Scandinavian Tobacco Group A/S - Indberetning og offentliggørelse af transaktioner udført af personer med ledelsesansvar

Selskabsmeddelelse
Nr. 6/2020

København, den 17. marts 2020

1.
Nærmere oplysninger om personen med ledelsesansvar/personen med nær tilknytning til denne
Niels Frederiksen
Stilling/titel
CEO og medlem af direktionen
3.
Nærmere oplysninger om udstederen, deltageren på markedet for emissionskvoter, auktionsplatformen, auktionsholderen eller den auktionstilsynsførende
4.
Nærmere oplysninger om transaktionen/transaktionerne: gentages for (i) hver type instrument, (ii) hver type transaktion, (iii) hver dato og (iv) hvert sted, hvor der er udført transaktioner

DKK 013.630 aktier

Craig Reynolds
Executive Vice President

Transaktionens art
Tildeling af aktier ved vesting af PSU’er tildelt i forbindelse med det langsigtede incitamentsprogram baseret på opfyldelsen af resultatindikatorer for perioden 2017-2019. Afregnes 100% i kontanter.

DKK 06.216 aktier

Vincent Crepy
Executive Vice President og medlem af Executive Board

DKK 05.269 aktier

Uden for handelssted

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Investorhenvendelser: Torben Sand, Head of Investor Relations,
telefon: 5084 7222 eller torben.sand@st-group.com

Pressehenvendelser: Simon Mehl Augustesen, Director of Group Communications,
telefon: +1 484-379-8725 eller simon.augustesen@st-group.com

Om Scandinavian Tobacco Group

Scandinavian Tobacco Group A/S er en af verdens førende producenter af cigarer og pibetobak med en årlig produktion på fire milliarder cigarer og 5.000 tons pibetobak og finskåren tobak.

Koncernen har en førende position i flere tobakskategorier og en portefølje på mere end 200 globale og lokale varemærker.

Scandinavian Tobacco Group har hovedkvarter i København og har cirka 11.000 medarbejdere i Europa, USA, Canada, Australien, New Zealand, den Dominikanske Republik, Honduras, Nicaragua, Indonesien og Sri Lanka. For yderligere oplysninger henvises til www.st-group.com

Vedhæftet fil

Information om GlobeNewswire

Følg pressemeddelelser fra GlobeNewswire