Saniona deltar i den virtuella konferensen Oppenheimer Fall Healthcare Life Sciences & MedTech Summit 2020

18 september 2020

Saniona (OMX: SANION), ett biofarmaceutiskt företag med klinisk utveckling fokuserad på sällsynta sjukdomar, meddelar idag att företagets koncernchef och VD Rami Levin kommer att delta i ett virtuellt ”samtal vid brasan” i samband med konferensen Oppenheimer & Co. Fall Healthcare Life Sciences & MedTech Summit som anordnas 21-23 september 2020. Närmare uppgifter om det virtuella samtalet vid brasan presenteras nedan.

Oppenheimer & Co. 2020 Fall Healthcare Life Sciences & MedTech Summit

Datum: Tisdag 22 september 2020

Tid: 10.50 ET

Länk till webbsändning: https://wsw.com/webcast/oppenheimer5/sanion.st/3751533

Samtalet vid brasan kommer att websändas live, och kan nås via sidan ”Intervjuer och webbsändningar” på Sanionas webbplats: https://saniona.com/se/investors/interviews-webcasts/. Efter livesändningen kommer samtalet att finnas arkiverat på Sanionas webbplats i ungefär 90 dagar.

För mer information, var vänlig kontakta

Trista Morrison, Chief Communications Officer. Telefon + 1 (781) 810 9227. Epost: trista.morrison@saniona.com

Informationen lämnades genom ovanstående kontaktpersoners försorg för offentliggörande den 18 september kl. 08.00 CET. 2020.

Om Saniona

Saniona är ett biofarmaceutiskt företag som fokuserar på forskning, utveckling och kommersialisering av behandlingar mot sällsynta sjukdomar i centrala nervsystemet. Bolaget har fyra program i klinisk utveckling. Saniona har för avsikt att utveckla och kommersialisera behandlingar av sällsynta indikationer såsom hypotalamisk fetma och Prader-Willis syndrom på egen hand. Forskningen är inriktad på jonkanaler och bolaget har en bred portfölj av projekt i tidig fas. Saniona har samarbeten med Boehringer Ingelheim GmbH, Productos Medix, S.A de S.V och Cadent Therapeutics. Saniona har sin bas i Köpenhamn, och i Boston, USA. Bolagets aktier är noterade på Nasdaq Stockholm Small Cap (OMX: SANION). Läs mer på www.saniona.com.

Exercise of warrants in Better Collective A/S; Board of Directors issues 111,086 new ordinary shares1.12.2020 08:45:00 CETPress release

Regulatory Release 44/2020 In the exercise window which opened on November 11, 2020 following Better Collective’s Q3 report and closed on November 26, 2020, 22 employees have informed the company that they wish to exercise in total 111,086 warrants under the 2017 warrant program. The 2017 warrant program was established prior to the company’s IPO and the warrants were issued in 2017 and 2018. Reference is made to schedule 2 of the company’s articles of association for detailed terms of conditions of the warrants. As of November 11, 2020, 715,708 warrants remain outstanding (excluding the warrants exercised following the Q3 report) under the 2017 warrant program, all with rights to subscribe for 1 ordinary share in Better Collective A/S against payment of an exercise price of DKK 12.962962 per warrant. Today Better Collective’s board of directors resolved to carry out the capital increase related to the exercise of warrants. The new shares will be issued through VP Securities under the

Participation Notification by Blackrock Inc.1.12.2020 08:30:00 CETPress release

Brussels, December 1, 2020, 08:30 CET - According to Belgian transparency legislation (Law of May 2, 2007), BlackRock Inc. (55 East 52nd Street, New York, NY, 10055, U.S.A.) recently sent to Solvay the following transparency notification indicating that it crossed the threshold of 3%. Here is a summary of the move: Date on which the threshold was crossedVoting rights after the transactionEquivalent financial instruments after the transactionTotalNovember 25, 20202.61%0.39%3.00% The latest notification, dated November 26, 2020, contains the following information: Reason for the notification: acquisition or disposal of voting securities or voting rightsNotified by: BlackRock Inc. (55 East 52nd Street, New York, NY, 10055, U.S.A.)Date on which the threshold is crossed: November 25, 2020Threshold of direct voting rights crossed: 3% upwardsDenominator: 105,876,416Additional information: The disclosure obligation arose due to voting rights attached to shares for BlackRock, Inc. going above 3

Arcoma launches new X-ray system OMNERA 500A on the US market1.12.2020 08:30:00 CETPress release

