Sebastian Zalo & Gus Polden “24 timer” - Release 15. juli

Universal Music

Sebastian Zalo tar med seg sin gode venn Gus Polden på eventyr i låten ”24 Timer”.
Eventyret spiller på strenger av sommer, leskende drikke og følelsen av sola på huden.

"Dette er kanskje det letteste låtslippet vi har hatt, vi gikk i studio sammen med en tanke om å lage noe gøy, og i løpet av dagen var plutselig låten der! Vi kjente at den hadde et veldig sommerlig preg og fant ut at vi bare ville ha den ut så fort som mulig, så vi gikk i studio igjen et par dager senere og gjorde den ferdig! Vi tok til og med coverbilde med telefonen samme dagen i parken på utsiden av studio. Deilig å kjenne på at man kan gjøre det så lett som det!"  - Gus Polden

"Låten er et utrykk av gode vibber og å gjøre det beste ut av dagen" –Sebastian Zalo

«Låta handler om å gjøre det beste ut av en hver situasjon, og at man kan komme lenger om man bare tør å ta et par sjanser og trå litt utenfor komfortsonen» - Gus Polden

Hør «24 timer» HER

Sebastian Zalo har siden det definitive gjennombruddet i 2020 blitt nominert til både Spellemann og P3 Gull, og gjennom opptredener på steder som by:Larm, Øyafestivalen, Lindmo, Stavernfestivalen, Sommeråpent, De Neste & P3 Live skapt unike relasjoner med sine lyttere. Han avsluttet 2021 med å lage temalåten til NRK sin julekalender “Kristiania Magiske Tivolitheater”.
I januar i år slapp Zalo EPen «Vi som skulle bli gamle menn», en hyllest til bestevennen Benjamin Ruud, og i mai slapp han låten «Lykkelig uten meg».

Zalo har allerede skapt unike relasjoner med lyttere gjennom musikken sin, men pangstarten er dog akkurat det – kun starten på en mangfoldig og berikende reise.

Gus Polden er Sebastian Zalos gode venn og faste musikalske samarbeidspartner. Nå har de laget det som seiler opp som en sterk kandidat til årets sommerlåt.

Universal Music

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Post Malone, Ariana Grande, The 1975, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Ny musikk fra BLACKPINK, Demi Lovato, Aitch, Offset, Madison Cunningham og New Hope Club!19.8.2022 11:41:57 CEST | Pressemelding

Lukas Graham teamer opp med superstjernen Khalid! Ny singel fra Ramón - jeg elsker deg, men Verdens største jentegruppe BLACKPINK er i dag tilbake med sin nye singel “Pink Venom”. Sammen med låten slapp de en splitter ny musikkvideo. Etter kun fem timer har videoen allerede blitt sett over 34 millioner ganger. Se den HER. BLACKPINK har nå passert gigantiske BTS som den største musikkgruppen i verden på YouTube med over 75 millioner abonnenter. Deres debutalbum THE ALBUM(2020), som inneholder bidrag fra Cardi B og Selena Gomez, har passert hele 13 millioner strømninger bare i Norge. Albumet inkluderer superhiten “How You Like That”. Den Grammy-vinnende duoen Zedd og Maren Morris slapp i 2018 hiten “The Middle”. Nå har de igjen teamet opp på den nye låten “Make You Say”, hvor de også har fått med seg de amerikanske elektronika-brødrene i BEAUZ. Låten er skrevet av Zedd, Morris, BEAUZ, Charlie Puth og Jacob Kasher Hindlin (One Direction, Selena Gomez, Dua Lipa, Maroon 5). Den Grammy-nomin

Lukas Graham teamer opp med superstjernen Khalid!19.8.2022 08:03:16 CEST | Pressemelding

Med ny musikk åpner den danske verdensstjernen Lukas Graham opp om de personlige historiene og om opp- og nedturene som fulgte i kjølvannet av det største eventyret i dansk musikkhistorie noen gang. Midt i suksessen, det internasjonale gjennombruddet og en reise som ble dokumentert brutalt ærlig i den kritikerroste filmen 7 Years of Lukas Graham, fulgte også en hverdag med personlige kamper, usunn selvmedisinering og for mye alkohol. En hard, men lærerik reise som til slutt brakte Lukas dit han mest trengte å gå: hjem. ”Jeg mistede balancen, mens jeg stod på kanten mellem mine to største drømme: musikken og familien. Og som de fleste nok ville have gjort i mit sted, faldt jeg. Jeg er lykkelig for min kone, mine unger og alle de mennesker, jeg har omkring mig - både personligt og professionelt. De samler mig op, når jeg er nede og gør, at glæden og kunsten, at skrive sange, er til stede hver eneste morgen, når jeg cykler afsted mod mit studie” - Lukas Graham. Og det er nettopp i dette s