Sam Smith med Stargate-produsert låt

Sam Smith er i dag ute med den nye låten "To Die For".

Låten er produsert av Stargate og Sams gode venn og samarbeidspartner Jimmy Napes og begynner med en sample fra cult-filmen Donnie Darko fra 2001. Video er også ute, se den HER.

Om den nye singelen sier Smith selv: "Releasing this song is going to be a wild one – I feel like it’s from one of the deepest parts of me. I wrote this with Jimmy Napes and Stargate in LA during a time of self-discovery and heartbreak. This is for all the lonely hearts out there on another Valentine’s Day".

Låten følger opp "How Do You Sleep" og Normani-samarbeidet "Dancing with a Stranger" som gikk #1 på radio hjemme.

Samtidig med slipp av ny låt annonserte han også nytt album. Det nye albumet har fått tittelen To Die For og slippes 1. mai.

Nyheter fra Justin Bieber, Billie Eilish, Astrid S, Mio x Nick Strand, Halsey og flere14.2.2020 12:29:22 CETPressemelding

God fredag! Nye datoer for "Astrid_S:World tour part one" Billie Eilish er i dag ute med tittel låten til den kommende James Bond-filmen Endelig nytt album fra Justin Bieber, Changes Joe Hisaishi slipper best-of album og 30(!) album fra katalogen digitalt Mio x Nick Strand samarbeider med ny låt, promise Sam Smith med Stargate-produsert låt 22 år gamle Isak Danielson slapp i dag “I Don’t Need Your Love”. Låten blir å finne på hans kommende album som også vil inneholde “Part of Me”. Isak legger ut på turne i Skandinavia med start 10. mars, men før det spiller han to konserter på by:Larm i Oslo i slutten av februar. Sabrina Carpenter er tilbake med ny låt og musikkvideo. “Honeymoon Fades” er første nye låt fra Sabrina siden albumet Singular Act II fra 2019. Hun er også å se i Netflix-serien Tall Girl. Migos er ute med låten "Give No Fxk", et samarbeid med Travis Scott og Young Thug. De har også sluppet merch til låten, som man kan få tak i her. Britiske HRVY er i dag ute med singelen “ht

Endelig nytt album fra Justin Bieber14.2.2020 10:00:41 CETPressemelding

Justin Bieber slapp i dag «Changes», som er den kanadiske superstjernens femte studioalbum. Han har fått med seg artister som Post Malone, Travis Scott, Quavo, Lil Dicky, Kehlani og Clever og albumet er produsert av blant andre Poo Bear, Boi 1da og Louis Bell. «Changes» inneholder låtene «Yummy» og «Intentions», som til sammen har blitt streamet over 500 millioner ganger, og som har gjort at han igjen har blitt den mest populære artisten på Spotify globalt. Han har også gitt fansen et unikt innblikk i arbeidet med albumet via dokuserien «Justin Bieber: Seasons» på Youtube. Det er nesten fem år siden Biebers slapp albumet «Purpose», som gikk rett til topps på den norske albumlista. Albumet, som inneholdt låter som «Sorry» og What Do You Mean», har blitt streamet over 150 millioner ganger bare i Norge. I løpet av karrieren har kanadieren blitt streamet over 50 milliarder ganger på verdensbasis.