Saniona publicerar sin delårsrapport för det tredje kvartalet 2022

Q3 2022 (Q3 2021)Jan–sep 2022 (jan–sep 2021)
Intäkter uppgick till 2,4 MSEK (2,3 M)Intäkter uppgick till 12,0 MSEK (7,6 M)
Rörelseresultat uppgick till 21,8 MSEK (-88,2 M)
Periodens resultat uppgick till 17,5 MSEK (-93,7 M)
Rörelseresultat uppgick till -203,1 MSEK (-286,7 M)
Periodens resultat uppgick till -204,4 MSEK (-281,8 M)
Resultat per aktie uppgick till 0,28 SEK (-1,50)Resultat per aktie uppgick till -3,28 SEK (-4,52)
Resultat per aktie efter utspädning uppgick till 0,28 SEK (-1,50)Resultat per aktie efter utspädning uppgick till -3,28 SEK (-4,52)

Väsentliga händelser under Q3 2022

• Den 16 augusti avancerade Saniona sitt Kv7-jonkanalsprogram för epilepsi till fasen leadoptimering – den sista fasen av läkemedelsupptäckt innan valet av en eventuell läkemedelskandidat.
  • Den 30 september förlängde Saniona låneavtalet med Formue Nord med resultatet att kassan räcker längre. Lånets löptid förlängdes med sju månader och lånets förfallodatum ändras därmed från 30 juni 2023 till 31 januari 2024.

Händelser efter rapportperiodens utgång

• Den 3 november meddelade Saniona att SAN903 är redo att påbörja den regulatoriska processen för att inleda klinisk prövning i Fas 1.

Kommentar från VD
”Vi gör fortsatta framsteg i partnerskapsdiskussionerna och utvecklingen av vår pipeline under det tredje kvartalet. Samtidigt har vi minskat kostnaderna och sett till att kassan räcker längre – fram till 2024 – utan att behöva anskaffa ytterligare finansiering. Saniona har en bred pipeline av produkter, ett mycket motiverat och yrkeskunnigt team och stor erfarenhet av partnersamarbeten. Jag är övertygad om att de affärsutvecklingsåtgärder vi vidtar kommer att ta oss genom den här svåra perioden för börsnoterade bioteknikbola, och att vår pipeline kommer att leverera nya och värdefulla medicinska framsteg.”

Thomas Feldthus, VD, +45 22109957; thomas.feldthus@saniona.com

Denna information är sådan information som Saniona AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning och lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande 17november 2022 kl. 8.00 CET.

Om Saniona
Saniona är ett biofarmaceutiskt företag i klinisk fas som fokuserar på att upptäcka och utveckla läkemedel som modulerar jonkanaler. Bolagets längst framskridna läkemedelskandidat, Tesomet™, har avancerats till kliniska studier i mellanfas för sällsynta ätstörningar. Med sin expertis inom jonkanaler avancerar Saniona två läkemedelskandidater, SAN711 och SAN903. SAN711 har framgångsrikt genomgått klinisk prövning i Fas 1 för behandling av neuropatiska smärttillstånd. SAN903 är redo för klinisk prövning i Fas 1 för behandling av inflammatoriska och fibrotiska sjukdomar. Bolaget har forsknings- och utvecklingssamarbeten med Boehringer Ingelheim GmbH, Productos Medix, S.A de S.V och Cephagenix ApS. Saniona är baserat i Köpenhamn i Danmark och aktien är noterad på Nasdaq Stockholm Small Cap (OMX: SANION). Läs mer på www.saniona.com.

Innofactor Plc: Share Repurchase 1.2.20231.2.2023 17:30:00 CET | Press release

Innofactor Plc Announcement 1.2.2023Innofactor Plc: Share Repurchase 1.2.2023In the Helsinki Stock ExchangeTrade date 1.2.2023Bourse trade BuyShare IFA1VAmount 6,200SharesAverage price/ share 1.1752EURTotal cost 7,286.24EURInnofactor Plc now holds a total of 1 358 836 sharesincluding the shares repurchased on 1.2.2023On behalf of Innofactor PlcNordea Bank OyjJanne Sarvikivi Sami HuttunenAdditional information:Sami Ensio, CEOInnofactor PlcTel. +358 50 584 2029sami.ensio@innofactor.comwww.innofactor.com Attachment Innofactor_1.2_trades

