Thon Eiendom

Sandvika Storsenter får hentepunkt for netthandel

Sandvika Storsenter utvider sitt tjenestetilbud i Kundeservice med et hentepunkt for pakker bestilt på nett.
På hentepunktet hos Kundeservice kan man hente og sende pakker, samt prøve ting man har kjøpt i prøverommene. Foto: Henrik Lindal

– Hentepunktet vårt integrerer netthandel i et fysisk miljø. Kunder kan velge Kundeservice Sandvika Storsenter som utleveringssted når de handler på nett. Deretter kan de komme til senteret, parkere gratis i tre timer, hente pakken og i tillegg prøve det de har kjøpt i prøverommet hos Kundeservice. Om det ikke passer eller dersom man ikke ønsker varen likevel, så kan det sendes tilbake på samme sted. Prøv, returner eller komplementer. Enklere blir det ikke, sier senterdirektør Kathrine Ingerø.

Hentepunktet er samlokalisert med senterets Kundeservice som ligger i 1. etasje på Stortorget. Hos Kundeservice treffer man medarbeidere som har trening i og fokus på å levere gode kundeopplevelser.

– Posten har knyttet tre postnumre opp mot hentepunktet på Sandvika Storsenter. PostNord har knyttet seks postnumre opp mot løsningen. Vi åpnet hentepunktet 11. oktober og siden da har pakkene strømmet inn, forteller Ingerø.

Kan sende gaver fra Sandvika Storsenter
Gaver som kjøpes på senteret kan også sendes fra Kundeservice.

– Vi tror en del av våre kunder vil benytte seg av tilbudet vi har om å sende gaver fra kjøpesenteret. Nå nærmer julen seg og mange har venner og familie som bor andre steder i Norge eller i utlandet. Dette er en tjeneste som forenkler hverdagen for kundene i en stressende førjulstid. Tilbudet er selvfølgelig tilgjengelig hele året, sier Ingerø.

Kunder kan også bestille en personal shopper på Sandvika Storsenter til å gå gjennom det de har bestilt til hentepunktet og eventuelt hjelpe med å finne det perfekte tilbehøret om de ønsker. Det er også mulig å kjøpe konvolutter og frimerker, sende brev, kopiere, skanne og skrive ut dokumenter.

Adressen til hentepunktet er: Brodtkorbsgate 7 på Sandvika Storsenter.
Hentepunktet er åpent i hele senterets åpningstid.

Les mer om hentepunktet her

Bilder

Last ned bilde
Kundeservice og hentepunktet ligger i 1. etasje i Stortorget på Sandvika Storsenter -  mellom Norli og Hanskeriet. Foto: Henrik Lindal
Kundeservice og hentepunktet ligger i 1. etasje i Stortorget på Sandvika Storsenter - mellom Norli og Hanskeriet. Foto: Henrik Lindal
Last ned bilde
Hentepunktet har prøverom og pakker kan både hentes og sendes. Foto: Henrik Lindal
Last ned bilde
Sandvika Storsenter har fått ny Kundeservice med hentepunkt for postpakker. Foto: Henrik Lindal
Last ned bilde
Til venstre for Kundeservice ligger Norli - i den "gamle" delen av Sandvika Storsenter i 1. etasje. Foto: Henrik Lindal

Om Thon Eiendom

Thon Eiendom
Stenersgata 2A

+47 23 08 00 00http://www.thoneiendom.no

Thon Eiendom er eiendomsdivisjonen i Olav Thon Gruppen, som eies av Olav Thon Stiftelsen. Divisjonen består av bolig, kjøpesenter og næringseiendom. Olav Thon Gruppen eier ca. 500 eiendommer i Norge og utlandet, og eier/forvalter 94 kjøpesentre i Norge og Sverige.

Følg pressemeldinger fra Thon Eiendom

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Thon Eiendom på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Thon Eiendom