Så lett som ingenting med Odd Nordstoga

Foto: Hans Fredrik Asbjørnsen

Den tredje låten frå Nordstogas nye prosjekt er ute på straumetenestane fredag 3. juni. Det er ikkje nødvendigvis ein slik låt som ser deg djupt i augo og seier «I love you!» Nei, heller berre ein slik som prisar kor det lyfter, kor fint og kor lettvint detta livet kan vera, berre den andre er i nærleiken.

Som eit snøflak i desember

som kjem dalande og smeltar på di hand

Og som linerla om våren

som så liketil velsignar dette land

Som eit vindblaff i gardina

som seier: «Hei! Her er det liv i alle ting»

Ja, som morgonen som lyser inn er det

og det lyfter denne dagen

så lett som ingenting

Slik kan det ver’ når du er ikring

Så lett som ingenting

Til vanleg så går ein vel ikkje rundt og tenker så mykje på kor mykje glede det gjev berre det at ein har kvarandre. Men sommtid kan ein ta seg i det. Sjå nett den tingen. For ofte er det vel slik at det som gjorde dagen din var dei du dela den med.

Igjen er låten spelt inn heime i Nordstoga på Nordstrand. Reisverket er sett opp av Odd Nordstoga sjølv, som blei såpass oppstemt av låta sjølv at det på vokalsporet dukka opp både ein og to «juhuar». Etterkvart har det kome musikarar til etter tur og fullendt produksjonen. David Wallumrød drog igjennom ein kveld på pianoet nede i stoga. Håkon Aase kom med fela si ein sundag. Alexander Pettersen hadde ein ledig dag i Oslo, og kom med ein mandolin under armen. Trommene til Torstein Lofthus og bassen til Tor Egil Kreken vart spelt inn rett etter påske med Markus Arnet som kyndig teknikar. Så for låten til miksing hjå Øystein Frantzvåg og vidare til mastering hjå Morgan Nicolaysen.

Foto: Hans Fredrik Asbjørnsen

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Post Malone, Ariana Grande, The 1975, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Ny musikk fra M.I.A., Birte Slettevoll, Megadeth, Loyle Carner, Caity Baser og Etta Marcus!12.8.2022 11:16:05 CEST | Pressemelding

HEARTS ON THE RUN – Et år, 52 låter M.I.A. er i dag ute med låta “Popular”, som hun har produsert sammen med Diplo. Den britiske rapperen og sangeren slipper albumet MATA denne høsten, som er hennes første siden AIM fra 2016. Caity Baser slapp i dag den svært etterlengtede låten “X&Y”. Den selvskrevne låten tar oss gjennom Basers nylige brudd, og legger frem alle detaljer om eksens mangler og feil. “This song is all about saying fuck you to the people that think they were your ex but because they did you so dirty, they’re not even classed as that anymore. They’re just your ‘WHY’ - like why the frick did I go there”, sier 20-åringen selv om låten. Loyle Carner slapp onsdag låten “Georgetown”. Låten er gjestet av John Agard som fremfører et rørende dikt om det å være halvt svart og halvt hvit. Låten er produsert av den anerkjente Madlib, og følger opp den forrige singelen “Hate”. Sjekk ut musikkvideoen til “Georgetown” her. Thrash metal-pionerer og metalikoner MEGADETH slipper sin siste

Ny musikk fra Carly Rae Jepsen, Roc Boyz, Elton John, Olivia Lobato/Ramón, The Killers og Benny Blanco!5.8.2022 10:54:03 CEST | Pressemelding

Carly Rae Jepsen har sluppet sin nye singel “Beach House” fra det kommende albumet The Loneliest Time som slippes 21. oktober. I låten tar hun for seg uforutsigbarheten ved nåtidens online dating med uhell og skuffelser det kan bringe, på en ærlig og morsom måte. “Beach House” sementerer til syvende og sist Jepsens arv som en av pophistoriens skarpeste fortellere om de endeløse nyansene av kjærlighet og forhold. Den amerikanske artisten og produsenten Benny Blanco har fått med seg BTS og Snoop Dogg på sin nye låt “Bad Decisions” som ble sluppet i dag. Låten følger med en musikkvideo du kan se her The Killers er ute med låta “boy” i dag, som er produsert av Stuart Price som også produserte albumet Day & Age som toppet den norske albumlista i 2008. Bandet legger ut på turne i Nord-Amerika senere denne måneden, og skal også turnere i Australia og New Zealand i år. Produsentlegenden T Bone Burnett er nå aktuell med albumet The Invisible Light: Spells - en del av trilogien The Invisible Lig