RULE 2.9 ANNOUNCEMENT1.2.2023 16:40:00 CET | Press release

NOT FOR RELEASE, PUBLICATION OR DISTRIBUTION, IN WHOLE OR IN PART, DIRECTLY OR INDIRECTLY, IN, INTO OR FROM ANY JURISDICTION WHERE TO DO SO WOULD CONSTITUTE A VIOLATION OF THE RELEVANT LAWS OF SUCH JURISDICTION FOR IMMEDIATE RELEASE 1 FEBRUARY 2023 PAYPOINT PLC ("PAYPOINT") RULE 2.9 ANNOUNCEMENT In accordance with Rule 2.9 of The City Code on Takeovers and Mergers, the Company confirms that, as at the date and time of this announcement, its issued share capital consists of 68,986,938 ordinary shares of 1/3 pence each, which carry voting rights of one vote per share. The Company does not hold any ordinary shares in treasury. The International Securities Identification Number for the Company's ordinary shares is GB00B02QND93. Enquiries: PayPoint plc Brian McLelland, Company Secretary +44(0)7721211100

Treasury Bond Auction Announcement - RIKB 26 1015 - RIKS 37 01151.2.2023 16:31:00 CET | Press release

SeriesRIKB 26 1015RIKS 37 0115ISINIS0000034874IS0000033793Maturity Date10/15/202601/15/2037Auction Date02/03/202302/03/2023Settlement Date02/08/202302/08/202310% addition02/07/202302/07/2023 On the Auction Date, between 10:30 am and 11:00 am, the Government Debt Management will auction Treasury bonds in the Series, with the ISIN numbers and with the Maturity Dates according to the table above. Payments for the Treasury bonds must be received by the Central Bank before 14:00 on the Settlement Date, and the Bonds will be delivered in electronic form on the same day. Article 6 of the General Terms of Auction for Treasury bonds applies for the right to purchase an additional 10%. Further reference is made to the description of the Treasury bond and the General Terms of Auction for Treasury bonds on the Government Debt Management website. For additional information please contact Oddgeir Gunnarsson, Government Debt Management, at +354 569 9635.

The Board of Directors of Talenom Plc has decided on a directed share issue as part of acquisitions1.2.2023 15:40:00 CET | Press release

Talenom Plc, Stock Exchange Release 1 February 2023 at 16:40 EET The Board of Directors of Talenom Plc has decided on a directed share issue as part of acquisitions Talenom Plc announced two acquisitions on 1 February 2023. Part of the purchase prices will be paid in cash and part with new shares of Talenom Plc subscribed in a directed share issue. The transaction prices are not disclosed. As part of the transactions, Talenom has decided to issue 50,825 new shares in a directed share issue for the sellers of the acquisition targets, i.e., BKF Asesores, S.L. and R2 Redovisning Ab. The subscription date for the shares is 1 February 2023. The number of new shares to be issued corresponds with some 0.11 percent of all Talenom Plc's shares prior to the share issue. After the registration of the new shares the total number of shares in Talenom Plc is 44,986,213 shares. The new shares will carry shareholder rights as of their registration day, estimated on 3 February 2023. The shares issued i

Talenom expands its operations in Spain by acquiring an accounting firm in Madrid1.2.2023 15:35:00 CET | Press release

Talenom Plc, press release 1 February 2023 at 16:35 EET Talenom expands its operations in Spain by acquiring an accounting firm in Madrid Talenom Plc has agreed to acquire the entire share capital of BKF Asesores, S.L., an accounting firm operating in Madrid, Spain. The acquired business will be transferred to Talenom on 1 February 2023. BKF Asesores, S.L. provides accounting, payroll and advisory services mainly to SMEs. The net sales transferred to Talenom from the acquired business is some EUR 0.7 million annually. The company employs a total of nine persons who will continue to work for Talenom. In the short term, the acquisition will not have any significant impact on Talenom’s financial position or future outlook. Talenom combines software development with expertise in the accounting industry in a unique way. The aim of the company is to grow both organically and through acquisitions in Finland and in Europe. Further information: Otto-Pekka Huhtala CEO, Talenom Plc +358 40 703 85