Universal Music Norge

Sam Smith live fra Abbey Road Studios

19.3.2021 09:00:00 CET | Universal Music Norge | Pressemelding

Del
Sam Smith lanserer i dag sitt nye live album Love Goes: Live At Abbey Road Studios.

Releasekonserten til det siste albumet Love Goes ble den eneste livekonserten Sam Smith gjorde i 2020 og har nå blitt til albumet Love Goes: Live At Abbey Road Studios.

Med fullt band i ikoniske Abbey Road Studios fremførte Sam låter som "Diamonds", "Promises", "Kids Again", "Dancing With A Stranger" og tittelsporet "Love Goes", et samarbeid med Labrinth.

I tillegg til låter fra det nyeste albumet finner man favoritter som "Lay Me Down" og "Stay With Me", samt en cover av Cyndi Laupers "Time After Time".

For å markere lanseringen av albumet blir Sam Smith & Cyndi Lauper in Conversation publisert på YouTube, en samtale mellom Sam og Cyndi. 

Love Goes ble utgitt i 30. oktober i fjor og nærmer seg 3 ganger Platina i Norge.

LOVE GOES: LIVE AT ABBEY ROAD TRACKLIST

1. Young*

2. Diamonds

3. Dancing With a Stranger

4. Promises

5. Too Good at Goodbyes

6. Lay Me Down

7. My Oasis (ft. Jade Anouka)

8. Time After Time

9. How Do You Sleep?

10. For The Lover That I Lost

11. Kids Again

12. Love Goes (ft. Labrinth)

13. Stay With Me

*Young er kun tilgjengelig på vinyl-versjonen av albumet.

Nøkkelord

Kontakter

Bilder

Om Universal Music Norge

Universal Music Norge
Universal Music Norge
Akersgata 34
0180 Oslo

+47 22 54 14 00http://www.universalmusic.no

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Sabrina Carpenter, The Weeknd, Alessandra, Billie Eilish, Ramón, Olivia Rodrigo, Post Malone, Ariana Grande, Dagny, Marstein, The Beatles, Odd Nordstoga, Taylor Swift, The Rolling Stones m.fl.

Følg pressemeldinger fra Universal Music Norge

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Universal Music Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Universal Music Norge

Malik slipper «VAKRESTE PÅ BYN»19.6.2026 12:05:00 CEST | Pressemelding

Etter flere sterke utgivelser, blant annet «TIL DEG» med Arif og «PENGER» med Blackie, er Malik tilbake med singelen «VAKRESTE PÅ BYN» 19. juni. Den catchy og energiske låten er skrevet og produsert i Danmark, sammen med Marius Lauridsen, Freyy og Nikolaj Pellegrini. Selv beskriver Malik låten som «en homage til alle vakre mennesker» - laget for at folk kan ha det gøy, danse og slippe seg løs. «VAKRESTE PÅ BYN» er Malik sin POV av en ideell kveld på byen, fra start til slutt. Hør låten HER! Med sin karakteristiske flow og direkte formidling viser Malik en mer leken side av seg selv, samtidig som han fortsetter å bygge videre på uttrykket som har gjort ham til en spennende ny stemme i norsk hiphop. Se opp for flere låter fra stjerneskuddet over sommeren. Mer om Malik: Malik er en norsk artist fra Bergen, med røtter fra Zanzibar og Yemen. Han har på kort tid markert seg som en tydelig og kompromissløs stemme i norsk hiphop, med låtskriving som speiler identitet, tilhørighet og egne erfar

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye