SAMMANKOPPLA

Sammen med den thailandske motedesigneren, Greyhound Original, har IKEA designet kolleksjonen SAMMANKOPPLA. En produktserie som blander Bangkoks street style og vår hjemmeinnredningskompetanse.

Kolleksjonen er inspirert av resirkulering, gjenbruk og kreative prosesser. SAMMANKOPPLA er designet for å være multifunksjonell og rimelig, for de mange menneskene.

Lanseres på varehus 1. august og kommer i begrenset opplag.

IKEA + LEGO27.8.2020 09:00:00 CESTPressemelding

Lek, vis frem og lek litt til: IKEA® og LEGO Group introduserer BYGGLEK – en kreativ løsning som handler om både lek og oppbevaring. IKEA of Sweden AB og LEGO Group avdekker i dag det etterlengtede utfallet av samarbeidet. De to selskapene har slått seg sammen for å skape en leken oppbevaringsløsning som heter BYGGLEK. Den nye BYGGLEK tar sikte på å oppmuntre til lek og gjøre oppbevaring mer moro i hjemmet, og består av en rekke bokser med LEGO®-knotter og et spesielt sett av LEGO®-klosser. BYGGLEK-kolleksjonen blir solgt på IKEA-varehus og IKEA.no fra 6. oktober.

RÅVAROR13.8.2020 12:24:24 CESTPressemelding

RÅVAROR er en ny kolleksjon fra IKEA som er fleksibel, funksjonell, bærekraftig og enkel å flytte rundt på. Endring er konstant- nå mer enn noen gang. Et hjem som enkelt kan tilpasses ny livssituasjon og behov er viktig. Med kolleksjonen, RÅVAROR, kan du det. IKEAs designere har skapt denne kolleksjonen av multifunksjonelle møbler med god kvalitet som gir deg mulighet å innrede små rom på en koselig måte og som gir følelsen av et hjem, uansett hvor du bor.