Se Richard Yus keynote fra IFA-messen i Berlin

Richard Yu, CEO i Huawei Consumer BG, presenterte blant annet verdens første 5G chipset, nye P30 Pro og de trådløse øreproppene Freebuds 3.

Fredag åpnet den årlige IFA-messen i Berlin, der verdens største teknologiselskaper er til stede for å presentere høstens nyheter for bransje og forbrukere. På messens åpningsdag talte CEO i Huawei Consumer Business Group, Richard Yu, om selskapets siste resultater, fremtidsutsikter og kommende produkter. Han presenterte blant annet verdens første 5G chipset, Kirin 990, nye P30 Pro og de trådløse øreproppene Freebuds 3.

Sentralt for keynoten var Huaweis satsning på The Internet of Things. Her spiller det nye chipsettet, Kirin 990, hovedrollen, og chipsettet vil koble enhetene dine sammen på en mer sømløs måte enn det som tidligere har vært mulig. Sammen med kunstig intelligens og stemmestyring vil dette skape en ny teknologisk hverdag for mennesker over hele verden.

Hør mer om dette og mange andre spennende nyheter fra Huawei i Richard Yus keynote som ligger ute i sin helhet her. Har du dårlig tid kan du se en 2-minutters oppsummeringsvideo her.

Om Huawei

Huawei er et globalt konsern med hovedsete i Shenzhen, Kinas Silicon Valley. Konsernet er forskningsdrevet, har 180.000 ansatte og virksomhet i 170 land. Huawei er verken statseid eller børsnotert, men eies av ansatte som brenner for at teknologi skal bidra til en enklere og bedre hverdag.

Huawei leverer kunnskap, teknologi, tjenester, utstyr og produkter til teleselskaper, offentlig og privat næringsliv og konsumenter. Vi er verdens 5. største selskap innenfor forskning og utvikling*, og en av få aktører som utvikler 5G-standarder, -utstyr og -produkter.

Huawei solgte over 200 millioner smartmobiler i 2018, og klatrer årlig på de mest anerkjente indeksene over verdens mest verdifulle merkevarer.

For mer informasjon se vår nettside: https://consumer.huawei.com/no/

For regelmessige oppdateringer på Huawei, følg oss her:

Facebook: https://www.facebook.com/huaweimobile/

Twitter: https://twitter.com/HuaweiMobile