten Ólafur Arnalds annonserer sitt neste album, some kind of peace – piano reworks med utgivelsen av "Woven Song – piano reworks" med polske Hania Rani. Albumet slippes 28. oktober, og er en omarbeidet versjon av hans 2020 utgivelse, hvor han har invitert musikere fra verden rundt til å skape nytolkninger av hans tidligere verk. Filmmusikken til Minions: The Rise Of Gru, er ute i dag. Albumet er produsert og satt sammen av 2022 Grammy Producer of the Year Jack Antonoff. Minions: The Rise Of Gru inneholder en bla

Subwoolfer fyller det utenomjordiske fruktfatet sitt med fersken!1.7.2022 10:27:10 CEST | Pressemelding

Fredag 1. juli slipper Subwoolfer sin nye låt Melocoton (The Donka Donk Song). Det har vært et hektisk år for bandet med Eurovision, og etter imponerende 20 millioner streams på Give That Wolf A Banana, er etterspørselen på ny musikk skyhøy blant fansen. Hør låten HER. “Etter at Give That Wolf A Banana viste seg å være utrolig viktig for menneskene på jorden og reddet flere liv, er det nå tid for å slippe vår neste singel. Det er på tide å rette blikket mot en mindre kjent frukt, nemlig Melocoton, bedre kjent som fersken. Selv om den ikke vil redde bestemoren din på samme måte som en banan ville ha gjort, er det et viktig steg I Subwoolfers utforskning og forståelse av planeten dere mennesker kaller jorden”, sier Subwoolfer selv om låten. Låten ble selvfølgelig spilt inn på den mørke siden av månen, i Subwoolfers romstudio i et stille hjørne kalt krater Manchester. Melocoton (The Donka Donk Song) følger også med en musikkvideo, som har premiere kl 13:00 i dag. Se den HER. Subwoolfer er