Sebastian Zalo og Odd Nordstoga med energitung låt!

Etter suksessen med låter som «Kjære frykten min» og «Verdensmester» så vi også Sebastian Zalo imponere med sin norske versjon av låten «Svag», fremført på P3. Nå kommer den erfarne, men nye artisten med nok en singel og denne gang sammen med noen han lenge har sett opp til. Sebastian Zalo har nemlig fått med seg Odd Nordstoga på sin neste låt «Duracell».

«Duracell handler om den rastløsheten jeg alltid har kjent på i kropp og hode. Jeg er alltid sugen på noe mer og har en trang til å alltid løpe med vinden. Den uroen har gjort at jeg har havnet i positive, men også kjipe situasjoner.»

- Sebastian Zalo

HØR SEBASTIAN ZALO MED ODD NORDSTOGA – DURACELL HER

«Å møte gjengen bak prosjektet, med deira enorme energi og entusiasme, var skikkeleg moro. Det minte meg om då eg sjølv var 25 og med i ein gjeng som med friskt mot og ubedt banka på dørene i musikkbransjen. Flott å sjå at det funkar litt på den måten i dag også. Sebastian Zalo og gjengen hans, ikkje tull med dei – dei meiner alvor!»

- Odd Nordstoga

Sebastian Zalo er selv stor «fan» og kjenner godt til både Odd Nordstoga og musikken hans.

«Låta er absolutt skrevet med Odd i tankene. Han var også den eneste jeg hadde på lista og kunne tenke meg å ha med. Jeg har liksom alltid sett opp til han, samtidig som at jeg tror den rastløsheten er noe vi begge kan relatere til?»

- Sebastian Zalo

Sebastian Zalo er 23 år gammel og kommer fra Horten. Musikken hans bærer et personlig preg samtidig som den reflekterer hans karismatiske vesen. Han har de siste årene fått det norske folks øyne til å sperre opp med sine knallsterke liveopptredener og fullstappede festivalkonserter.

Odd Nordstoga har gjennom årene blitt en musikalsk legende i de mange norske hjem. Den folkekjære artisten har blant annet vunnet 5 spellemannspriser for sitt virke innen folkemusikken og har sjarmert mange med låter på dialekt og nynorsk.

Ny musikk fra Mari Bølla, Ylva, Sam Fender, Kuselofte med flere!27.11.2020 11:17:23 CETPressemelding

Ylva slipper Disney-samarbeidet "Kjærlighet er et kompass" Idolvinner Mari Bølla er ute med sin første julelåt - "Christmas Time (is nothing without you)" Sam Fender slapp i dag låten "Winter Song". Låten er et cover av Alan Hull og Lindisfarne sin låt med samme navn. Låten ble også sluppet sammen med en lyric-video som inneholder bilder tatt av en rekke hjemmløse. Se den HER. Sam Fender skulle egentlig ha spilt på årets Øyafestival. I dag slipper Lil Yachty Lil Boat 3.5, som er en deluxe versjon av albumet Lil Boat 3, som kom ut I mai I år. Det er hele seks nye spor på denne utgivelsen, med gjesteartister som Lil baby, Future, Playboi Carti og Vince Staples. Taylor Swift slapp denne uken dokumentaren/konsertfilmen "folklore: the long pond studio sessions" på Disney +. I dokumentaren fremfører Swift låtene fra hennes nyeste album "folklore" sammen med produsentene Aaron Dessner og Jack Antonoff, og dokumentaren inneholder også samtaler mellom skaperne om hvordan albumet ble til. Nyinns

Ylva slipper Disney-samarbeidet "Kjærlighet er et kompass"27.11.2020 08:30:00 CETPressemelding

Stjerneskuddet Ylva følger opp sin aller første julelåt "This Christmas" med "Kjærlighet er et kompass". Låten fra Disneys julekampanje er tilgjengelig på strømmetjenester i dag. Hør låten HER! Ylva er aktuell i Disneys julekampanje, som stemmen i den hjertevarmende historien #FraAlleOssTilAlleDere. Ylva synger den norske versjonen av originalen som ledsages av vokalen til den britiske artisten Griff - "Love Is A Compass". Fortellingen om Lola er en 3 min kortfilm som handler om nostalgi, familietradisjoner og kjærlighet. Den handler om båndet mellom Lola og hennes barnebarn og den kjærligheten de deler for juletradisjoner. Samarbeidet ligger nærme Ylvas hjerte som alltid har elsket Disney og det å kunne drømme seg bort i verden til Hannah Montana. - "Jeg har sett på Disney helt siden jeg var liten og alltid vært en stor fan. Føler meg så heldig som har fått muligheten til å jobbe med de på denne sangen. «Kjærlighet er et kompass» er en utrolig fin og viktig sang som handler om å vite