2020-12-01 PRESSRELEASE Arcoma launches new X-ray system OMNERA 500A on the US market Arcoma AB today launches the new X-ray system Omnera 500A on the American market. OMNERA 500A Includes New Intelligent Automation Features to Help Improve Workflow and Efficiency, Without Compromising on Patient Care. The OMNERA 500A offers outstanding performance and intelligent automation with features that puts efficiency and patient safety first. The system has a new design and a new modern user interface with smart functions that simplify workflow and are designed to facilitate disinfection. The OMNERA 500A also has a completely new wall stand and an updated X-ray table that improves the patient and user experience. The OMNERA 500A is launched through Arcoma's partner Canon Medical Systems USA at the annual meeting RSNA, which this year will be held virtual. The fair runs this week. To see the new system in Canon Medical Systems' virtual booth, visit their website: https://us.medical.canon/ “Toda

Arcoma lanserar nya röntgensystemet OMNERA 500A på amerikanska marknaden1.12.2020 08:30:00 CETPressemelding

2020-12-01 PRESSRELEASE Arcoma lanserar nya röntgensystemet OMNERA 500A på amerikanska marknaden Arcoma AB lanserar idag det nya röntgensystemet OMNERA 500A på den amerikanska marknaden. OMNERA 500A erbjuder nya intelligenta automatiseringsfunktioner för att förbättra arbetsflödet och effektiviteten men även patientvården. OMNERA 500A erbjuder enastående prestanda och intelligent automatisering med funktioner som sätter effektivitet och patientsäkerhet främst. Systemet har ny design och ett nytt modernt användargränsnitt med smarta funktioner som förenklar arbetsflödet och är utformat för att underlätta desinficering. OMNERA 500A har också ett helt nytt väggstativ och ett uppdaterat röntgenbord som förbättrar patient- och användarupplevelsen. OMNERA 500A lanseras genom Arcomas partner Canon Medical Systems USA på den årliga mässan RSNA som i år utförs digitalt. Mässan pågår hela denna vecka. För att se det nya systemet i Canon Medical Systems digitala monter, besök deras hemsida: https

Sampo plc announces indicative results of its cash tender offers1.12.2020 08:05:00 CETPress release

NOT FOR DISTRIBUTION, DIRECTLY OR INDIRECTLY, IN OR INTO OR TO ANY PERSON LOCATED OR RESIDENT IN THE UNITED STATES, ITS TERRITORIES AND POSSESSIONS (INCLUDING PUERTO RICO, THE U.S. VIRGIN ISLANDS, GUAM, AMERICAN SAMOA, WAKE ISLAND AND THE NORTHERN MARIANA ISLANDS), ANY STATE OF THE UNITED STATES OR THE DISTRICT OF COLUMBIA OR IN OR INTO ANY OTHER JURISDICTION WHERE IT IS UNLAWFUL TO DISTRIBUTE THIS ANNOUNCEMENT SAMPO PLC STOCK EXCHANGE RELEASE 1 December 2020 at 9:05 am Sampo plc announces indicative results of its cash tender offers in respect of its outstanding EUR 500,000,000 1.50 per cent. Notes due 16 September 2021, SEK 700,000,000 0.875 per cent. Notes due 23 May 2022, SEK 1,300,000,000 Floating Rate Notes due 23 May 2022, EUR 750,000,000 1.00 per cent. Notes due 18 September 2023 and EUR 500,000,000 1.250 per cent. Notes due 30 May 2025 This announcement is released by Sampo plc and contains inside information for the purposes of Article 7 of the Market Abuse Regulation (EU) 59

Ahold Delhaize share buyback update1.12.2020 08:00:00 CETPress release

Zaandam, the Netherlands, December 1, 2020 – Ahold Delhaize has repurchased 1,706,573 of Ahold Delhaize common shares in the period from November 23, 2020 up to and including November 27, 2020. The shares were repurchased at an average price of €23.40 per share for a total consideration of € 39.9 million. These repurchases were made as part of the €1 billion share buyback program announced on December 4, 2019. The total number of shares repurchased under this program to date is 42,719,112 common shares for a total consideration of € 983 million. Download the share buyback transactions excel sheet for detailed individual transaction information from www.aholddelhaize.com/en/investors/share-information/share-buy-back-programs/ This press release is issued in connection with the disclosure and reporting obligation set out in Article 2(2) of the EU Regulation that contains technical standards for buyback programs.