Sebastian Zalo, Amara & AVGVSTVS slipper "Verdensmester"!

Sebastian Zalo, Amara og AVGVSTVS kommer fra forskjellige oppvekster, men har en tydelig ting til felles. De har alle reist land og strand, levd det glade ungkarsliv – men har etter hvert funnet roen med hver sin søte jente. Refleksjonen av veien resulterte i «Verdensmester» – en sval feelgood sang som passer glimrende inn i enhver sommerdag.

Alle tre har snudd hoder i musikkbransjen opp igjen de siste årene; Sebastian med fullstappede festivalkonserter som Slottsfjell, Øya og OverOslo, Amara med sine 7 millioner streams siden kun 2019 og AVGVSTVS med 7 millioner.

Lyrikk står fortsatt sentralt når Sebastian Zalo lager musikk, og gjennom en svært innholdsrik oppvekst og sin personlige refleksjon er det en sterk identitet som preger tekstene hans. Gjennom dedikert arbeid det siste året og nyoppdaget tilnærming til musikken, har en helt ny sound tatt form.

Oppvokst med mikrofon i hånda, har AVGVSTVS alltid hatt en drøm om å leve av musikk og stå på de største scenene. Med snart 7 millioner streams og 60 0000 månedlige lyttere på Spotify, har han gjort flere bemerkende samarbeid med navn som KingSkurkOne, L.U:N.A og Erik og Kriss. Fra jobb på bensinstasjon til voksende musiker har AVGVSTVS funnet seg til rette i bransjen og er klar for å slippe flere diamanter utover 2020.

«Det var veldig hyggelig av Seb og teamet hans at både Adrian og jeg fikk være med + være oss selv. Vi har mye til felles og det ble en veldig fin låt - satser på at det ikke blir siste collab fra oss tre»

- AVGVSTVS

«Låten ble egentlig til ved at Sebastian Zalo tok med seg gutta sine til meg og mine boys i vårt studio. Vi startet med noen gitar-riff og det hele utviklet seg til denne sommerbangeren vi alle er veldig fornøyde med. Utrolig kult å ha med AVGVSTVS også, vi har snakket om å lage låt sammen lenge!!»

- Amara

Amara har det siste året gjort seg bemerket i det norske musikkmarkedet med sine følsomme, men også tunge hip hop og R&B låter. Hans første prosjekt; «Atlantis», som kom i mars 2019 har streamet over 5,5 millioner ganger, og ble med det en solid start på artistkarrieren for oslogutten. I april 2020 kom oppfølgingsplata «For Fremtiden» som har tatt Norge med storm. «Verdensmester» fortsetter derfor sommeren for Amara.

«Verdensmester» slippes 17.juli via Xenon Sounds og Universal Music Norway og låta er skrevet av August Stubø sammen med artistene, og produsert av Benjamin Fahre og Kristoffer Grobstok.

Hør låten HER

Ny musikk fra Ariana Grande, Ruben, Ezzari, Sandra Lyng og konsert med Billie Eilish!23.10.2020 11:01:08 CESTPressemelding

Sandra Lyng slipper nydelig låt på egen dialekt Ruben slipper singelen "Dear God" fra kommende EP! Atle Pettersen slipper julesang med Linnea Dale Ezzari ute med samfunnskritisk EP - "Elsk/Hat-forhold til Søndre" Superstjernen Ariana Grande er i dag ute med den nye singelen "positions". Med låten slapp Grande en splitter ny musikkvideo, som er regissert av stjerneregissør Dave Meyers som hun tidligere har samarbeidet med på "No Tears Left To Cry" og "God Is A Woman". I Norge har Grande toppet VG-lista med fire av sine fem album, inkludert thank u, next fra 2019 som har blitt streamet over 60 millioner ganger i Norge. I år er det 50 år siden Paul McCartney slapp sitt første selvtitulerte soloalbum og 11. desember slippes det tredje i serien; McCartney III. Om albumet uttaler McCartney: “I was living lockdown life on my farm with my family and I would go to my studio every day. I had to do a little bit of work on some film music and that turned into the opening track and then when it was

Sandra Lyng slipper nydelig låt på egen dialekt23.10.2020 09:54:45 CESTPressemelding